Gå til innhold

Han mente stripperen hadde perfekt kropp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke din mann sin oppgave å få deg til å bli komfortabel i egen kropp, det må du jobbe med selv. Det er som du sier, din verden faller sammen fordi han mener at en stripper har perfekt kropp. Selv om din mann synes en annen kvinne er vakker, endrer ikke det måten han ser på deg på. DU er nødt til å lære deg å bli fornøyd med hvordan du ser ut. Og det er ingen enkel jobb å endre på tankesettet. Men det kan være lurt å fortelle mannen din hva det er du tenker på å sliter med, vi jenter analyserer oss inn i et hjørne hvor vi ikke er i stand til å ta i mot innspill fra andre. Men mannen din merker nok at du sliter og det kan være fint for han å vite hva du tenker på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg, dumme meg, spurte han om hva han syntes om stripperen (- og jeg trodde alle skjønte at når ens kjæreste sliter med dårlig selvfølelse og er sjalu, svarer en som regel at "nei, hu var ikke fin eller hadde stygge cellulitter eller hva som helst for å få partneren til å føle seg bedre) hvorav han svarer med at stripperen hadde perfekt kropp.

Jeg sitter igjen med følelsen at han har løyet for meg i alle de årene vi har vært sammen om hvordan han ser kroppen min osv. og jeg klarer ikke å få meg til å stole på han mer.

Disse to tingene stusser jeg litt på i innlegget ditt. Du sier han skulle løyet for å få deg til å føle seg bedre, men når han ikke gjorde det så kan du ikke stole på han mer?

Uansett så vet du at tankegangen din er idiotisk. Det vil alltid finnes kvinner som har perfekt kropp i forhold til oss "vanlige" kvinner. Det betyr IKKE at menn ikke kan synes vi ser sexy og bra ut allikevel.

Så legg nå dette bak deg og kom deg videre.

Anonym poster: 250167d220c5e1a70c50b77eb65ddebe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Vet du hva ts, nå skal jeg komme med et innlegg som kanskje er litt krasst, men akkurat nå mener jeg at du virkelig er nødt til å prøve å komme deg ut av den onde sirkelen du er inne i, for der du er nå er ikke et godt sted å være!

For det første så skjønner jeg godt at det å ha lav selvtillit og høre at typen din synes andre er sexy, er en vond kombinasjon. MEN den kvinnen mannen din synes hadde en sexy kropp er en dame som har en jobb som avhenger av en sexy kropp, og antageligvis så trener hun og jobber for å holde det sånn. Det er vel sjelden det finnes strippere som ikke er sexy, for det er deres jobb.

Det betyr jo ingenting, og jeg kan skjønne at mannen din ikke vet hva han skal si eller gjøre for å få ting til å bli bedre, for da må han jo juge og si at han plutselig ikke synes hun var sexy alikevel, og det blir for dumt, ikke sant?

Jeg synes det er fryktelig mye verre for de jentene som har menn som synes dine venninner er så innmari pene og snakker åpent om det, for da kan man føle at det er en direkte trussel, for de har jo allerede et vennskap...

Og en annen ting, at mannen din ikke tar på puppene dine men rumpa, har det noen gang falt deg inn at han kan være en rumpe mann? :P For ikke å snakke om det faktum at vi jenter er flinke til å forklare og klage over kroppsdelene de er misfornøyde med, og det kan få gutter til å ikke røre de kroppsdelen fordi de ikke vil høre om igjen at du ikke den kroppsdelen. For selv om du ikke er perfekt, så tror jeg helt oppriktig at kjæresten din synes du er finest i verden.

Jeg er gift, og jeg ser at andre mennesker (jenter og gutter) om de er pene, ikke fordi jeg ser etter det eller ikke elsker mannen min, men fordi at det er en naturlig ting for oss mennesker å se på. Det er ingen som blir blinde av å få kjæreste vet du ;p Men om jeg ser en kjekk mann, så er det en ting jeg registrerer og tenker ikke så mye mer over. For jeg synes helt ærlig at mannen min er finest i verden både på innsiden og utsiden!

Og jeg tror at du må prøve å se det at selv om du ikke liker keoppen din, så prøv å ikke la det gå utover kjæresten din! For antageligvis så sårer du han like mye som deg ved å rakke ned sånn på deg selv. For vi liker jo ingen at mennesker vi er glad i tenker så stygge tanker om seg selv!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flode

Min kjære har noen kg for mye på kroppen han også, men jeg elsker hver en mm på kroppen hans. og har helt ærlig, selv om jeg ser andre veltrente guttekropper, så priser jeg meg lykkelig over at kjæresten min har den kroppen han har. For den er den fineste jeg har sett. Skulle bare ønske jeg kunne tro at han føler det samme om min. Anonym poster: 2b5347cc8e9af834cc592f18b3aa4165

Du må velge å tro at han føler det samme for deg som du føler for han!!!! Samme hvordan han hadde formulert seg den kvelden ville det blitt galt for deg. Hadde du helt ærlig trodd han hvis han hadde sagt at hun ikke var noe fin? Det finnes en mllion perfekte damer der ute, men han har valgt deg!!! Han vil ha hele pakka inkludert puppene og kiloene... :rodmer: Og har du noen gang tenkt på at han kanskje er en rompemann, fremfor puppemann?? Og tenk så heldig for han, at han har fått dama med den perfekte rompa...!!!!!! :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd så lenge å analysere meg selv om hvorfor jeg føler det slik, og selvtillit er selvfølgelig den største faktoren her. Det, og at jeg føler meg så bedratt på en måte, at han har løyet for meg i alle disse åra når han har kommentert kroppen min.

Dette er tøys - han har ikke løyet. Selv om han synes en annen dame har fin kropp (og var ærlig om det da du spurte!), betyr ikke det at han IKKE synes det samme om din - som er den kroppen han har valgt å tilbringe livet sitt med. Han kunne valgt noen andre - det gjorde han ikke. Han valgte deg.

Min kjære har noen kg for mye på kroppen han også, men jeg elsker hver en mm på kroppen hans. og har helt ærlig, selv om jeg ser andre veltrente guttekropper, så priser jeg meg lykkelig over at kjæresten min har den kroppen han har. For den er den fineste jeg har sett. Skulle bare ønske jeg kunne tro at han føler det samme om min.

Her sier du det selv. Du synes det samme om han/andre, som han synes om deg/henne. Dere elsker hverandre! Kom igjen TS, dette klarer du!

Jeg kan også tenke meg at grunnen til at han ikke selv velger å snakke om hendelsen er fordi han VET at du blir så lei deg, at du bruker så mye energi på dette og at han bare skulle ønske at det hele aldri hadde skjedd.

Og du, se dette bildet.

Endret av agenda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis har hun perfekt kropp! Det er jobben hennes - trening, brunkrem, silikon osv. Jobber du som stripper? Du har mest sannsynlig en jobb der du bruker hodet. Jeg sier ikke at strippere må være dumme, men jobben deres er nok ikke så intellektuelt utfordrende.

I tillegg må jeg henge meg på det de andre sier her - du synes han er perfekt, selv om han kanskje ikke er "objektivt" sett. Hvorfor er det da så vanskelig å forstå at han synes det samme om din kropp? Selv om du ikke jobber som stripper, så er det deg han har tenkt å tilbringe resten av livet sammen med. Det at han ikke tar på brystene dine kan skyldes at han merker at du er ukomfortabel med de, ikke at han har noe imot de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har rett i alt dere sier, og jeg ser det selv. Jeg VET at han har valgt meg, og sikkert er fornøyd over hvordan jeg ser ut. Jeg VET at ingen blir blind straks en er i et forhold, og at en er i full stand til å se på andre folk fordet. Det er bare så sinnsykt irriterende at jeg har klart å henge meg opp i dette.

Når det kommer til mannens syn på kvinners bryst/rompe, så har han fra tidenes morgen sagt at han liker rompa mi. og ikke nevnt puppa mine, og det har jeg tolket dit hen at han derfor er en rompe-mann (Om man kan si det sånn?) og dette var jo heeelt greit for meg, han har jo som sagt bestandig snakka om rompa mi. Men jeg overhørte ham snakke med en kompis en kveld for en stund siden, hvor denne kompisen nettopp spurte dette spørsmålet- om han var en rompemann eller puppemann. Hvorav min kjære svarer konstant at han nok var en puppemann.

Noe som gjorde til at jeg stusset litt, siden han bestandig har vært mer opptatt av rompa mi enn puppene. ( Og NEI- jeg har aldri vært den personen som har gitt klart uttrykk over min misnøye over puppene mine. Når temaet har kommet opp, at de henger nok litt vel mye til å være så små, har jeg heller sagt litt sånn som at: puppene mine ikke er de fineste i verden, men sånn ble det nå til meg...) Så veldig rart at han kunne konstantere til denne kompisen sin at han var mer fascinert av puppene til jentene enn rompa, når han hele tiden har sagt noe annet til meg, før dette temaet i det hele tatt kom på banen.

Dette kom opp i en tilfeldig samtale/uavhengig sammenheng, hvorav jeg sa at jeg hadde overhørt dem snakke uten at han visste at jeg hørte på, om jeg spurte om hva han mente? Og da hadde han ikke noe svar, for til meg kunne han fortelle at han nok var en rompemann. Så at han hadde svart noe annet til kompisen sin kunne han ikke forklare. Han visste ikke hvorfor han hadde svart det, sa han til meg.

Det er litt sånne ting som gjør til at jeg stusser litt over ting han sier, for han kan si èn ting til meg, for så å fullstendig skifte mening til en annen part. Og det er ikke akkuratt som om jeg blir sint dersom han sier noe jeg ikke er enig i heller, i slike situasjoner føler jeg mer at det blir til at han lyver enn å fortelle meg hva han føler.

Så mulig er det der det ligger? At han går tilbake på noe han har sagt tidligere, og at jeg stadig tar ham i små løgner i dagliglivet, noe som gjør til at jeg, som er så sår fra før av, ikke tåler den hviteste løgn for tiden?

Anonym poster: 2b5347cc8e9af834cc592f18b3aa4165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så må jeg bare beklage at innleggene mine blir litt lange, jeg forstår ennå ikke hvordan jeg skal quote hva som sies her inne. Jeg ser det er mange av dere som har mange gode poeng som jeg har lyst til å svare direkte til, men jeg aner ikke hvordan den der kopieringa og quotinga fungerer, så dag blir det heller til at jeg svarer alle samtidlig.

Men alle dere og deres forståelse er gulle gode for meg akkuratt nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flode

Så mulig er det der det ligger? At han går tilbake på noe han har sagt tidligere, og at jeg stadig tar ham i små løgner i dagliglivet, noe som gjør til at jeg, som er så sår fra før av, ikke tåler den hviteste løgn for tiden?

Er det ikke da litt dårlig gjort at du tråkker på deg selv, og tenker negative tanker om deg selv, hvis det er slik at problemet egentlig ligger hos han fordi han ikke klarer å være ærlig???

Kanskje han ikke egentlig vet om han er en puppe- eller rompemann, men det han vet er at når han er med deg blir han en rompemann, nettop fordi du har dødslekker rompe!!!!! :lur: Og bare så du ikke misforstår: han er en rompemann fordi du har lekker rumpe, ikke fordi han ikke syns du har fine pupper! Les: du har lekker rumpe!!!!

Ok, så har jeg kanskje tatt et glass vin for mye i kveld, men jeg syns bare det er veldig viktig at du forkuserer på det som er positivt, og ikke at du vrir det til noe negativt... :takke::fnise:

Endret av Flode
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du seriøst gått rundt og plaget deg med dette i 1 år???

Jeg synes du burde gå til psykolog og få hjelp for de ekstremt negative tankene du har om egen kropp :S Hva gjør du hvis du og mannen er på stranda i syden og han ser masse 20-åringer i bikini? Skal du slite med det i de neste 40 årene framover??

Anonym poster: 7c64b67da98aa90815cec0850f19a34f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: Jeg har vurdert psykolog for å få litt hjelp til dette ang. kropp og selvbilde, jeg tenkte bare at jeg skulle spørre litt innpå her først, for dere brukere pleier å komme med veldig gode råd.

Jeg har for en stund siden snakket med han om dette å oppsøke profesjonell hjelp for å få noen råd til å håndtere dette, og han sa at det kunne være en god idè, og at han støttet meg fullt ut. Han var også villig til å bli med på samtaler til psykologen dersom det trengs.

Men så da, når disse dumme tankene kommer over meg, så kjenner jeg at jeg nesten blir litt irritert på han også, for at jeg må søke hjelp til å bearbeide noe han har på en måte har forårsaket/trigget fram, og han kan fortsette å seile gjennom livet helt bekymringsfritt og ikke ofre dette en eneste tanke.

Jeg vet at jeg har ingen rett til å føle det slik, men når disse tankene foregår som verst, så virker det som at alt er ille uansett hva han sier eller gjør,eller gjerne IKKE sier og ikke gjør, visst dere skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg glemte å svare til deg over sist, ( forbanna at jeg ikke skjønner noe av quotinga altså!)

Men ja, dette har ført til at jeg har utviklet en sjalusi som jeg ikke har hatt tidligere, og som da har ført til at jeg ikke klarer å dra på stranda med han dersom det ligger noen kvinner og soler seg toppløs. Jeg klarer heller ikke å se nakne pupper på tv mens jeg er sammen med han, jeg blir rett og slett dårlig av det!

Jeg ser jo selv hvor usunt dette er både for meg og for oss, og jeg hadde virkelig håpet at det i lengden skulle gå over av seg selv, ta tida til hjelp osv. Men jeg skjønner nå at dette ikke kommer til å skje. Derfor måtte jeg spørre dere innpå KG... For dette må jo stikke dypere enn et typisk "han liker andre kropper enn min sin og det har takler jeg ikke".

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Forresten så må jeg bare beklage at innleggene mine blir litt lange, jeg forstår ennå ikke hvordan jeg skal quote hva som sies her inne. Jeg ser det er mange av dere som har mange gode poeng som jeg har lyst til å svare direkte til, men jeg aner ikke hvordan den der kopieringa og quotinga fungerer, så dag blir det heller til at jeg svarer alle samtidlig.

Men alle dere og deres forståelse er gulle gode for meg akkuratt nå :jepp:

Når du skal quote trykker du bare på svar-knappen under det innlegget du vil sitere fra. Da får du opp hele det innlegget. Så kan du slette noe av innholdet hvis du ikke skal ha med hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv den sterkeste kan føle seg liten iblant. :klemmer:

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Starlit

Jeg er sikker på at du er pen på din egen måte, TS :)

Og du kan fint utnytte potensialet ved hjelp av trening, et sunnere kosthold (som gjør huden din fin), i tillegg til at du kan investere litt ekstra til hudpleietimer og frisør.

Utstrålingen har også mye å si den også :) Menn elsker damer med selvtillitt! (Med det mener jeg god personlighet).

Selv synes jeg damer med litt ekstra på kroppen, kan oppføre seg veldig feminint, selvsikkert og tiltrekkende. Og dette tror jeg mennene ser på som gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynn å jobb med og få opp selvtilliten! skjønner deg veldig godt. men begynn å ta vare på deg, fremhev det du er stolt av! ta deg god tid til å pleie deg selv, hår, hud. begynn å trene, du vill føle deg super etterpå! bare gi deg selv den behandlingen så du kan ose med selvtillit! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Om han elsker deg, så synes han uansett du er den fineste på jord og elsker deg akkurat som den du er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg glemte å svare til deg over sist, ( forbanna at jeg ikke skjønner noe av quotinga altså!)

Men ja, dette har ført til at jeg har utviklet en sjalusi som jeg ikke har hatt tidligere, og som da har ført til at jeg ikke klarer å dra på stranda med han dersom det ligger noen kvinner og soler seg toppløs. Jeg klarer heller ikke å se nakne pupper på tv mens jeg er sammen med han, jeg blir rett og slett dårlig av det!

Jeg ser jo selv hvor usunt dette er både for meg og for oss, og jeg hadde virkelig håpet at det i lengden skulle gå over av seg selv, ta tida til hjelp osv. Men jeg skjønner nå at dette ikke kommer til å skje. Derfor måtte jeg spørre dere innpå KG... For dette må jo stikke dypere enn et typisk "han liker andre kropper enn min sin og det har takler jeg ikke".

:sukk:

Kjenner meg veldig igjen.. Blir fysisk uvel av å være på stranda med kjæresten min hvis det er noen toppløse jenter der. jeg unngår å dra på stranda med han. Pupper på tv når vi ser tv sammen plager meg og.. :(

Anonym poster: 18485aff2158b838170d6cfe82934f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...