Gå til innhold

et forhold som ikke er etabletrt etter lang tid to mnd...

Alvina

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at det er litt rart, vi har vært sammen seks av ukas dager, i tre mnd nå. Men vi er ikke offentlige, men han har presentert meg overfor venna av begge kjønn.

Jeg vet at jeg har sviktet så det er ikke rart at han holder meg litt unna, men han var her på torsdag, igår og han liker ikke at jeg må reise så mye som jeg må innad for mitt yrke. Men han ser meg, føler jeg, det som plager han er at jeg kom rett ut fra et forhold, og at jeg enda er glad i eksen min... Jeg sa til han at jeg er glad i dere begge, og at eksen er et ikketema, for han vil ha meg tibake, men jeg går ikke bakover...

Han har vært betenkt for han vet at jeg tenker og er bekymret for eksen. Men han ble glad i går, da sa jeg at jeg hadde fortalt eks at jeg er blitt glad i en annen, jeg skulle jo bare knulle, rent teknisk, men ble mer enn teknisk...

Men jeg merket at min nye kjæreste ble lettet fordi jeg hadde fortalt om han til eks.

Jeg sa også at jeg er glad i dere begge, men jeg vil ikke rygge og gå tbake til eksen...

Jeg er klar over at jeg kan miste begge to, men jeg har valgt å være ærlig. Og jeg kan ikke miste min nye, han har knullet med en annen dame, men han sa at det var rent teknisk og bare ga en tomhetsfølelse, og at han vil ha meg, og baer meg.

omg. Jeg ser at dette er et drama, men jeg har valgt å være ærlig, og har kanskje besøk rundt midnatt, min kjæreste fortjener kun det beste. Han kommer i kveld. Og jeg er ikke ute etter kroppen hans, men å sove sammen er også ok.

Jeg trodde ikke at dette for bare tre mnd siden, men vi møttes og jeg er forelsket og glad i han. Og jeg har valgt å være ærlig. Og han kommer hjem til meg i kveld igjen, bare for å sove litt. :rodmer:

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du altså. Denen tråden var hvertfall LITT mer forståelig enn den forrige du lagde.

Men.. Hva lurer du på?

Anonym poster: c54d0865222f1f882c688a59ce30e348

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du altså. Denen tråden var hvertfall LITT mer forståelig enn den forrige du lagde.

Men.. Hva lurer du på?

Anonym poster: c54d0865222f1f882c688a59ce30e348

Jeg lurer ikke på noe, jeg er bare litt takknemlig og glad fordi jeg møtte min nye (jeg kidnappet han omtrent, men det gikk jo bra, men det har vært problemer siden han har vært usikker når jeg kommer fra et forhold og rett i hans armer, men jeg har på følelsen av at han er blitt like glad i meg som jeg er i han, hvis det går an da. :)

Så jeg lurer ikke på noe, jeg vil bare dele at man kan bli glad igjen, selv når livet ser ille ut, og depresjonen og tvil var hverdagslig.

Det vil si at jeg måtte gjøre det slutt med eksen, jeg maktet ikke mer. Det er en helt annen historie, men eksen var og er dypt alkoholisert og jeg maktet ikke mer, til slutt var jeg helt tom, empty...og det er ikke noe jeg unner andre.

Det er en helt annen historie, og jeg måtte gå videre, med god støtte av mine venner og venninner.

Jeg overlappet forholdet i vår, og hektet meg på han nye, men jeg trodde at vi bare skulle kose sammen en kveld, men det ble følelser mellom oss og tre mnd senere er vi enda kjærester. Og jeg har det bra sammen med han, han jobber og er en kjernekar, og den snilleste jeg har møtt (joda vi har kranlget, men det var pga av eksen, som kontakter meg ofte og vil ha meg tilbake, men aldri mer)

Hvis jeg ikke hadde møtt han nye, ville jeg vært sårbar, men jeg planla ikke at jeg skulle bli så glad i han. Men jeg kan jo ikke vite om vi vil vare som et par, men så langt har det gått bra og han kommer og sover sammen med meg i natt igjen.

Jeg vet at jeg ikke fortjente å møte han der og da, men livet byr ofte på overraskelser, og han er en som kysser meg på kinnet, stryker meg på hendene, tar rudnt meg, erter meg, men også er bestemt og har sagt at han ikke vil at jeg har kontakt med eksen mer.

Eksen driver og spammer meg med meldinger, men det er ikke mitt problem og en helt annen historie. Jeg ble veldig overrasket, jeg som var så deprimert, og bare på par uker var jeg blitt forelsket igjen. Jeg trodde at det kom til å bli minst ett år med savn pga eks, men livet har ofte noen rare løsniner, og jeg har kjent han nye i 28 år, men jeg har ikke sett på han som en mulig kjæreste, jeg har som regel vært i et forhold.

Ang kokain, så synes jeg det er et kjedelig stoff. Men han som ga meg det, er hektet, men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg og han begynte å krangle, han var lei pga at jeg ofte reiser pga jobb. Han tror jeg flater ut med andre menn, men han har forstått at jeg ikke gjør det. Vi har hatt noen tøffe tak.

På fire dager verken ringte, mailet vi eller sendte en sms. Men da hadde jeg mailet til han og sagt at det er bedre at vi møtes og kan snakke sammen, jeg orker ikke kommunikasjonsvikt via medier...

Men jeg visste og følte at når vi treffes prater vi sammen. Den hadde jeg en rett magefølelse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok, Alvina, dagbok!!

Anonym poster: c016972aefe4b5c34195cb4a58a7499f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok, Alvina, dagbok!!

Anonym poster: c016972aefe4b5c34195cb4a58a7499f

Jeg ser den, men jeg er ikke en dagbokskriver. Men han ringte meg nå og kommer om en times tid. Han virket veldig lettet når jeg hadde fortalt eksen at jeg har møtt han, og at han ikke fortjener dritt, og at jeg er glad i dem begge, men at jeg faktisk har valgt han nye, selv om han kanskje ikke vil ha meg så lenge. Og at jeg aldri vil såre han, at jeg er blitt glad i han, at eksen sendte meg rett ut i andres armer, siden han behandlet meg som en ingenting, som en dritt, uten respekt, nå har han angret seg, men nå er det for sent.

Jeg gikk videre og ble i tillegg forelsket i en ny, og han er i alle fall en mann som jobber, som virker snill, men også han har følelser, men jeg har jo også det og nå er jeg så utrolig glad i han, takknemlig og betatt. :)

Så jeg føler meg priviligert. Og han nye mannen jeg har møtt er jeg blitt så glad i at jeg helst vil leve sammen med han, selv om vi ikke flytter sammen (vi er omtrent naboer så det går bra)

Og nå ringte han igjen, og kommer for å sove sammen med meg i hele natt.

Dette kan jo høres ut osm jeg blir utnyttet, men det blir jeg ikke. Han har et godt rykte og er ikke en rundbrenner. At han lå med en annen sist helg, var like mye min feil på en måte. Men jeg er ikke en sjalu dame, i alle fall ikk enår han sa at han bare tenkte på meg og at han følte seg helt tom, at det ikke ga han noe.

Vet at mange her på kg vil synes jeg er naiv nå, men jeg har også ligget med en annen, eksen min har ligget med to tre andre, og å ligge bak en kjerringrumpe er oppskrytt har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...