Gå til innhold

Kysset venninne på fest i går

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først og fremst så har jeg mann og barn. Så det gjør ting utrolig vanskelig, og jeg sitter samtidig med verdens verste skyldfølelse.

Hun har aldri vært en nær venninne, men vi har alltid hatt det gøy på fest sammen. Denne gangen ble litt annerledes når hun kysset meg når vi stod å danset. Ble litt satt ut, men gjengjeldte kysset. Men så begynte hun å danse og flørte vilt med en fyr, så jeg trakk meg unna. Men mot sluttenav kvelden ble jeg smått sjalu(dette har nok noe med alkoholen å gjøre) Vi er naboer, så vi slo følge hjem. Vi holdt hender hele veien, snakket og lo sammen. Jeg fulgte henne til døra hennes, for så å kysse henne igjen, og der ble vi stående å kysse en stund. Nå er jeg ærlig talt helt forvirra.

Jeg er biseksuell, tenner på jenter kun i seksuelle sammenhenger. Så dette var veldig rart når jeg gikk derfra, og hadde en følelse av forelskelse inni meg. Jeg vil ikke utvikle det til noe mer, for da ender det bare opp med at noen blir såret. Og jeg kan ikke fortelle det til noen, for da sårer jeg. Vil fortelle mannen dette og hva jeg føler, men jeg er så glad i han, og vil ikke se han såret.. På en måte har jeg såret han allerede, han bare ikke vet det enda. Jeg føler meg råtten mot han.

Leter vel ikke etter noe svar, trengte bare en plass å få det ut på.

Anonym poster: daa0fb1b699b924ffe452fe61689277a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det hende at du er bifil likevel, selv om du hittil har trodd du var biseksuell?

Uansett er det ikke riktig av deg å gjøre slikt med mindre mannen din vet om det og synes at det er greit. Blir jo utroskap selv om det er med en annen jente, når du faktisk får følelser av det.

Alle kan drite seg litt ut så dette er ikke ment som et kjefteinnlegg, men bare hva jeg tenker etter å ha lest innlegget ditt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

kansje du ikke har opplevd så mye før og dette var nytt og spennende. du kan fint elske mannen din selv om du kysser en jente. =) vis du ønsker sex med henne bør du nok be mannen din evt delta på trekant.

ikke skam deg over deilige følelser det er iallefal feil.

du trenger heller ikke vere bifil for å kysse en jente.kyss er deilig kansje det er lengesiden du og din mann har kyssa heftig ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesteninnom

Hvorfor starte å kline med en annen, uansett kjønn, når du er gift? Jeg forstår ikke folk som sviker bak partnerens rygg.

Jeg synes det er bedre at mannen din får vite sannheten. Sårer ham? Du sårer ham ved å ikke fortelle noe, synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twinklefart

Wait what? Hadde det vært en mann hun hadde vært utro med så hadde hun fått masse pes her inne, men fordi det er en dame så er det greit? Hvor er logikken der??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt kyssing er utroskap kommer jo ann på hva slags regler de har seg imellom..

Men; HADDE dette vært en mann som hadde kysset sin vennine bak konas rygg.. så hadde det blitt fullstendig ramaskrik her.

Anonym poster: b8dd09c6917d344eae0c14e40fc5c273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...