Gå til innhold

Gift, lyst til å bli tatt hardt av andre

Gjest damen

Anbefalte innlegg

Gjest damen

Jeg er en gift dame på 32 år, som dessverre har et kjipt sexliv. Vi har sjelden sex ( en gang i uka kanskje), og det er alltid misjonæren uten noen vorspill.

Jeg har prøvd ta opp at jeg synes dette er litt kjedelig, jeg kommer heller aldri av 3minutters misjonærsex :sjenert: Han blir småsur og sier jeg bare klager.

I det siste har jeg begynt fantasere om å bli tatt skikkelig av andre menn, særlig store kraftige veltrente kjekkaser :gjeiper: Jeg har vel et ok utseende og blir ganske ofte sjekket opp av andre menn, og har særlig en mann som har sagt mange mange ganger at han vil ha meg. Han er og gift, så det ville kun blitt sex. Han er ekstremt sexy og alt jeg utseendemessig finner tiltrekkende i en mann. Ca 190høy, veltrente armer, six pack, fantastiske øyne og generellt dritkjekk! Jeg har til nå alltid avvist han og andre menn som prøver seg, men i det siste har jeg tatt meg i å drømme om å bli pult av andre :sjenert:

Jeg vurdere faktisk å være utro. Jeg elsker jo mannen min, men savner rå dampende sex. What to do??? Mannen min og jeg har det på andre områder veldig bra, så jeg vil ikek gå fra han heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maruwan

Åpent forhold eller swinging høres ut som noe for deg. Kanskje vanskelig å få mannen din med på det, men det blir sikkert lettere dersom du allerede har en dame på vent til ham før du i det hele tatt spør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it! Du lever bare en gang :)

Anonym poster: 83a0edd044e9e453efe5b31c0ca7c80a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi bor på et bittelite sted, litt redd et sidesprang kan bli oppdaget. Alle er veldig glade i å sladre her :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicola

Men vi bor på et bittelite sted, litt redd et sidesprang kan bli oppdaget. Alle er veldig glade i å sladre her :kjefte:

Du er syk i hodet ditt. Man er ikke utro mot noen man elsker.

Skill deg å lev ut sexdrømmen din.

Synes synd på din familie!

Skam deg!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er syk i hodet ditt. Man er ikke utro mot noen man elsker.

Skill deg å lev ut sexdrømmen din.

Synes synd på din familie!

Skam deg!

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maruwan

Sant det. Mye fritidsproblemer ute og går på små steder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på. Skulle han finne ut av det så virker han ikke som noe stort tap akkurat.

Anonym poster: 888f76c6380d9a41942f98fa56cc2bd7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ha skrevet mye av åpningsinnlegget.

Mannen min er ikke spesielt ivrig på sengefronten, og når vi for en gangs skyld har sex styrter han ut på badet for å vaske seg etter at han har fått orgasme, og når han kommer tilbake legger han seg til å snorke med ryggen mot meg.

Jeg drømmer om å bli tatt hardt av andre menn, men vil ikke gjøre det i virkeligheten. Har gjemt noe leketøy i skapet som jeg tar frem når nøden blir størst.

Anonym poster: 4ecb5e42c3b5a382f1bea968e8bf0f5a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Jeg tror ikke du elsker mannen din dersom du vurderer utroskap - så sant dere ikke er enige om åpent forhold.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EasyRider

Jeg er faktisk enig med Nicola. Du må nesten velge om du vil være tro mot mannen i ditt liv (og familien din) eller om du skal avslutte ekteskapet.

Å være utro er noe som kan være så sårende at mannen din knekker helt sammen. Kanskje han aldri klarer å reise seg igjen.

Skill deg siden det du ønsker er noe mannen din aldri kan bli, nemlig flere veltrente store kjekkaser. Så kan du ha flere kk'er og ONS til du dør av veneriske sykdommer :-)

Et fint triks er å bruke Sukker. Si du er singel og seriøs. Da får du menn som har lavere risiko for HIV fordi de leter etter den store kjærligheten. Så lurer du dem til sex (de tror de elsker med deg og vet ikke at du skal kaste dem så snart de kjeder deg). Når de sier de er glad i deg så avslutter du forholdet (si du aldri vil snakke med dem mer - at du er runaway bride) og velger en ny. Du kan bli utsatt for vold av de som blir virkelig lei seg men pytt pytt. De er jo med på leken. Eller vet de at det er en lek. Kos deg i livet ditt og etterlat "a trail of destruction". Vær stolt av deg selv :-) ikke alle er så frigjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk heller tid på å kommunisere med mannen din, og ikke tro at gresset nødvendigvis er grønnere på den andre siden.

Og hvis du absolutt skal gå bak ryggen på han du valgte å gifte deg med, så skill dere. Ikke noe og være gift for dette her...

Anonym poster: 48d20d56b5368ed8187de8f42ee558c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg kunne ha skrevet mye av åpningsinnlegget.

Mannen min er ikke spesielt ivrig på sengefronten, og når vi for en gangs skyld har sex styrter han ut på badet for å vaske seg etter at han har fått orgasme, og når han kommer tilbake legger han seg til å snorke med ryggen mot meg.

Jeg drømmer om å bli tatt hardt av andre menn, men vil ikke gjøre det i virkeligheten. Har gjemt noe leketøy i skapet som jeg tar frem når nøden blir størst.

Anonym poster: 4ecb5e42c3b5a382f1bea968e8bf0f5a

kansje din mann er homofil?? hørest ut som han føler seg skitten etter sex..kan også vere ett tegn på seksuelt misbruk som barn.

lev ut din sex drøm og ha deilig sex med denne mannen som du har sjangs på. vurdere etterpå forholdet ditt nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg leste denne tråden. Har holdt på med ei jente jeg iker veldig godt en stund nå og hun harheletiden hintet at hun vil at vi skal bli sammen. Glad du ts ga meg en grunn til å kutte henne ut nå for når jeg ser hvor fæle dere er skal jeg aldri forplikte meg til ei heller.

Anonym poster: 122ffaadca42967d7db329376e1eab49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk enig med Nicola. Du må nesten velge om du vil være tro mot mannen i ditt liv (og familien din) eller om du skal avslutte ekteskapet.

Å være utro er noe som kan være så sårende at mannen din knekker helt sammen. Kanskje han aldri klarer å reise seg igjen.

Skill deg siden det du ønsker er noe mannen din aldri kan bli, nemlig flere veltrente store kjekkaser. Så kan du ha flere kk'er og ONS til du dør av veneriske sykdommer :-)

Et fint triks er å bruke Sukker. Si du er singel og seriøs. Da får du menn som har lavere risiko for HIV fordi de leter etter den store kjærligheten. Så lurer du dem til sex (de tror de elsker med deg og vet ikke at du skal kaste dem så snart de kjeder deg). Når de sier de er glad i deg så avslutter du forholdet (si du aldri vil snakke med dem mer - at du er runaway bride) og velger en ny. Du kan bli utsatt for vold av de som blir virkelig lei seg men pytt pytt. De er jo med på leken. Eller vet de at det er en lek. Kos deg i livet ditt og etterlat "a trail of destruction". Vær stolt av deg selv :-) ikke alle er så frigjorte.

Nice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ObviusTroll

Jeg er en gift dame på 32 år, som dessverre har et kjipt sexliv. Vi har sjelden sex ( en gang i uka kanskje), og det er alltid misjonæren uten noen vorspill.

Jeg har prøvd ta opp at jeg synes dette er litt kjedelig, jeg kommer heller aldri av 3minutters misjonærsex :sjenert: Han blir småsur og sier jeg bare klager.

I det siste har jeg begynt fantasere om å bli tatt skikkelig av andre menn, særlig store kraftige veltrente kjekkaser :gjeiper: Jeg har vel et ok utseende og blir ganske ofte sjekket opp av andre menn, og har særlig en mann som har sagt mange mange ganger at han vil ha meg. Han er og gift, så det ville kun blitt sex. Han er ekstremt sexy og alt jeg utseendemessig finner tiltrekkende i en mann. Ca 190høy, veltrente armer, six pack, fantastiske øyne og generellt dritkjekk! Jeg har til nå alltid avvist han og andre menn som prøver seg, men i det siste har jeg tatt meg i å drømme om å bli pult av andre :sjenert:

Jeg vurdere faktisk å være utro. Jeg elsker jo mannen min, men savner rå dampende sex. What to do??? Mannen min og jeg har det på andre områder veldig bra, så jeg vil ikek gå fra han heller.

Tar deg gjerne jeg, si hvor du bor da, så kommer jeg og knuller deg sanseløs med min tjukke kukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sånn går det når man er så ivrig på å gifte seg. Enda verre om dere hadde hatt barn. Vurder skilsmisse, er mitt råd. Kan ikke få i pose og sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal to til for å ha sex, og med mindre han tar deg med makt må du da selv kunne ta initiativ til andre stillinger enn misjonærstillingen? Det er kanskje bedre å ta initiativ selv, foreslå ting, gjøre ting, enn å være passiv dukke og klage etterpå.

Det kan selvsagt være at han har svak seksualdrift og er såre fornøyd med en gang i uken. Det kan også være at han er så lite eventyrlysten at han ikke kan tenke seg mer enn en stilling, men en annen mulighet er at han er litt hemmet og ikke våger å si hva han egentlig tenner på.

Åpenhet og ærlighet er essensielt for et godt seksualliv, ikke minst det å våge å avsløre seg selv og hva man tenner på. Hvis du begynner, vil han kanskje ha noen hemmeligheter på lur. Hvem vet, kanskje han til og med vil tenne på tanken at du tas hardt av andre menn. Det finnes jo enkelte menn som tenner på slike ting. Jeg er selv blant dem. ;)

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...