Gå til innhold

Har han rett til å reagere og være sint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Macha Mong Ruad

Spør han om han virkelig mener at du burde være trofast mot en som dumper deg, i tilfelle han ombestemmer seg om syv måneder? Er svaret ja er det bare å løpe uten å se seg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjorde selvsagt ingenting galt ved å ligge med andre mens du var singel. Og han har INGEN rett til å være SINT på deg pga det.

MEN(!!!) han har ALL rett til å føle det han gjør. Hvis han ikke greier å være sammen med deg etter at du har hatt sex med andre, så har han ALL rett til å føle det. Du kan ikke tvinge han til å synes sexen var helt OK bare fordi du hadde lov til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regine

Du gjorde selvsagt ingenting galt ved å ligge med andre mens du var singel. Og han har INGEN rett til å være SINT på deg pga det.

MEN(!!!) han har ALL rett til å føle det han gjør. Hvis han ikke greier å være sammen med deg etter at du har hatt sex med andre, så har han ALL rett til å føle det. Du kan ikke tvinge han til å synes sexen var helt OK bare fordi du hadde lov til det.

Han har rett til å føle hva han vil, men ikke til å la det gå utover TS! Det er nemlig han som eier problemet, ikke hun, og da er det også han som må løse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta et oppgjør med deg selv - ønsker du å bli sammen med en som er i stand til å slå opp med deg på en så brutal måte igjen, og som det er en stor sannsynlighet for at vil gjøre det (siden han alt har gjort det 1 gang).

Kanskje han har kommet inn i livet ditt igjen for å sette deg på prøve - nå må du sette en grense for deg selv. Du opplevde å bli tråkket på, og nå får du valget: enten blir det din tur til å avvise han, slik han først gjorde med deg. Eller så blir det ny runde.

Ditt valg.

Jeg hadde ikke vært i tvil, men jeg kan ikke leve livet for deg.

Anonym poster: 922d52707ec6dd266d989d5356dbe242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært et godt menneske burde han kommet krypende med halen mellom beina, og sagt at han virkelig angret på at han slo opp, og at han nå har innsett at du er kvinnen med stor K.

Da burde han i tillegg vært ydmyk og hatt stor forståelse for at du har truffet andre i mellomtiden. Han burde faktisk vært veldig glad for at du ikke har rukket å gå inn i et nytt forhold med en annen mens dere hadde slått opp, da ville jo toget ha gått.

Hvis han synes du er så fantastisk, burde det jo ikke være rart for ham at også andre gutter fattet interesse for deg mens du var singel, synes det er rart av ham å nesten kreve at du burde ha vært singel. Du hadde jo ingen garanti for at han noengang ville komme tilbake og ville prøve igjen. Virker ikke som at han har noe respekt for livet ditt.

Dette sier bare så utrolig mye negativt om han. Du kan umulig ville leve livet med et slikt menneske. Han tenker kun på seg selv, og tar lite hensyn til deg. Tenk deg om du gikk inn i et forhold med han igjen og hverdagene begynte å komme. Så gikk han lei nok engang, og slo opp. Han har jo egentlig allerede bevist for deg at han ikke er den rette? For den rette ville vel ikke slått opp in the first place?

Anonym poster: 922d52707ec6dd266d989d5356dbe242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du fortjener så mye bedre!

det er andre menn der ute som vil forgude deg og like deg akuratt som du er og ikke hva du har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macha Mong Ruad

Hun kan da ikke tvinge han til å ville være sammen med henne!

Ingen har vel sagt det? Det som antydes av flere er vel at ts bør kutte han ut.

Han kan selvsagt føle hva han vil, men utfra at han har dumpet henne "brutalt" før, og nå forventer at hun skal ha "ventet" på han slutter jeg at han har for stort ego, og at han kommer til å ta ts tilbake på "nåde" og bruke denne sexen mot henne, for å få makten i et evt videre forhold. Derfor anbefaler jeg at ts stiller krav tilbake, og kutter han ut dersom han ikke kan forholde seg til det. Det virker kanskje litt overspent å konkludere slik, men for oss som har hatt manipulative kjærester før er tegnene svært tydelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan TS kutte han ut hvis hun ikke vil være sammen med han! Men han har også all rett til å kutte henne ut fordi han ikke takler at hun lå med en annen (selv om han har seg selv å takke).

Jeg hadde trolig dumpet han selv. Jeg gidder ikke folk som ikke klarer å bestemme seg. Jeg bare trodde at TS klagde på at han måtte i tenkeboksen (ikke visste om han ville være sammen med henne lengre) pga at hun lå med en annen når hun var singel. Det er selvsagt dumt, men takler han det ikke, så takler han det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...