Cordelia Skrevet 16. juni 2012 #21 Del Skrevet 16. juni 2012 Til dere som ikke er her for å gi hjelpende svar trenger ikke komme med spydige kommentarer! Jeg er 23 å han er 26! Jeg er i full jobb! å har vert singel i 3 år før jeg traff han! Før det var jeg i forhold med en i 4 år! Hva er det å ikke ta seriøst?? Singellivet mitt er jeg ferdig med! Har så å si opplevd det meste! Nei jeg har ikke sagt noe negativt om meg selv, fordi jeg er jo ikke som han! Selvfølgelig har han gode sider han også! men det er mer negative ting som foregår enn positive som regel. Ja jeg burda kansje gå fra han! Men mangen av dere vet sikkert at det ikke er like lett heller! Jeg ønsker jo at han skal bli til den samme jeg engang kjente han som! Men det er jo du som må gjøre valget, ikke vi. Og sjansene for at en person skal forandre seg såpass er vel optimistisk. Det blir antagelig med ønskedrømmen. Ønsker du virkelig så sterkt og fortsette må du sette igang gjøre noe så han skjønner tegninga. Du er som du sier gammel nok til å innse og å ta det valget selv.Personlig forstår jeg ikke folk som gidder og være med noen som ikke ønsker kjærestens beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Smith Skrevet 16. juni 2012 #22 Del Skrevet 16. juni 2012 Kjære deg, det finnes så mange kjekke, snille og omtenksomme menn her i verden! Vil du virkelig tilbringe livet med en som behandler deg som dritt? Følg drømmen din, bli modell men for all del: flytt ut! Siden han reiser til Nordsjøen har du jo god tid på å ordne alt det praktiske mens han er ute God klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #23 Del Skrevet 16. juni 2012 Hva slags yrke du har kunne ikke brydd meg mindre. Man må gjøre det man trives med, og dersom du trives foran kamera er det ingenting negativt med det. Mitt "problem" i denne sammenhengen er at du verifiserer fordommen om såkalte "glamourmodeller" og manglende intellekt, i så stor grad at jeg blir flau på dine vegne, for å være ærlig. Det er trist å se at jenter på 23 år ikke evner å stave selv de enkleste ord, og det får deg til å fremstå som lite intelligent, selv om det er mye mulig at du er ei flott, oppegående jente osv. Jeg tenker selvsagt mitt om dette forholdet; her er det en mann som jobber i Nordsjøen, han tjener sikkert bra, og vil ha noe å vise frem for kameratene sine - da skal du helst danse etter hans pipe. Han er sikkert selv klar over at du er fysisk attraktiv (siden du driver i "bransjen" eller hva man skal kalle det), og er nok også ganske klar over at utseendemessig kunne du sannsynligvis fått deg nesten hvem som helst. Det er imidlertid ingen unnskyldning for slik oppførsel. I mine øyne ser det ut som om denne fyren er en veldig kontrollerende type, og slike går det sjeldent bra med. Du må gjerne leve i håpet om at han skal forandre seg, men det kommer ikke til å skje. Du fortjener å ha noen som støtter deg, heier på deg og som er oppriktig glad i deg, og opptatt av ditt velbefinnende. Det får du ikke med denne mannen. 23 år er ingen alder, og det finnes millioner av fisk i havet. Kanskje du møter en kjekke fotograf på settet en dag? Anonym poster: 47917b96ae8b5785d289e6de4c74b137 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2012 #24 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvor mange jenter som gjerne vil bli modell puler en eller flere av fotografene i begynnelsen av karrieren? Mange Hvor mange jenter som tar lettklede bilder puler en elelr flere av fotografene i begynnelsen av karrieren. Mange, mange flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #25 Del Skrevet 17. juni 2012 Undertøysmodell + En umoden fyr full av sinne = Mange lykkelige og harmoniske fremtidige barn? Anonym poster: 7dba24af1ff4e913fdbfb747895aced0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aussie Skrevet 17. juni 2012 #26 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Du bestemmer selv hvordan du skal gripe dette an, men uansett hva du enn går for, så ikke finn på å få barn med ham. Jeg unner ikke et barn/ barna å leve i slike hjem, eller skal jeg si "hjem"? Så får du ha lykke til med ditt valg mht. forholdet til denne typen. Edit: skrivefeil. Endret 17. juni 2012 av Aussie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 17. juni 2012 #27 Del Skrevet 17. juni 2012 Sagt det før og sier det igjen, vær det komplette rasshøl og du har henne for evig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå