Gå til innhold

Vi gjør jo aldri noe sammen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag er det greit vær, og jeg har kommet med et forslag til hva vi kan gjøre i dag, for alternativet er at vi sitter inne med hver vår pc. Jeg vil nyte finværet, men jeg vil også være sammen med han i dag. Få litt kvalitetstid.

Men han ligger faktisk fremdeles i senga (jobbet sent i natt), har selv sagt han ikke vil sove lengre, og det forslaget mitt har han blankt oversett. Bare spurt litt rundt det uten å gi noe svar, og nå er det for sent.

Vi er flinke til å dra på kino sammen, lage mat sammen osv, men slike ting som å dra ut på tur, gå på kulturelle ting, grille ute eller lignende.. Det har vi ikke gjort på evigheter. Og hver gang jeg foreslår noe sånt for oss, så skjer det samme; han spør litt om det, blir stille, og det blir sett på som mas om jeg spør igjen. Og når han ikke gir et svar, så får jo jeg forhåpninger.

Flere som har det sånn? Hvordan løse dette?

Jeg kunne sagt at "greit, da gjør jeg det", men jeg vil jo at vi skal få den tiden sammen.

Anonym poster: f185fc4fc838fe967238e34e803a01f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør han hva han har lyst å gjøre på..

Dra på kjøretur et sted og ta med noe å spise, da går det jo opp i opp hvis det er det som er greien at han ikke vil gå på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han hva han har lyst å gjøre på..

Dra på kjøretur et sted og ta med noe å spise, da går det jo opp i opp hvis det er det som er greien at han ikke vil gå på tur :)

Jeg får ikke utav han hva som er grunnen. Skjønner jo at han ikke vil, men vet ikke hvorfor. Har også foreslått ting som ikke krever NOE mosjon, uten hell.

Og det er ikke tiltakslysten det går på, for han er ellers en travel og "aktiv" mann.

hilsen trådstarter

Anonym poster: f185fc4fc838fe967238e34e803a01f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...