AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #21 Skrevet 16. juni 2012 hehe) jeg håper at menn kan føle ekte kjærlighet og ikke bare tiltrekning overfor et bra utseende. jeg er i super form og ser bra ut så det er ikke det som er problemet. Utseende er forgjengelige greier og jeg håper at det finnes en der ute som er glad i Meg- ikke bare utseendet. Tja, blafr med øyenvippene, vis legg og fortell om dine yndlingsleker, da garanterer jeg at gutta vil renne ned huset ditt. Og det er jo utelukkende positivt, for i horden (jo flere, større sjans) av dem, så finnes det en som passer deg. Anonym poster: cd350448042c7811fc6eba185660b39e
Gjest O___o Skrevet 16. juni 2012 #22 Skrevet 16. juni 2012 jeg begynner å nærme meg de 40 og lurer på om det da begynner å bli lost case å finne en fyr som vil ha meg. Menn tiltrekkes vel mest av yngre damer ser det ut til? og er de i et forhold med en jevnaldrende dame drømmer de egentlig om noe annet, dvs en ung dame? Kommer helt an på hvilke menn du liker. Senk kravene og se på deg selv realistisk Hører stadig kvinner som vil ha veltrente menn - som selv er mer glad i sofa og sjokolade enn gulerot og tredemølla selv. Eller som vil ha menn med god økonomi - men som selv ikke har økonomisk sans. Eller som ønsker seg aktive menn somar impulsive og finner på ting - mens de selv helst vil sitte hjemme i helgene og helst vil slippe å gå søndagsturer.
Puse1974 Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #23 Skrevet 16. juni 2012 jeg er i god form, ser bra ut og har bra utdannelse samt ordnet egen økonomi og er ikke avhengig av meg. Men det var visst ikke nok for han jeg traff her nylig..
Gjest O___o Skrevet 16. juni 2012 #24 Skrevet 16. juni 2012 jeg er i god form, ser bra ut og har bra utdannelse samt ordnet egen økonomi og er ikke avhengig av meg. Men det var visst ikke nok for han jeg traff her nylig.. Kanskje det var andre ting? Jeg mener, for meg spiller det ingen rolle om mannen har høy utdanning, har syvsiffrede beløp på kontoen - hvis vi ikke har noe å prate om, jeg ikke finner han tiltrekkende, hvis vi har for ulikt politisk ståsted og har for ulike interesser.
Puse1974 Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #25 Skrevet 16. juni 2012 vi har mye felles: humor, anskuelse av verden, politikk og interessser..
Gjest O___o Skrevet 16. juni 2012 #26 Skrevet 16. juni 2012 vi har mye felles: humor, anskuelse av verden, politikk og interessser.. Hvis han gikk fra deg, så var han kanskje ikke enig i det?
Puse1974 Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #27 Skrevet 16. juni 2012 tja, han har issues og er mistenksom. tror ikke noen kan like han og har lav selvfølelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå