Gå til innhold

Lost case?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg begynner å nærme meg de 40 og lurer på om det da begynner å bli lost case å finne en fyr som vil ha meg.

Menn tiltrekkes vel mest av yngre damer ser det ut til? og er de i et forhold med en jevnaldrende dame drømmer de egentlig om noe annet, dvs en ung dame?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil da tro at det alltid finnes noen for alle og enhver smak der ute en vei, problemet er å finne de.

Skrevet

jeg har aldri hatt problem med å tiltrekke meg menn mht utseende men et forhold må baseres på mer enn det.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Du har vel flere kvaliteter enn utseende?

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Alder bør ikke hindre deg. Jeg har vært borti damer rundt førti som har hatt strammere kropp enn den gjennomsnittlige attenåringen.

Gjest Eurodice
Skrevet

Alder bør ikke hindre deg. Jeg har vært borti damer rundt førti som har hatt strammere kropp enn den gjennomsnittlige attenåringen.

Jeg håper da virkelig at en stram kropp ikke er det eneste og viktigste kriteriet en voksen mann setter til en kvinne. Menn ser ikke ut som greske guder heller, mange av dem.

• Liker 5
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg håper da virkelig at en stram kropp ikke er det eneste og viktigste kriteriet en voksen mann setter til en kvinne. Menn ser ikke ut som greske guder heller, mange av dem.

Det virker som om mange damer på 35+ føler seg mindre attraktive enn unge damer. Enkel løsning: tren.

For min del foretrekker jeg roen og erfaringen som gjerne kommer med alderen. Selvtillit er, dessverre, mangelvare uansett alder.

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, så har du de ut av oss som rett og slett bare blir bedre og bedre med årene. :kaffekopp:

Gjest Eurodice
Skrevet

Vel, så har du de ut av oss som rett og slett bare blir bedre og bedre med årene. :kaffekopp:

Når råvaren er bra, er det med kvinner som med vin: Begge deler blir bedre og bedre med årene :).

Gjest "gjest"
Skrevet

Når råvaren er bra, er det med kvinner som med vin: Begge deler blir bedre og bedre med årene :).

Tja, jeg er fakisk penere i dag enn da jeg var ung. Hadde babyfjes så utrolig lenge.

AnonymBruker
Skrevet

Toget har nok forlatt perrongen for noen år siden. :(

Anonym poster: 5b3922aac00099d7af7ab1c9b04396d9

Gjest Katten.
Skrevet

Og ender opp som eddik?

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Og ender opp som eddik?

Man må ikke vente for lenge da, vet du, med å smake på :ler: .

AnonymBruker
Skrevet

Tja, si det?

Jeg er ung kvinne (eller jente i følge noen her) på 20, og har en klar oppfatning av at det er de eldre kvinnene som tiltrekker seg lettest/ flest menn enn de som er i min aldersgruppe.

De trenger bare å blafre med øyevippene sine og fortelle om sin brede erfaring, så kommer guttevalpene løpende og flokker seg rundt den tilårskomne...

Jeg som har omtrent null erfaring med hva det enn er som gjør at guttevalpene eller mennvalpene blir som logrende hunder rundt de som er 20 år----> eldre enn meg, har ingen nubbesjans mot disse.

Men jeg har en annen fordel som ikke de eldre har. Jeg trenger i hvertfall ikke sprøyte pannen min full av botox og ta diverse operasjoner for å se yngre ut.

Anonym poster: cd350448042c7811fc6eba185660b39e

Gjest "gjest"
Skrevet

Så, så, det her er ingen konkurranse. Og ingen 40års kjerring med vettet i behold er interessert i guttevalper på 20 år.

AnonymBruker
Skrevet

Så, så, det her er ingen konkurranse. Og ingen 40års kjerring med vettet i behold er interessert i guttevalper på 20 år.

Åh, tro meg, dette skjer oftere enn du liker å tro.

Haugevis av jyplinger har fått sin dose med erfaring etter "lærings"timer hos 40-åringene.

Gjest "gjest"
Skrevet

Åh, tro meg, dette skjer oftere enn du liker å tro.

Haugevis av jyplinger har fått sin dose med erfaring etter "lærings"timer hos 40-åringene.

Ja, ja. Rister bare på hodet av sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ja. Rister bare på hodet av sånt.

Om at eldre kvinner gir opplæring til unge gutter?

Skrevet

hehe) jeg håper at menn kan føle ekte kjærlighet og ikke bare tiltrekning overfor et bra utseende.

jeg er i super form og ser bra ut så det er ikke det som er problemet. Utseende er forgjengelige greier og jeg håper at det finnes en der ute som er glad i Meg- ikke bare utseendet.

Gjest "gjest"
Skrevet

Om at eldre kvinner gir opplæring til unge gutter?

Konseptet "lære opp" er noe jeg motsetter meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...