Gjest Peaches Skrevet 21. juni 2012 #21 Skrevet 21. juni 2012 en sted jeg bodde. hvor det var en miks av forskjellige mennesker men aller mest norske.og jeg må si de hyggeligste naboene var fra andre land... 1
Miah Skrevet 22. juni 2012 #22 Skrevet 22. juni 2012 (endret) "Jeg er ikke rasist, altså. Men jeg vil ikke at naboen kommer fra et annet land" WTF, folkens? Anonym poster: 8de260c0067a2822e09bf6fea14638a5 Åhhh, jesus christ. Misliker måten du bruker ordene dine her. At et par naboer er fra andre land tror jeg de færreste bryr seg noe med, men om man bor i et nabolag hvor man er en av de få etnisk norske på bussen så tror jeg man må være ganske sterk for at det ikke skal påvirke en. Det er store forskjeller innad i innvandrermiljøene, men jeg ville ærlig talt ikke latt ungene mine (ikke at jeg har noen) vokst opp i et nabolag hvor jenter drar på seg hijaben så snart de fyller 13. Folk kan få gå med det de vil, men det betyr ikke at jeg må like det uansett. Endret 22. juni 2012 av Miah 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå