Gå til innhold

Å te seg som kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i et forhold i ei god stund der kjæresten min er.. vel, ikke som alle andre. Dette er bare noe jeg TROR. Føler meg "hjernevasket" på en måte, der alt som er unormalt faktisk er normalt. Jeg elsker denne mannen, men har en magefølelse på at jeg veit at jeg fortjener bedre. At jeg ikke fortjener å bli behandlet sånn som jeg blir behandlet. Jeg blir tatt for gitt.

Hvordan skal kjæresten te seg i forhold til den andre partneren? Hva er greit og hva er ikke greit? Jeg spør, for jeg veit ikke lenger. Grensa mi går alltid ved utroskap, såpass veit jeg. Han kan gjerne komplimentere andre, men han komplimenterer aldri meg. Jeg ber ikke om mye, men jeg veit ikke hvor mye en kjæreste skal gi. Jeg gir han ofte komplimenter, men i forhold til han, så føler jeg meg bare masete. Uff, for et rotete innlegg. Håper noen skjønner.

Anonym poster: dfec3ab6ecd798f6a6fa63cf84372715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tuttifrutti73

Høres litt sørgelig ut synes jeg. I et forhold er det veldig normalt og gi komplimenter, men siden det for mange menn, er en vanskelig ting å gjør, så lar de heller være. Men da tenker at de bør vise at de bryr seg på andre måter fek. oppmerksomhet, små kjærtegn, en liten gave innimellom ol. Synes også du fortjener bedre om han ikke gir det noe form for kjærlighet. Det finnes mange menn som som er både varme og rause... :)Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...