Gå til innhold

Har bare "faket" hele tiden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei. Korreksjon: NOEN kvinner faker. Nå bekrefter du bare at jeg har rett i å bli provosert over fakende kvinnfolk. Det får menn, inkludert deg, til å tro at alle kvinner faker. og det er ikke sant.

Nesten alle kvinner aker. Alle kvinner jeg noen gang har pult har faket. Nesten alle alltid, et par faket stort sett alltid. Jeg og flere jeg kjenner har konstantert at vi driter i om hun kommer eller ei. Rett og slett fordi kvinner ikke gidder å legge to fingre i kors for å ha en ok pulings. Så de får fake så mye de bare vil, vi driter i det. Vi får nå tømt oss slik eller slik uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det sier mer om deg enn om kvinnene BM2?

Personlig begriper jeg ikke at det skal spille noen rolle for andre om jeg faker eller ikke - det er en sak mellom meg og min partner.

Skrevet

Mulig det sier mer om deg enn om kvinnene BM2?

Personlig begriper jeg ikke at det skal spille noen rolle for andre om jeg faker eller ikke - det er en sak mellom meg og min partner.

Sikkert... Uansett så vil jeg aldri forvente eller kreve en orgasme fra en kvinne. Den får hun fiske selv! Det vil si, det må hun uansett! Jeg puler ikke lenger :ler:

Skrevet

Sikkert... Uansett så vil jeg aldri forvente eller kreve en orgasme fra en kvinne. Den får hun fiske selv! Det vil si, det må hun uansett! Jeg puler ikke lenger :ler:

Takk og lov for det.

Gjest babyfirefly91
Skrevet

hvis det er vaginal orgasme så sjønner jeg ikke hvorfor kvinner faker! det er vel bare omtrent 20-30% av kvinner så får vaginal orgasme?, så ser ikke pointet. jeg har aldri faket og kommer aldri til å gjøre det. min samboer vet at jeg må komme på andre måter, kanskje han er litt skuffet men SO WHAT! kan da og nyte sex uansett, og han kan jo alltids stimulere klitoris under sex eller du kan gjøre det selv så blir kanskje nytelsen større :)

Skrevet

Takk og lov for det.

Slapp av, du tenner meg ikke uansett...

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler alle kvinner som faker som ikke har prøvd massasjeapparat å kjøpe en mx fighter e.l. . Bruk det sammen med partneren, finn en stilling som passer, har hatt full klaff med to forskjellige partnere som slet med å få orgasme, og som pluitselig squirta og greier, vel verdt pengene.

Skrevet (endret)

Slapp av, du tenner meg ikke uansett...

Jeg har ingen interesse av å tenne deg heller. Jeg er mer bekymret for det faktum at seksuelt samkvem kan resultere i videreføring av gener.

Endret av charactouy
Skrevet

Jeg har ingen interesse av å tenne deg heller. Jeg er mer bekymret for det faktum at seksuelt samkvem kan resultere i videreføring av gener.

Det er jo bare til å avstå fra sex så slipper du å bekymre deg for det ;)

Skrevet

Det er jo bare til å avstå fra sex så slipper du å bekymre deg for det ;)

Mine gode gener er allerede ført videre i et prakteksemplar av de skjeldne :)

Skrevet

Mine gode gener er allerede ført videre i et prakteksemplar av de skjeldne :)

Jøss, er du mor til mine barn?

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Nesten alle kvinner aker. Alle kvinner jeg noen gang har pult har faket. Nesten alle alltid, et par faket stort sett alltid. Jeg og flere jeg kjenner har konstantert at vi driter i om hun kommer eller ei. Rett og slett fordi kvinner ikke gidder å legge to fingre i kors for å ha en ok pulings. Så de får fake så mye de bare vil, vi driter i det. Vi får nå tømt oss slik eller slik uansett.

Jeg har iallefall aldri faka. Du kan ikke vite at de fleste kvinner faker. Du har ikke ligget med alle kvinner i verden. ikke alle i norge engang.

Endret av BettyBoop
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Si meg, har du en diagnose av noe slag? Du er helt monoman i din fordømmelse og nedrakking av kvinner, alle kvinner. Du må vel selv forstå at dine erfaringer er dine og ikke generalisere dem til å gjelde halvparten av klodens befolkning?

Jeg er sikker på at alle som har levd noen år, også har hatt dårlige opplevelser i sexlivet, men vi kan da ikke la det forsure livet vårt og synke ned i bunnløs bitterhet.

Endret av Arabella
AnonymBruker
Skrevet

Faker hver dag. Aldri hatt orgasme, så vet ikke hva det er.

Anonym poster: feb84a8b593fae90990e959a82c37e98

Skrevet

Si meg, har du en diagnose av noe slag? Du er helt monoman i din fordømmelse og nedrakking av kvinner, alle kvinner. Du må vel selv forstå at dine erfaringer er dine og ikke generalisere dem til å gjelde halvparten av klodens befolkning?

Jeg er sikker på at alle som har levd noen år, også har hatt dårlige opplevelser i sexlivet, men vi kan da ikke la det forsure livet vårt og synke ned i bunnløs bitterhet.

Jeg er diagnosistert med maniskmonomi og antistaveriktigfascisme...

Utover det så har jeg jun mine egne erfaringer her i livet å støtte meg på. De erfaringene er veldig entydige, kvinner faker. Rett og slett fordi de ikke evner å formidle noe som helst på en forståelig måte. Når de samtidig forventer å leke potetsekker mens mannen gjør alt, da er det game over. Så lenge kvinner har denne ulidelige prinsesse-pregede latskapen knyttet til sex så blir det som det blir.

Gjest Eurodice
Skrevet

Utover det så har jeg jun mine egne erfaringer her i livet å støtte meg på. De erfaringene er veldig entydige, kvinner faker. Rett og slett fordi de ikke evner å formidle noe som helst på en forståelig måte. Når de samtidig forventer å leke potetsekker mens mannen gjør alt, da er det game over. Så lenge kvinner har denne ulidelige prinsesse-pregede latskapen knyttet til sex så blir det som det blir.

Hvis du kunne skrive "noen kvinner", ville du vært nærmere sannheten. For egen del kjenner jeg meg ikke igjen i dine beskrivelser.

Skrevet

Hvis du kunne skrive "noen kvinner", ville du vært nærmere sannheten. For egen del kjenner jeg meg ikke igjen i dine beskrivelser.

Forresten, hva betyr monoman?

Gjest Eurodice
Skrevet

Forresten, hva betyr monoman?

Jeg mistenker at du allerede vet det, men det betyr blant annet å ha en sykelig ensidighet i betraktningsmåte, være besatt av en fiks idé.

I ditt tilfelle arter det seg som en vedvarende fiendtlighet og nedvurdering av kvinner. Slik jeg har oppfattet deg, ser du bare ondskap hos kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Den er litt artig og trist den bitterheten din mot kvinner. Man skjønner jo utifra dine innlegg at du har opplevd en del som de fleste skulle vært foruten, mest sannsynlig fra kvinner da, kanskje moren din og/eller tidligere kjærester etc.?

Men det er jo trist at en mann blir "ødelagt" av dette. Innleggene dine bærer jo helt klart store preg av bitterhet og kvinnehat, og selv om det så klart er noen som passer overens med dine forklaringer av kvinner, så er faktisk! ikke de fleste slik. Du er jo klar over dine egne problemer, om du ser på det slik? men er det slik at du føler hat mot alle kvinner du møter? Om du for eksempel skal handle mat og det er en kvinne som sitter i kassen?

Beklager off topic, men jeg finner bare BM2 litt fascinerende til tider.

Forøvrig så har jeg aldri faket, nei jeg får ikke orgasmer med kjæresten, men jeg har det uansett deilig og det blir bare feil å fake. Han gjør ikke noe galt, han er faktisk veldig flink. Jeg ligger ikke der som en potetsekk, jeg er så mye med som mulig og bruke musklene mine i skjeden. I tillegg pleier jeg å bruke fingrene på klitoris. Det jeg prøver å si er at det er ikke alltid noen sin skyld at man ikke kommer, jeg sliter rett og slett med å komme, men jeg skylder ikke på han og lar dette ligge på han, hvorfor skulle jeg det?

Anonym poster: ea574828e8017498864d8e25c4dbcf26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...