Gå til innhold

Har bare "faket" hele tiden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt en orgasme med en mann, klarer det kun alene, men dette er noe annet enn det jeg har fått kjæresten min til å tro. Det at jeg ikke har klart å få orgasme under sex tidligere med andre har fått de til å miste interesse, og da jeg hadde sex første gang med min nåværende kjæreste var jeg så dum at jeg faket en orgasme da, og det er noe jeg har gjort siden. Dessverre.

Har vært sammen med min kjæreste i snart ett år nå, og de siste månedene har jeg gradvis trappet ned på det å fake. Nå gjør jeg det aldri, og har vel ikke gjort det på ca. 2 mnd.

Som jeg kunne tenke meg så er dette noe som plager min kjæreste, han har hintet på om at han føler seg mer mannlig og bra hvis han får meg til å komme. Men sannheten er jo egentlig at det aldri har skjedd, jeg har jo aldri fått orgasme med han.

Dette fører jo til flere problemer. For han er det vel slik at han lurer på hvorfor jeg har sluttet å få orgasme. Og han liker ikke sexen på samme måte når han nå "ikke får det til" lengre. For meg skaper det jo også problemer. Jeg har så klart vært dum og gjort noe jeg ikke burde gjort, men akkurat da hadde jeg ikke forutsetninger om at vi skulle bli sammen og så dessverre ikke fremover på hva konsekvensene ville bli. Jeg har nå også skapt problemer for meg selv. Jeg føler press på meg om at jeg MÅ få orgasme - og det fører også litt til at jeg ikke har så lyst på sex lenger. Men det at jeg føler at jeg også MÅ ha sex er også noe som dreper lysten. Jeg føler det ikke er en glede, for jeg får ikke så mye ut av det. Jeg sier ja, når jeg egentlig vil si nei. Igjen - jeg gjør det fordi han vil og sikkert bli skuffet hvis jeg ikke vil (ikke orgasme = skuffelse, ikke sex = skuffelse).

Jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Det er min egen feil, men noen god løsning har jeg ikke. Jeg har ikke turt å si det til ham - hva kommer han til å føle hvis jeg forteller ham at alle de gangene jeg fikk en orgasme, så fikk jeg det egentlig ikke? Jeg er jo klar over at det ikke er verken riktig eller ærlig overfor han.

Det å fake skulle ikke vært så lett som det er.... :tristbla:

Anonym poster: 929d794d5604aaf3ab9dbb4062c123f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg faker også alltid. Men det er ikke et problem for meg, jeg trenger ikke å få orgasme når jeg har sex. Får lett orgasme på egen hånd. Jeg har inntrykk av at menn vil helst være sammen med noen som lett får orgasme ved sex, da trives de bedre og mindre sjanse for å søke andre også tror jeg. Faker rett og slett for å være bra nok. Mistenker at dette er veldig vanlig og at jenter til og med her på et forum hvor de kan være anonyme, påstår at de ikke faker.

Anonym poster: 67d605687ce5dbde1484c2c26a062b04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg faker aldri! jeg føler meg mer en bra nok selv om jeg ikke faker. når jeg kommer så er det på ekte, mye bedre!

Anonym poster: 1a901cbeef5600701a21e9d71cb57a34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg synes du burde prate med han om det. hvis han er glad i deg kommer han til å vise deg forståelse. Kanskje du kan prøve å vise han hva du gjør når du får orgasme på egenhånd... ?

Anonym poster: a8174b0792f75d3d3c0497507f1ba02f

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, men hvis man har det bra under sex; hvorfor da det her orgasmejaget?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet her er jo det at jeg faktisk ønsker å kunne oppleve det å få en orgasme under sex... jeg føler ikke at den sexen jeg har nå gir meg veldig mye. Er som oftest greit/godt, men sjelden noe som gir meg virkelig gode følelser.

Jeg innså det for noen mnd siden at det å fortsette å fake vil jo bare bety at han vil fortsette å ha et godt sexliv, mens jeg kanskje bare vil miste mer og mer interesse. Og hvem vil ha det slik?

Jeg gir jo han tilbakemelding på at noe som ikke egentlig er så godt som jeg hadde ønsket - faktisk er godt.

ts.

Jeg faker også alltid. Men det er ikke et problem for meg, jeg trenger ikke å få orgasme når jeg har sex. Får lett orgasme på egen hånd. Jeg har inntrykk av at menn vil helst være sammen med noen som lett får orgasme ved sex, da trives de bedre og mindre sjanse for å søke andre også tror jeg. Faker rett og slett for å være bra nok. Mistenker at dette er veldig vanlig og at jenter til og med her på et forum hvor de kan være anonyme, påstår at de ikke faker.

Anonym poster: 67d605687ce5dbde1484c2c26a062b04

Anonym poster: 7aea466c08167bb95b08a967f7d8ee31

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har aldri hatt en orgasme med en mann, klarer det kun alene, men dette er noe annet enn det jeg har fått kjæresten min til å tro. Det at jeg ikke har klart å få orgasme under sex tidligere med andre har fått de til å miste interesse, og da jeg hadde sex første gang med min nåværende kjæreste var jeg så dum at jeg faket en orgasme da, og det er noe jeg har gjort siden. Dessverre.

Har vært sammen med min kjæreste i snart ett år nå, og de siste månedene har jeg gradvis trappet ned på det å fake. Nå gjør jeg det aldri, og har vel ikke gjort det på ca. 2 mnd.

Som jeg kunne tenke meg så er dette noe som plager min kjæreste, han har hintet på om at han føler seg mer mannlig og bra hvis han får meg til å komme. Men sannheten er jo egentlig at det aldri har skjedd, jeg har jo aldri fått orgasme med han.

Dette fører jo til flere problemer. For han er det vel slik at han lurer på hvorfor jeg har sluttet å få orgasme. Og han liker ikke sexen på samme måte når han nå "ikke får det til" lengre. For meg skaper det jo også problemer. Jeg har så klart vært dum og gjort noe jeg ikke burde gjort, men akkurat da hadde jeg ikke forutsetninger om at vi skulle bli sammen og så dessverre ikke fremover på hva konsekvensene ville bli. Jeg har nå også skapt problemer for meg selv. Jeg føler press på meg om at jeg MÅ få orgasme - og det fører også litt til at jeg ikke har så lyst på sex lenger. Men det at jeg føler at jeg også MÅ ha sex er også noe som dreper lysten. Jeg føler det ikke er en glede, for jeg får ikke så mye ut av det. Jeg sier ja, når jeg egentlig vil si nei. Igjen - jeg gjør det fordi han vil og sikkert bli skuffet hvis jeg ikke vil (ikke orgasme = skuffelse, ikke sex = skuffelse).

Jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Det er min egen feil, men noen god løsning har jeg ikke. Jeg har ikke turt å si det til ham - hva kommer han til å føle hvis jeg forteller ham at alle de gangene jeg fikk en orgasme, så fikk jeg det egentlig ikke? Jeg er jo klar over at det ikke er verken riktig eller ærlig overfor han.

Det å fake skulle ikke vært så lett som det er.... :tristbla:

Anonym poster: 929d794d5604aaf3ab9dbb4062c123f3

Dere som faker. Dere gjør det bare verst for dere selv. hvordan forventer du at gubben skal få bedre skills i senga om dere ikke sier klart ifra hva dere liker/ikke liker?

AnonymBruker
Skrevet

Si det til han. Forklar enkelt og greit det du sier her (du kan kanskje skippe å si at sexen er grei). Si at du har lyst å komme på ordentlig sammen med ham. Så er det bare å øve. Jeg og min kjæreste klarte det etter noen uker og da var det ingen før han som hadde klart det.

Anonym poster: e074878ff78a43f162a5f4b8669537a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte 2 år på å få orgasme sammen med kjæresten, og selv nå etter mange år oppdager jeg avogtil helt nye ting og reaksjoner i kroppen jeg aldri har kjent før.

Det gjør sexlivet bedre og bedre :)

Hva gjør han og du når dere har sex?

Vet du selv hva slags tempo og press du bruker få orgasme i når du selv stimulerer klitoris?

Slapper du helt av, og forsøker ulike stillinger - og har fokus på nytelse og ikke teknikk?

Og, har dere prøvd ulike klitorisvibratorer?

Jeg ville fortalt det til ham - og lagt meg helt flat. Jeg ville sagt at andre hadde mistet interessen for meg når jeg ikke fikk orgasme raskt, og det satte noen sperrer hos meg. Og, at du ikke ønsket at det samme skulle skje med ham - ergo, du fikk igang en skikkelig vond sirkel som du nå har kuttet ut.

Men, at du gjerne vil dere skal ha et bra sexliv sammen - og derfor ønsker å starte "på nytt", hvor det ikke blir en press på deg.

Jeg faket aldri, og kjæresten så aldri meg ha orgasme på 2 år. Fortsatt er det mange ganger det ikke skjer for meg tross innsats fra begges side, og han aksepterer selvsagt det.

Men jeg har klart å finne måter å virkelig slappe av på ,samt måter å virkelig nyte på uten å føle dette presset på meg(det at jeg så han stresset med det var en av barrierene mine).

Anonym poster: fe5cf1e6bd25c78ae509d14b19cc02d7

Skrevet

En venninne av meg er i samme situasjon, vi hadde sex noen ganger før hun fant drømmegubben sin. Hun sier det rett ut til de hun har eller skal ha sex med at hun ikke oppnår orgasme når hun har sex. Når hun bruker dildo eller vibrator oppnår hun orgamse, men ikke når hun får kuk.

For min del er ikke orgasme ett must. Godt mulig jeg bare er en grønnskolling som ikke har nok erfaring når det gjelder sex, men kan ærlig talt ikke si om mine partnere har hatt eller faket orgasme. Dog, de har selv sagt i forkant at det har vært for sexen og at orgasme ikke var et must.

AnonymBruker
Skrevet

Hva faen er vitsen med å fake? Du ødelegger jo bare for deg selv. Har aldri faka i hele mitt liv, og det kommer jeg ikke til å gjøre heller.

Anonym poster: 8cb19c180f39615f9c647ff6de1935c6

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid faket orgasme! Kommer nok til å fortsette med det til jeg dør tenker jeg. Har aldri fått orgasme når jeg har sex.. på egenhånd får jeg det på 2 sek! :sjenert:

Anonym poster: 171edfc03cce6d88199ab502a10cdf1c

Skrevet

Hva slags fyr er dette da TS? Føler seg mer manndig fordi du kommer? Tøysekopp er et han er!

Forøvrig kan du jo bare si ting som de er. Alle kvinner faker så han kan like så godt lære det først som sist. Det er vanlig for uerfarne menn å gå fem på. Vi andre har lært oss å rett og slett ignorere om hun kommer eller ei.

Be han gro seg et par baller sånn at han kan føle seg som mann uten å være avhengig av deg.

AnonymBruker
Skrevet

Trikset for meg er å stimulere klitoris samtidig som han puler meg. På den måten får jeg "kickstarta" orgasmen på en måte: den starter i klitoris og blir vaginal i det jeg kommer på knotten! Haha...

Og kjæresten synes bare det er sexy at jeg leker med meg selv samtidig som han peiser på :lur:

Anonym poster: 73dcd6a602fe457075af70cf02bad416

Gjest BettyBoop
Skrevet

En venninne av meg er i samme situasjon, vi hadde sex noen ganger før hun fant drømmegubben sin. Hun sier det rett ut til de hun har eller skal ha sex med at hun ikke oppnår orgasme når hun har sex. Når hun bruker dildo eller vibrator oppnår hun orgamse, men ikke når hun får kuk.

For min del er ikke orgasme ett must. Godt mulig jeg bare er en grønnskolling som ikke har nok erfaring når det gjelder sex, men kan ærlig talt ikke si om mine partnere har hatt eller faket orgasme. Dog, de har selv sagt i forkant at det har vært for sexen og at orgasme ikke var et must.

Uansett er det tullete å fake.

AnonymBruker
Skrevet

"Trikset for meg er å stimulere klitoris samtidig som han puler meg. På den måten får jeg "kickstarta" orgasmen på en måte: den starter i klitoris og blir vaginal i det jeg kommer på knotten! Haha...

Og kjæresten synes bare det er sexy at jeg leker med meg selv samtidig som han peiser på :lur: "

Støtter den fult ut :-D

Det er bare gøy på alle mulige plan :-D

Anonym poster: be3bbb38cb94d55e6490f067ca19edd1

AnonymBruker
Skrevet

Har heller aldri opplevd orgasme med andre enn meg selv.

Jeg faker også. Det begynte jo med tragiske forsøk på å etterlikne en orgasme, men helt ærlig, så synes jeg at jeg har blitt kjempeflink til å fake. Etterlikner bare den orgasmen jeg har alene og perfeksjonerer det mer for hver gang.

Jeg faker rett og slett fordi typen blir steinkåt av det. Han blir helt vill, og jeg blir veldig opphisset (selv om jeg ikke får orgasme) av å se at han har det så godt. Så selv om det vanligvis er no-no å fake, så tror jeg faktisk at begge oss to nyter godt av at jeg gjør det.

Anonym poster: 9c0adbdca606afa8dcd1ff0ded2c3208

Gjest BettyBoop
Skrevet

Har heller aldri opplevd orgasme med andre enn meg selv.

Jeg faker også. Det begynte jo med tragiske forsøk på å etterlikne en orgasme, men helt ærlig, så synes jeg at jeg har blitt kjempeflink til å fake. Etterlikner bare den orgasmen jeg har alene og perfeksjonerer det mer for hver gang.

Jeg faker rett og slett fordi typen blir steinkåt av det. Han blir helt vill, og jeg blir veldig opphisset (selv om jeg ikke får orgasme) av å se at han har det så godt. Så selv om det vanligvis er no-no å fake, så tror jeg faktisk at begge oss to nyter godt av at jeg gjør det.

Men herregud typen din blir kåt fordi han tror du får orgasme. Tror du ikke sexen hadde blitt bedre og du var ærlig. Da kunne du kanskje vist han hva du får orgasme av og så kan han bli bedre???

AnonymBruker
Skrevet

Men herregud typen din blir kåt fordi han tror du får orgasme. Tror du ikke sexen hadde blitt bedre og du var ærlig. Da kunne du kanskje vist han hva du får orgasme av og så kan han bli bedre???

Er ikke typen som er problemet. Jeg har hatt kjærester før, og har vært ærlig tidligere, men det har bare resultert i stress med typer som med gode hensikter legger ut for å gi meg orgasmen som ikke kommer. Endte i at jeg ble lei av sex og mas og at han ble furt.

Jeg tror riktig nok at min nåværende kjæreste ville taklet sannheten bedre, men for meg funker det fint sånn som vi har det. Jeg tenner mye mer på den steminga vi har mellom oss når jeg faker, og det gir meg mye glede. Mangel på orgasme under samleie trenger ikke å være et problem. Jeg opplever det i alle fall ikke som et problem i det hele tatt. Jeg har masse deilig sex som jeg nyter, og har det fint. Typen har det også fint. Hadde sikkert vært fint med en orgasme også, men det er ikke noe jeg orker å bruke energi på å strebe etter. Orgasmeleting har jeg prøvd, og det funka dårlig. Nå er jeg bare livsnyter, og om en orgasme kommer under samleie en gang, så får det bare være et pluss. :)

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Er ikke typen som er problemet. Jeg har hatt kjærester før, og har vært ærlig tidligere, men det har bare resultert i stress med typer som med gode hensikter legger ut for å gi meg orgasmen som ikke kommer. Endte i at jeg ble lei av sex og mas og at han ble furt.

Jeg tror riktig nok at min nåværende kjæreste ville taklet sannheten bedre, men for meg funker det fint sånn som vi har det. Jeg tenner mye mer på den steminga vi har mellom oss når jeg faker, og det gir meg mye glede. Mangel på orgasme under samleie trenger ikke å være et problem. Jeg opplever det i alle fall ikke som et problem i det hele tatt. Jeg har masse deilig sex som jeg nyter, og har det fint. Typen har det også fint. Hadde sikkert vært fint med en orgasme også, men det er ikke noe jeg orker å bruke energi på å strebe etter. Orgasmeleting har jeg prøvd, og det funka dårlig. Nå er jeg bare livsnyter, og om en orgasme kommer under samleie en gang, så får det bare være et pluss. :)

Jamen det er jo et problem om du må fake!!!!! Da juger du jo nesten til typen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...