Gå til innhold

Kan fortid som player være ødelegende når man vil slå seg til ro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt det mye gøy gjennom årene og kost meg mye. Men etter denne sommeren tenkte jeg å roe det ned litt og kanskje slå meg til ro med en skjønnhet. Det er dog godt kjent i nære kretser at jeg har playet en masse vakre sjønnheter opp gjennom årene og har mange sexual partnere bak meg. Kan dette være ødeleggende når man finner den rette og vil slå seg til ro?

Anonym poster: d745e023c501af70be6032cbb81cc61a

Hvem sa at jeg har et dårlig rykte? Damene har ikke akkurat levert inn klagemeldinger på meg for å si det sånn ;)

Er mer nervøs for hvordan min utkårede vil se på min fortid. En ting er jo å ha mange ligg bak seg, en annen er å ha playet seg til mange av dem.

Du skriver at i dine nære bekjentskaper, så vet folk at du juger til kvinner for å få knullet dem. Dette vil jeg si er å ha et dårlig rykte. For - i tilfelle du ikke har fått det med deg - kvinner prater sammen ;)

Man går som regel etter en spesiell type når man jakter/player, og spesielle typer holder gjerne sammen. Flere av mine venninner/kompiser har datet hverandre før de slo seg til ro. Verden er MYE mindre enn du tror, hvertfall hvis det er Oslo du holder til i ;) Er nok mange forsmådde jenter som gjerne sender "din utkårede" (makan til arrogant merkelapp) en sms og forteller hvordan du virkelig er.

Du virker veldig naiv ifht det å finne "din utkårede", å "slå deg til ro med en skjønnhet" - syns det virker som om du ser litt for mye på glossy musikkvideoer på MTV. Forhold handler etterhvert om flest hverdager, forpliktelser, etterhvert nattevåk med unger osv. Du virker overhodet ikke klar for noe slikt.

Nei, hold deg til å være player du. Vi har flere slike mannfolk i bekjentkretsen, som nærmer seg midten av 30-årene og fremdeles ikke klarer å se lengre enn den musa de skal knulle på neste fest. "Døøh jeg ER ikke player assåååh"... Og vi ler så godt og lenge av dem :Hehe:

Anonym poster: dce4684673aaa71f0ae472f0e0a0cbdf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen

Har hatt det mye gøy gjennom årene og kost meg mye. Men etter denne sommeren tenkte jeg å roe det ned litt og kanskje slå meg til ro med en skjønnhet. Det er dog godt kjent i nære kretser at jeg har playet en masse vakre sjønnheter opp gjennom årene og har mange sexual partnere bak meg. Kan dette være ødeleggende når man finner den rette og vil slå seg til ro?

Nei det trenger ikke å være ødeleggende for et forhold- dersom jenta du har et forhold med har god selvtillitt og er trygg på seg selv og deg.Og du selv behandler henne ordentlig og skikkelig mot henne. Da vil hun etterhvert få mer og mer tillitt til deg. Da slipper du unødvendig sjalusi og usikkerhet fra hennes side. I hvertfall i mye mindre grad - enn en mer vanlig jente ( alltså ingen skjønnhet )

En kvinne som selv kan velge og vrake blant menn og vet det selv, våger nok litt extra risiko på kjærlighetsfronten. (involvere seg med lokal kjente playere )De damene VET at du er PLAYER...FØR de involverer seg med deg.

Men de tenker at det er verdt risikoen.De finner seg bare noe nytt - dersom ting går gæli...

For ei dame som selv er veldig attraktiv og vet at hun kan velge og vrake blant de beste menn.

For henne - er ikke du noe kjeme-stort tap. Derfor liten risiko å ha en flørt/roting/eller forhold med deg.Dere er gjevnsterke sånn sett. Så da går det nok bra !

Jeg er ikke redd for å rote med playere. Og alle playere blir gamle en gang...blir slitsomt å leve livet som player i eldre år og vanskeligere og vanskeligere å få noe bra ut av det. Som i unge år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ville ikke likt det. Foretrekker reserverte, litt mystiske gutter, som man må jobbe litt for å nå frem til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Nei, tvert imot. Du er en av de menna som kvinner resirkulerer og bytter på. I praksis er det nemlig slik at kvinner har lyst på de menna de vet har ligget mye rundt fordi det er status for en mann å ligge rundt. De vil så klart fortelle deg noe annet i denne tråden, men alle med XY-kromosomer vet bedre. Hun du evt. har lyst til å slå deg ned med vil tenke på samme måten: Hun vil sikkert gi deg mye pes fordi du har ligget med mange (fordi det liksom er forventet at hun skal det), men egentlig blir hun dyvåt i musa bare av å tenke på det og kan knapt vente på å få kjenne ditt utpulte lem i både øre, nese og hals.

Ikke stress med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan absolutt skape problemer, men ikke på den måten man alltid tror.

Jeg er sammen med en tidligere player og Don Juan. Problemet er ikke antall sexpartner (selvom jeg egetnlig blir kvalm om jeg tenker på det, men det gjør jeg jo ikke ofte), men jeg blir mer skeptisk når han snakker om turer de har vært på, når vi er ute på byen og fremmede jenter hilser/smiler til han. Da kommer usikkerheten om han HAR pult de eller om han kunne pult de. Jeg stoler på han og er ikke redd for at han er utro, men jeg blir kvalm av tanken på hvordan han har levd. Ja det gjør jeg.

Hadde jeg visst om fortiden FØR jeg ble kjent med han ville jeg ikke inngått noe forhold til han. Nå vil jeg selvsagt ha han til tross for fortid.

Anonym poster: 708e8cc180148c30387628cad6fb7b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan være ødeleggende.

Jeg datet en player. Trodde ikke han var seriøs, for visste om fortiden. Han sa og gjorde ting man gjør når man er forelsket/glad i noen - men tok alt med en klype salt jeg, og så meg samtidig om etter noen "å satse på".

Han satt gråtende igjen og kom med utsagn som at han "aldri hadde vært slem mot MEG, aldri luring mot MEG, forelsket i MEG, vil satse osv. osv. osv."

Jeg visste bare med meg selv at jeg ikke ville klare å stole på han. Greit for en stund, men ville ikke fallt meg inn å få barn/flytte sammen med en sånn type.

:)

Anonym poster: 2a76258239ad45b836d9f7491951f334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Det kan absolutt skape problemer, men ikke på den måten man alltid tror.

Jeg er sammen med en tidligere player og Don Juan. Problemet er ikke antall sexpartner (selvom jeg egetnlig blir kvalm om jeg tenker på det, men det gjør jeg jo ikke ofte), men jeg blir mer skeptisk når han snakker om turer de har vært på, når vi er ute på byen og fremmede jenter hilser/smiler til han. Da kommer usikkerheten om han HAR pult de eller om han kunne pult de. Jeg stoler på han og er ikke redd for at han er utro, men jeg blir kvalm av tanken på hvordan han har levd. Ja det gjør jeg.

Hadde jeg visst om fortiden FØR jeg ble kjent med han ville jeg ikke inngått noe forhold til han. Nå vil jeg selvsagt ha han til tross for fortid.

Hvis du føler deg usikker på han - er du ikke RETTE dama for han...Var du SIKKER på hans kjærlighert til deg. Ville du ikke tvilt på han og fryktet andre kvinner...Da hadde du tenkt at javell, kødder du det til - mister du MEG og det blir ditt TAP...

Hvorfor skal BARE DU gå rundt å være usikker og frykte at han skal gjøre noe " galt " ? Hadde DU vært rette dama for han. Skulle HAN fryktet at DU kunne være utro eller gjøre noe galt OGSÅ ...med andre menn...Da er " makt-balansen perfekt " om begge like lett kan gjøre hverandre litt usikker...når vi smiler til en av motsatt kjønn...

Det er bare sunt. Da er man jevnsterke når det gjelder attraktivitet. Og kan lettere respektere hverandre. Forde man faktisk fortjener hverandre. Og begge VET at det blir vanskelig å finne noe bedre...enn nettopp hverandre.

Jeg kunne ALDRI vært trofast mot en mann jeg oppfattet som langt mindre attraktiv enn meg selv.Da hadde jeg tenkt - jeg kan finne noe bedre ? Hvorfor være lamme han ? Sån tenker vell menn også. Nei det er ikke ekte kjærlighet, å ta til takke med en man føler ikke er bra nok eller " drømme dama / mannen ".

Da vil man stadig ønske seg noe annet og aldri bli fornøyd...

Mange har gitt meg kommentarer på at JEG er en " player - dame ". Men jeg har gjordt allt jeg kan for å unngå en slik livsstil. Derfor har jeg alltid inngått lange forhold. Forde jeg setter pris på jevnlig bra kvalitets- sex og et ordnet og stabilt liv.Og liker å ha god økonomi også. Jeg er VELDIG TROFAST mot den rette. Og føler ikke behov for å jakte - dersom jeg HAR en mann som oppfyller mine behov. Og jeg har det rimelig bra i forholdet.

Det er slitsomt å jakte for mye. Skifte for ofte menn. Hvis jeg ikke må - gjør jeg ikke det. Selv om jeg KAN - hvis jeg vil.

Jeg foretrekker menn med god selvtillitt. Kunn de kan takle den oppmerksomheten jeg får fra andre menn, uten å føle seg truet av det. Noe de overhodet ikke har grunn til. Jeg liker at andre kvinner sikler på min mann. Føler meg bare stolt av det.

Slike menn vil jeg ha. Som ikke føler seg truet. Men har selvtillitt nok til å bare føle seg stolt. Tross allt ber jeg ikke om all denne uønskede oppmerksomheten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan vel gjøre noe med fortiden sin. Som jeg tenker: Fortiden din former deg, men den definerer deg ikke!

Faktisk kan det være en fordel at en mann har "levd litt" fordi han kanskje er ferdig med å rase.

Ikke alle finner like kjapt ut hva de vil ha, hva de foretrekker, og det lærer man vel bare av erfaring?

Om man er i et forhold hvor en eller begge partene er usikre på hva man vil ha, kan det kanskje også være lettere å tulle utenfor forholdet? Jeg vet ikke.

En erfaren mann som vil ha et seriøst forhold med en dame tolker jeg som en trygg mann som har funnet ei med de kvalitetene han VET han har sett etter, og som kan slå seg til ro med henne uten å undre på hvordan gresset er på den andre siden av gjerdet, for han VET at han har det grønneste i sin egen hage!:)

Anonym poster: 18cebcbd31e9d718e4c32689fbb2fbf5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiotisk problemstilling. Det at du har ligget med mange tyder på at du er attraktiv og har høy selvtillit. Og selvtillit hos mannen er en forutsetning for at han i det hele tatt skal få noe som helst.

Kanskje damene til og med syntes det er stas å være den som har "temmet" han.

Anonym poster: 8ce16dd856523f63cd14c1ed7b5006e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er hvor lang tid det vil gå før du begynner å kjede deg og trenger ny bekreftelse...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#29 Gjest_womenwomen_*

:klaske::klaske::klaske:

Det her har ingenting med maktbalanse å gjøre, å være mindre attraktiv (eller mer!) enn den andre parten eller lignende.

Det ligger helt andre grunner til bunns.

Og joda, jeg VET jeg er den riktige dama for han jeg. For han har gått hen å giftet seg med meg - til tross for at han i all sin tid aldri har villet gifte seg, binde seg, få hus/hjem og barn med noen.

TIL HAN MØTTE MEG!

Så jo, jeg ER den rette for han og han er den rette for meg!

Ta deg en røyk før du svarer på tråder som har med forhold å gjøre igjen, du som bare er lek og moro-høl for andre mannfolk (siden du er såååå deiiiiiiiliiiiiig). :klaske:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det kan være veldig vanskelig for evt nye partnere. Jeg er dessverre utsatt for rykter, men har også vært en kvinnelig player, da var jeg ung og det er mange år siden, mye dop og musikkmiljø... Men ryktene er satt ut og har fått nytt påfyll, og siden jeg har et yrke der jeg kjenner mange som jeg egentlig ikke kjenner, har altfor mange en mening om meg, heldigvis har mine venner vært solidariske, men det er ikke lett for en ny mann å få høre alle ryktene.

Jeg kan avkrefte noen og bekrefte noen. Heldigvis finnes det tøffe menn som våger å spørre meg og fortelle hva som sies i kretsene.

Men player har jeg ikke vært de siste årene, hadde jeg vært det, ville jeg sikkert ikke blitt pratet om siden playere ikke bruker prate om hverandre...

Det er heldigvis noen som tror på at man kan forandre seg. Selv ville jeg ikke likt tanken på at kjæresten min hadde vært en player, i alle fall ikke om det ikke var for en del år siden og et tilbakelagt stadie.

Alle har en fortid, og alt er ikke som før.

Jeg liker ikke min status som ung og vill, men det er mange år siden, men selv om er det vanskelig for menn å godta det. Det handler om tillit, og jeg merker at jeg i nye forhold må gi mye av meg selv, ofte så mye at det blir spørsmål om ny tillit, og hva og hvor, men dumme spørsmål svarer jeg ikke på.

Men jeg er kjent for å være rå og ærlig, og så dukkepen, direkte, søt og dum, snill og kreativ at jeg burde fått en medalje.

Svaret er at det ikke er bra å ha ligget med for mange. Tror 20 er grensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare slapp av :)

Min kjæreste er den største " hore " av en mann på flere mils omkrets men han var klar og tydelig på at han vil ha ett skikkelig forhold og det med meg..

( Han hatt et 3 år langt forhold for mange år siden da )

Så jeg er ikke skeptisk.. alle har en fortid og en ny kjærest har ikke lov til å bruke dette mot deg , så fremt du ikke gir noe grunn til det.

Hun du velger kommer til å skjønne at du mener det med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skriver at i dine nære bekjentskaper, så vet folk at du juger til kvinner for å få knullet dem. Dette vil jeg si er å ha et dårlig rykte. For - i tilfelle du ikke har fått det med deg - kvinner prater sammen ;)

Dette vet du ingenting om.. Å være player trenger ikke å bety løgner.

Man kan sjekke opp kvinner for et knull, det finnes mange av de som vil ikke ha mere.

Hvis hun vil så er det bare å være klar og tydelig på det at det blir ikke mere enn det, helt fra begynnelsen.

Da er det ikke noe de kan ta deg på i ettertid.

Min kjæreste kunne fortelle meg at han nektet konsekvent å kjenne igjen disse damene når de møttes tilfeldig i ettertid. Selv om de hilste ga han ingen respons.

Kanskje litt dårlig gjort av han... men føler meg ikke truet av fortiden hans.. Bare ikke legg ut detaljer om fortiden din til kjæresten TS. Trenger ikke å si antall eller fortelle historiene, ikke hvem de var og ikke hvordan se så ut. Alt dette kan bli brukt mot deg en dag.

Si at fortid er fortid og det er hun som teller og deres fremtid. Hun må kunne stole på deg helt fra første stund.

Det er i allefall min mening.

( Jeg var selv en kvinnelig player, men slå meg til ro lenge før han :) )

Endret av eva-80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg hadde ikke klart Å se for meg en fremtid med en player. Ville vært konstant usikker på om jeg er bra nok på noen som helst måte og tenkt "han ligger vel rundt med et par andre også". Ville heller ikke følt meg veldig spesiell, mer som "en av de andre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart Å se for meg en fremtid med en player. Ville vært konstant usikker på om jeg er bra nok på noen som helst måte og tenkt "han ligger vel rundt med et par andre også". Ville heller ikke følt meg veldig spesiell, mer som "en av de andre".

Men om det var gått noen år og det var avstand til det? Jeg vet ikke hvor gammel du er, men hvis det var for 24 år siden ville det vil ikke ha gjort noen stor skade på tilliten? Eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld men har du en sånn innstilling så er din usikkerhet på deg selv som er problemet, ikke hans fortid.

Da burde du få deg en jomfru av en mann som ikke har noen å sammenligne deg med.

Forresten så tiltrekkes ikke menn av svake usikre kvinner..

Ha tru på deg selv jente ! At du er jammen bra nok, og mener han noe annet så er det bare å pell seg videre..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...