Gå til innhold

hus og hagearbeid


Gjest elinda

Anbefalte innlegg

Gjest elinda

Ah, jeg er så lei! Mannen har funnet ut at han vil spyle opp alle fugene på uteplassen og erstatte de med ny sand. Greit nok, vi spylte i fjor også så jeg er ikke like ivrig. Men; jeg har nå vært med og spurte mandag ettermiddag, når jeg kom hjem fra jobben om han trengte hjelp eller om det var ok at jeg dusjet. Gå og dusj du, var svaret. Så dusjer jeg, og begynte med ett par småting inne i huset som jeg har tenkt på en stund. Da hører jeg at han banker på vinduet, og når jeg titter hodet ut så får jeg beskjed om at hvis jeg også vil gjør litt nytte for meg så er det bare å komme ut...

I dag, akkurat samme leksa. Så nå er jeg våt og grisete og har akkurat dusja og stelt meg litt. Dessuten så er jeg like langt på det jeg skulle gjøre inne!

Er det sånn menn har det når damer maser på husarbeid som ikke blir gjort?

Er det så sykt vanskelig å si ja eller nei på om man trenger hjelp, når jeg spør, og ikke etterpå når jeg driver med andre ting? Nå ble han sur da, fordi jeg ikke virket overivrig når jeg kom ut for å hjelpe. Så, da er jeg inne og irriterer meg og har mistet løsta på å gjøre noe fornuftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo tilbudt ham hjelp - det er jo bare å si at "du fikk tilbudet, men du sa nei, så nå er jeg faktisk opptatt med noen av de andre tingene som må gjøres her i huset". Det er hvertfall det jeg gjør.. :fnise:

Anonym poster: 325d0edc963ee3c2580e43e336114a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...