Gå til innhold

Pappa registrert på datingside

Gjest anonymbruker

Anbefalte innlegg

Gjest anonymbruker

Sitter litt paff om hva jeg skal gjøre med dette. Er innom en tur hos foreldrene mine, og bruker deres felles pc.

Da jeg skal trykke inn en adresse kommer en annen opp i historikken navnet på siden var vanskelig å misforstå så jeg trykker på den i stede for å se hva det var. "Online dating for single" og rød hjerter og annet kommer opp og faren min var ikke logget ut en gang.

Foreldrene mine har vært gift i mange år så er vel derfor jeg reagerer. Lurer på om mamma vet noe, og hvorfor ikke pappa er mer forsiktig med å slette nettsteder som dette.

Nettstedet virket litt "shady" og virket som man måtte betale ekstra for det ene og det andre noe som det ikke virket som om faren min hadde gjort. Jeg snoket rundt på profilen hans (til pass for han som bruker familiepcen til noe slikt) uten å finne ut noe mer.

Jeg lurer på hva han ville hatt å si til sitt "forsvar" men vil jo samtidig ikke at foreldrene mine skal gjøre det slutt. Aldri vært særlig nær faren min heller så om jeg bestemmer meg for å ta det opp med han tror jeg det blir vanskelig. Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg oppdaget at faren min gjorde noe sånt mot mamma hadde jeg slått ham ned med et balltre.. :kjefte:

.. Men det er selvsagt ikke å anbefale! Tror du bør ta deg opp med faren din først, hvertfall, så han får sjansen til å forklare seg (selv om det kanskje ikke er så mye å forklare).

Anonym poster: 977c9164f8abea6e370bd367cd472447

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch! Den er lei...

Vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort!

Klem til deg.

Anonym poster: 3d0bbd04fa914e96371d714dfa14491d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Enig med AB over meg, aner ikke hva man gjør i en slik situasjon. Har du søsken du kan rådføre deg med? Tør du konfrontere faren din med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann. Uansett hvilke problemer dine foreldre eventuelt har i ekteskapet, er det litt av en ting å snuble over.

I hine hårde dager da datingsidene bestod av kontaktannonser i avisene, kom mamma (som da var skilt, altså) i kontakt med en meget kjekk mann. De traff hverandre noe ganger, kjemien stemte, men plutselig sluttet han bare å ta kontakt. Mamma fikk greie på adressen hans, og at han var gift, dermed satte hun seg i bilen og kjørte strake veien hjem til kona hans og fortalte alt. Da mannen litt senere kom hjem, ble han møtt av mamma, en illsint kone, og en tenåringsdatter som ville vite hva i helvete det var han drev med. :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde jeg ikke vært i situasjonen selv ville nok jeg også rådet vedkommede til å gi faren sin en skyllebøtte.. Men nå er jeg her da og da er det ikke like lett.

Vet helt hva jeg skal gjøre med det akkurat nå.. Det skjedde faktisk omtrent netopp. Sitter fortsatt her, hjemme hos foreldrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje lurt å snakke med vedkommende før man hopper til konklusjoner? Det er mange gifte par som henger på dating og sexsider fordi de er ute etter andre personer å tilbringe "tid" med. Foreldrene til TS kan jo ha et hemmelig liv som barna ikke vet om.

Anonym poster: 808925ac13cd8e6b5172614698f002a7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg hadde gjort selv, hadde nok i første omgang snakket om det med en av søskenene mine.

Hvor gammel er du? Og har du noen yngre søsken som bor hjemme? Det var en tråd her for ikke så lenge siden som var litt lik. Der hadde faren tillatelse til å ha forhold til andre fordi foreldrene holdt sammen fremdeles kun pga barna. Kan det være noe slikt? Tenkte litt i den retningen i og med at faren din ikke prøver å skjule det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig... Ikke sikkert du vil vite det du får vite når du spør! Så på tv en dag om en mann som fikk vite PÅ TV at moren og stefaren var swingers, altså drev med partnerbytte. Ikke akkurat det du ønsker å vite om dine foreldre akkurat! Foreldre har også rett til et privatliv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre har også rett til et privatliv.

Greit nok at man har rett på privatliv, men dette blir å gå litt vel langt siden det har potensiale til å påvirke en hel familie..

Endret av Asfalt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje din far og mor har en avtale om et åpent forhold? Kanskje de er på jakt etter noen å med seg i sengen? Selv om de er dine foreldre kan de ha et rimelig heftig seksualliv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje din far og mor har en avtale om et åpent forhold? Kanskje de er på jakt etter noen å med seg i sengen? Selv om de er dine foreldre kan de ha et rimelig heftig seksualliv.

Men ville de ikke da oppsøkt cupido/nakeprat etc istedetfor en tradisjonell datingside?

Datingsider er jo for folk som vil finne seg kjæreste, date - eller ligge med folk og late som om de vil ha kjæreste.

Voksne folk i åpne forhold har jo null problemer med tilgang på sex, og jeg vil tro de oppsøker relevante sider for sånt.

Anonym poster: 9d41b379a5143d1938884da1976ec6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente det BM2 sa, Asfalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo - og, jeg ville ikke tatt det opp med søsken, men helt enkelt sendt en sms(om det er vanskelig å si det til ham direkte) om at han må lære seg å slette nettleserdata når han oppsøker datingsider, og at du ikke forstår hva det er han driver med - og at du regner med din mor er avklart med denne situasjonen.

Svarer han at de har en avtale på det, kan du svare at du regner med hun vil bekrefte dette.

Man vet aldri hva slags avtale de to har, eller bakgrunnen for det - men når man har barn må man være 100% diskret uansett. Å ikke loigge seg ut og surfe på åpen side er jo helt uprofesjonelt og lite gjennomtenkt.

Anonym poster: 9d41b379a5143d1938884da1976ec6f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget gjennomtenkt SempreFi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette har du ingenting med. La det ligge. Dine foreldre har rett til et privatliv.

1. Hvis din mor er klar over det, så blir det ikke bedre av at du roter deg opp i det.

2. Hvis din mor ikke vet om det, så blir det ikke bedre av at du roter deg opp i det. Kanskje gjør du din mor dypt ulykkelig, og kanskje hun aldri finner tilbake til noe så flott som hun har, selv om det kun er "et spill for galleriet" fra hans side.

3. Hvis din mor tillater det, så blir det ikke bedre av at du roter deg opp i det.

Enkelt og greit: La det ligge. Ikke hint til det, ikke snakk om det med noen, og ikke tro du har en rett til å rote i andres privatliv selv om dere er i familie. Konsekvensene kan bli langt større enn du aner, spesielt dersom du har søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann. Uansett hvilke problemer dine foreldre eventuelt har i ekteskapet, er det litt av en ting å snuble over.

I hine hårde dager da datingsidene bestod av kontaktannonser i avisene, kom mamma (som da var skilt, altså) i kontakt med en meget kjekk mann. De traff hverandre noe ganger, kjemien stemte, men plutselig sluttet han bare å ta kontakt. Mamma fikk greie på adressen hans, og at han var gift, dermed satte hun seg i bilen og kjørte strake veien hjem til kona hans og fortalte alt. Da mannen litt senere kom hjem, ble han møtt av mamma, en illsint kone, og en tenåringsdatter som ville vite hva i helvete det var han drev med. :fnise:

Synes dt er bra at kvinner hjelper hverandre: at hun kjørte hjem til konen hans og fortelte hvordan han var! Synes enhver elskerinne bør fortelle konen til mannen om det. Så kan konen ta ut skilsmisse.

Anonym poster: 7ddafbb8eda1038692ce99cb11eaaf7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente det BM2 sa, Asfalt...

Ok, da beklager jeg! Blir forvirret når folk ikke siterer innleggene de svarer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg tenkt på mulighetene for at dette er avklart og "greit" eller akseptert for mamma. Men tenk om ikke..

Jeg tenker slik at hvis fordommene mine stemmer så har mamma rett til å gå en fin alderdom i møte og ikke være bitter på pappa, eller stå i mørket om det evt plutselig finne ut av det på egen hånd. Hun er ikke så data kyndig så tviler på at hun ville stussa over loggen på pcen..

Om dette blir tatt opp så tar jeg det opp med kun pappa, ikke personlig men på melding på facebook eller noe (takk til den som foreslo det).

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...