Gå til innhold

Playrape

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner litt på å bli tatt skikkelig hardt, "tvungen" sex nesten. Når jeg ser voldtekts sener i filmer så blir jeg skkiklig kåt. Er dette ne veldig uvanlig fetisj? Jeg tenner ikke på tanken av faktsk å bli voldtatt, men fake rape er skikkelig pirrende.

Er de noen som liker de samme?

Anonym poster: dc81a3296830cf50d70968d827f7b188

Videoannonse
Annonse
Gjest Månestøv
Skrevet

Nei, du er ikke alene! Men er ikke så mange mannfolk som er helt med på dette dessverre :lete:

AnonymBruker
Skrevet

Not my cup of tee

Selv hadde jeg kneet mannen om han hadde funnet på å gjort det og synes tanken er mega turn off, og ekkel egentlig. ikke noe seksuelt turn on nei

Men etter hva jeg har sitt her inne er det flere enn du som tenner på det så du er ikke aleine om fantasier som involverer playrape, det er egentlig ganske mange.

Anonym poster: a66d2835073dcc282e887fe9fc1dbc0e

Gjest showhoe
Skrevet

Jeg syns ikke det er noe galt med det. Så sant det prates om på forhånd før man utfører en slik fantasi

AnonymBruker
Skrevet

Vær forsiktig med å utlevere slike fantasier jenter.

Alt slik er med på å rettferdiggjøre samvittigheten virkelige voldtektsmenn har omkring dette med å ta en kvinne med makt.

Dessuten blir uerfarne tenåringsgutter lettere påvirket av slike fantasier og kommer skjevt ut i sin tankegang om jenter.

Anonym poster: 5017cc720f1755d3ce4c52e8e3fa1898

• Liker 4
Gjest showhoe
Skrevet

Alt slik er med på å rettferdiggjøre samvittigheten virkelige voldtektsmenn har omkring dette med å ta en kvinne med makt.

Dessuten blir uerfarne tenåringsgutter lettere påvirket av slike fantasier og kommer skjevt ut i sin tankegang om jenter.

Du har helt rett. Er i grunn bare ens partner som trenger å vite hva du liker i senga ;)

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Ja, jeg har også noen fantasier om dette. Må være planlagt selvfølgelig.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Dette er vås fra ende til annen.

Et latterlig dårlig forsøk på å pådytte dårlig samvittighet til de damene som har en slik fantasi (det er ikke få) og de mennene som gjerne blir med på en slik fantasi, alternativt har en slik fantasi.

Det må gå an å skille mellom ærlig, åpen, frimodig, leken seksualitet og kriminelle forkastelige handlinger, selv om du er anonym bruker. :kjefte:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke alene! Men er ikke så mange mannfolk som er helt med på dette dessverre :lete:

Ingen menn eller mennesker for den sags skyld, med respekt for seg selv og andre, er med på noe sånt.

Anonym poster: e30c805082230a3031b354c8bd8a9d60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er vås fra ende til annen.

Et latterlig dårlig forsøk på å pådytte dårlig samvittighet til de damene som har en slik fantasi (det er ikke få) og de mennene som gjerne blir med på en slik fantasi, alternativt har en slik fantasi.

Det må gå an å skille mellom ærlig, åpen, frimodig, leken seksualitet og kriminelle forkastelige handlinger, selv om du er anonym bruker. :kjefte:

Selv om du klarer å skille på dette, så betyr ikke det at alle klarer det.

”Kvinner ber om det”, hvor mange ganger har ikke denne setningen kommet for en dag? Hva som gjør at vi kvinner ber om det avhengier om hvem du spør, av og til kan det være klærene, av og til at vi våger oss uten for vår egen stuedør etter halv ti om kvelden, og av og til pga fantasier som playrape.

Ja det er fantasier som mye annet, men tror ab som du siterer har et poeng. Når slike fantasier kommer for en dag, så er det mange som ser på det som en ynnskyldning.. "kvinner ber om det, de vil det egentlig

"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen menn eller mennesker for den sags skyld, med respekt for seg selv og andre, er med på noe sånt.

Bare fordi du Ikke deler en fantasi eller en fetisj, betyr ikke at DU vet hvem som har respekt for seg selv eller ei. Snakk for deg selv, og hold deg unna tråder de du egentlig ikke har noe å komme med :nei:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selv om du klarer å skille på dette, så betyr ikke det at alle klarer det.

”Kvinner ber om det”, hvor mange ganger har ikke denne setningen kommet for en dag? Hva som gjør at vi kvinner ber om det avhengier om hvem du spør, av og til kan det være klærene, av og til at vi våger oss uten for vår egen stuedør etter halv ti om kvelden, og av og til pga fantasier som playrape.

Ja det er fantasier som mye annet, men tror ab som du siterer har et poeng. Når slike fantasier kommer for en dag, så er det mange som ser på det som en ynnskyldning.. "kvinner ber om det, de vil det egentlig

"

Ts her:

Som sagt så er det ingenting med å faktisk bli voldtatt som tenner... Men dt å bli dominert av en du stoler på/elsket. Å leke uvillig og fortsatt blitt tatt hardt har ingen sammenheng med å faktisk ønske å bli voldtatt

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Enhver mann som har slike fantasier og spør dama si om hun kan bli med på et voldtekt-rollespill er syk i hodet sitt, og potensielle voldtektsmenn.

Når noen her sier at mange har slike fantasier (og at det da liksom skal være okay..) er det slettes ikke så usannsynlig det tallet jeg leste her forleden, at hvert år blir ca 16000 kvinner i Norge forsøkt voldtatt eller voldtatt.

Selvfølgelig bare en brøkdel orker å anmelde.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare fordi du Ikke deler en fantasi eller en fetisj, betyr ikke at DU vet hvem som har respekt for seg selv eller ei. Snakk for deg selv, og hold deg unna tråder de du egentlig ikke har noe å komme med :nei:

Spar meg, virkelig. Det er sexuelle rovdyr overalt og slike holdninger som dine gir dem spillerom og et skalkesjul. Det er faktisk et moralsk spørsmål rundt dette også, og du får tåle at ikke alt av sexualitet skal være frigjort og liberalt. Vi trenger ikke mer frigjøring og liealitet rundt sexualitet, vi trenger mer skjerping, mtp all den dritten det fører med seg av sykdommer, voldtekter, doping, adopsjon, uønskede barn osv osv.

AnonymBruker
Skrevet

Spar meg, virkelig. Det er sexuelle rovdyr overalt og slike holdninger som dine gir dem spillerom og et skalkesjul. Det er faktisk et moralsk spørsmål rundt dette også, og du får tåle at ikke alt av sexualitet skal være frigjort og liberalt. Vi trenger ikke mer frigjøring og liealitet rundt sexualitet, vi trenger mer skjerping, mtp all den dritten det fører med seg av sykdommer, voldtekter, doping, adopsjon, uønskede barn osv osv.

Nå var vel forsåvdt spørsmålet til ts om noen delte fantasien, ikke hvorvidt det er et moralsk spørsmål. Å dra inn hva som fører med seg sykdommer, doping osv er å dra ting ut av proposjoner. Forstå at de ikke er snakk om hvorvidt voldtekt er ok.... Men tenninga av å bli att hardt... En viss forskjell som ikke alle tydligvis forstår...

AnonymBruker
Skrevet

Playrape… Å bli kåt av å se kvinner bli voldtatt i film, bli tatt ufrivillig.

Er det rart man hever et øynebryn, med rette.

Gjest Månestøv
Skrevet

Det var voldsomt til kritikk her da! Det er STOR forskjell på å bli voldtatt og på å spille et rollespill med en man stoler på og som man vet stopper om det går for langt. Dette er fantasi, og har ingenting med virkeligheten å gjøre. Kan virkelig ikke folk få ha fantasier å fetisjer i fred uten at folk skal kritisere?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Playrape… Å bli kåt av å se kvinner bli voldtatt i film, bli tatt ufrivillig.

Er det rart man hever et øynebryn, med rette.

Å si at en lek i sengen er det samme som oppfordring til voldtekt er nøyaktig det samme som å forby krimserier/filmer fordi det er syke mennesker der ute som blir påvirket.

Er man først syk i hode så blir man påvirket av alt, går neppe ann å forhindre det.

Anonym poster: 655e76c5fc17b07f9d47589d3af07d48

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Husk. Ifølge Amnesty International gjennomføres det mellom 8000 - 16.000 voldtekter i Norge hvert år. Og en ny undersøkelse viser at 1 av 10 unge menn ikke mener at det er voldtekt å forsøke og ha sex med en sovende kvinne.

Jeg er overbevist om at alle menn som har drømmer og fantasier om såkalt "playrape" også seriøst går i tanker om å voldta en kvinne, eller som kanskje allerede har gjort det eller prøvd. Og om muligheten skulle oppstå (les: sovende kvinne) så ville de voldta.

Hvis du sliter med slike fantasier synes jeg du seriøst bør oppsøke psykolog/sexolog så du kan få hjelp, så du ikke risikerer at fantasiene tar overhånd og du gjør noe grusomt.

Du er syk og kan få hjelp.

• Liker 1
Gjest virveldyr
Skrevet

Det er verken sykt eller unormalt å ha slike fantasier.

Så lenge begge parter er med på leken, og er komfortable med det, er det ingen som har noe med hva man holder på med på soverommet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...