Snøvott Skrevet 15. juni 2012 #21 Del Skrevet 15. juni 2012 Så lenge folk ikke lukter svette, og heller ikke dynker seg i parfyme, må jeg si jeg er ganske fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest villrev Skrevet 15. juni 2012 #22 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Synes generelt ikke man bør kunne lukte folk. Enig, eller kroppslukt kan være greit og digg (god, ren kroppslukt), men jeg liker ikke parfyme-dufter. Parfyme bør hvertfall ikke kunne luktes på avstand, men hvis det lukter svakt av parfyme når man er veldig nære er det ok. Endret 15. juni 2012 av villrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. juni 2012 #23 Del Skrevet 15. juni 2012 Vil tro det har litt å si. Jeg for min del ser alltid en ekstra gang på menn som lukter Armani Black Code, den lukta får det nesten til å svimle for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #24 Del Skrevet 15. juni 2012 Paco Rabanne "Ultraviolet" Woman, og Kenzo "Flower" er ganske bra å merke på en kvinne, synes jeg ... Merkelig å ha to faste favorittdufter, da samme duften kan være helt forskjellig på to personer. En i utgangspunktet god parfyme kan lukte skikkelig ekkelt på en person som ikke har rette kjemien. Anonym poster: e5640ee5ed57b3787fe3e55e5bbfbf6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 15. juni 2012 #25 Del Skrevet 15. juni 2012 Vil tro det har litt å si. Jeg for min del ser alltid en ekstra gang på menn som lukter Armani Black Code, den lukta får det nesten til å svimle for meg Jeg har det slik med Chanels Egoiste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 15. juni 2012 #26 Del Skrevet 15. juni 2012 Det er definitivt en fordel at dama lukter bra! Bestemorparfymer og dritt som lukter kokos er avtennende. Lette friske dufter gjør at en har lyst å snuse seg nærmere og nærmere og nærmere... Er det sant? Og jeg som synes kokos lukter fantastisk.. Jeg bruker ikke parfyme, men smører meg med lotion som lukter kokos. Håper ikke alle menn er enige i dette, for det hadde vært skikkelig nedsig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 15. juni 2012 #27 Del Skrevet 15. juni 2012 Er det sant? Og jeg som synes kokos lukter fantastisk.. Jeg bruker ikke parfyme, men smører meg med lotion som lukter kokos. Håper ikke alle menn er enige i dette, for det hadde vært skikkelig nedsig Jeg blir bokstavelig talt uvel av kunstig kokoslukt. Enten det er parfymer eller kremer eller andre former for kokosessenser. Jobben min fører til at jeg til tider må ha personlig kontakt med masse forskjellige mennesker. Kvinner som lukter kokos for suboptimal assistanse fra meg for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 15. juni 2012 #28 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Det er alltid positivt med en jente som dufter friskt. Litt parfyme er fint, men dessverre er det veldig mange, både kvinner og menn, som bruker altfor mye parfyme. Og det ER plagsomt. Endret 15. juni 2012 av Mr.Omg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. juni 2012 #29 Del Skrevet 15. juni 2012 Det er alltid positivt med en jente som dufter friskt. Litt parfyme er fint, men dessverre er det veldig mange, både kvinner og menn, som bruker altfor mye parfyme. Og det er ikke plagsomt. Ikke plagsomt? Jeg syns det er plagsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 15. juni 2012 #30 Del Skrevet 15. juni 2012 Ikke plagsomt? Jeg syns det er plagsomt. Oooops! Rettet det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 15. juni 2012 #31 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Jeg liker at de lukter godt. Men jeg liker ikke når de har parfyme som de burde ha skjønt at er utgått på datoen og ikke lukter bra lenger. Grøss. Men har inntrykk at at det er mange jenter som ikke har fått med seg at de ikke kan ha et lager av store tax-free size parfymer og ha flaskene stående i åresvis og bruke av de forskjellige innimellom og fortsatt lukte bra. Parfymer som ikke er ferske lenger, lukter skjemt. Også er jeg i klubben til de som ikke vil lukte parfymen hennes flere meter unna. Jo, også traff jeg en jente en gang som mente at parfyme skal under armene.Det var litt sært... (Nei,vennen. Deodoranter er ikke økonomi-erstatningen for bruk av parfyme. Og man kan heller ikke friske opp sin egen parfyme med å låne litt av en veninnes flaske, som faktisk er av et annet merke.. ) Endret 15. juni 2012 av notetur nomen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. juni 2012 #32 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg blir bokstavelig talt uvel av kunstig kokoslukt. Enten det er parfymer eller kremer eller andre former for kokosessenser. Jobben min fører til at jeg til tider må ha personlig kontakt med masse forskjellige mennesker. Kvinner som lukter kokos for suboptimal assistanse fra meg for å si det sånn. Jeg er enig, kokkos har en veldig søt og kvalmende lukt. Jeg liker at de lukter godt. Men jeg liker ikke når de har parfyme som de burde ha skjønt at er utgått på datoen og ikke lukter bra lenger. Grøss. Men har inntrykk at at det er mange jenter som ikke har fått med seg at de ikke kan ha et lager av store tax-free size parfymer og ha flaskene stående i åresvis og bruke av de forskjellige innimellom og fortsatt lukte bra. Parfymer som ikke er ferske lenger, lukter skjemt. Også er jeg i klubben til de som ikke vil lukte parfymen hennes flere meter unna. Jeg bruker kun en parfyme (warm clean cotton), og kjøper bare sånne kjempe små flasker om gangen slik at jeg rekker å bruke de opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 15. juni 2012 #33 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg bruker kun en parfyme (warm clean cotton), og kjøper bare sånne kjempe små flasker om gangen slik at jeg rekker å bruke de opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr. kokkos Skrevet 15. juni 2012 #34 Del Skrevet 15. juni 2012 Kokkos lukter herlig. Blir helt satt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twinklefart Skrevet 16. juni 2012 #35 Del Skrevet 16. juni 2012 Benytter sjansen på forhånd til å unnskylde til de av dere som kanskje møter meg på en buss eller står bak meg i en kø eller befinner deg på samme sted som meg om det stedet er en plass jeg er redd for å være. Hver gang jeg skal noe jeg er redd for, så må jeg bruke en spesiell parfyme for å få det til. Og den parfymen er fryktelig Men jeg røyker i det minste ikke, mennesker som røyker lukter verre enn all kokos og gammel dame og uteliggersvette i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. juni 2012 #36 Del Skrevet 16. juni 2012 Tråden ryddet for krenkende uttrykk og avsporinger Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå