Gå til innhold

jenter som lukter godt


Gjest eloise

Anbefalte innlegg

Gjest eloise

Lurer på om dere gutter blir mer betatt av jenter om de lukter godt. Mener da perfyme/såpe lukt.

Blir dere fortere betatt om jenta lukter godt og ser bra ut selv?

Ikke det at alle ikke lukter godt men, jeg vil høre om jeg skal kutte godlukt vekk eller beholde...om det har noe for seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg gutt, men jeg tror det har noe å si.

Jeg blir helt klart mer tent på gutten om han har en god parfyme. Lukten av manneparfymer tenner meg!

Anonym poster: 4958ddaa808ffbf9379409df23588a75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt en fordel at dama lukter bra! Bestemorparfymer og dritt som lukter kokos er avtennende. Lette friske dufter gjør at en har lyst å snuse seg nærmere og nærmere og nærmere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns parfymeløse jenter lukter best faktisk. Særlig hvis de har sånn morgenlukt. Den er alltid digg å kjenne på.

Anonym poster: 43f6c2b257e32ad92d11a9c7ba9b44a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Jeg kan ikke fordra parfyme hvis jeg kjenner den med en gang. Distre parfymeduft som kommer av at personen har plassert seg nærmt meg er OK, helst bør parfymen få utvikle seg litt og KUN et spray!!

Pleier egentlig å like den naturlige manneduften, noen menn lukter naturlig æsj, det er en major turn OFF og det kan ikke parfyme gjøre noe med.

Jeg er sensitiv for lukter og har bra luktsesans. Bruker lite parfyme selv, har en sommerparfyme i oljeform som dufter veldig godt :-D

Er det bare meg eller pleier harrytasser å bruke ellevlle mengder med parfyme?

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valiumsjunkie

Et lite hint av "Opium" er ikke plagsomt. :wow:

Den er tung, men god. Trenger tid for å utvikle seg!

Ellers blir den av mange klassifisert som "gammal dame"-parfyme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

En parfyme som komplimenterer den naturlige lukten til jenta er meget bra. Men den skal komplimentere, ikke dominere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

En parfyme som komplimenterer den naturlige lukten til jenta er meget bra. Men den skal komplimentere, ikke dominere.

Enig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at gutter setter pris på velluktende jenter:) Men det funker vel andre veien også. Elsker nå kjæresten min lukter godt! Dobbel dusj såpa til kjæresten min(grønn flaske) gjør meg mo i knærne :rodmer:

Men er ikke godt når, jenter eller gutter, BADER i parfyme så man vil kveles bare de går forbi>_<

Anonym poster: 9e5ec080b576913d36adbceede34825c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfyme er snasent så lenge det ikke er for mye av det gode! Hender jeg tar på litt mye selv, men det er fordi det er så mange mennesker som lukter vondt som er innom butikken at jeg må gjemme nesa ned i t-skjorta iblant... Skjer med at folk ikke dusjer a???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfyme er snasent så lenge det ikke er for mye av det gode! Hender jeg tar på litt mye selv, men det er fordi det er så mange mennesker som lukter vondt som er innom butikken at jeg må gjemme nesa ned i t-skjorta iblant... Skjer med at folk ikke dusjer a???

Jeg syns folk med for mye parfyme lukter vondt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valiumsjunkie

Mener å ha lest at gutter setter pris på velluktende jenter:) Men det funker vel andre veien også. Elsker nå kjæresten min lukter godt! Dobbel dusj såpa til kjæresten min(grønn flaske) gjør meg mo i knærne :rodmer:

Men er ikke godt når, jenter eller gutter, BADER i parfyme så man vil kveles bare de går forbi>_<

Anonym poster: 9e5ec080b576913d36adbceede34825c

Dobbeldusj stinker bare vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Paco Rabanne "Ultraviolet" Woman, og Kenzo "Flower" er ganske bra å merke på en kvinne, synes jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "naturlig kvinnelukt"? Synes ikke folk lukter noen ting egentlig. Og lukter de noe annet en parfyme så er det enten tøymykner eller svette.

Anonym poster: 84ab348720dbffcac9d5b2b3008e5bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg er totalt avhengig av å like lukten til en fyr og han skal aldri noensinne bruke Jean Paul Gaulties Le Male.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er avhengig av parfyme. Escada, Gucci, D&G, Nina Ricci, Lacoste +++ alt står i skapet. Har noen ikke veldig fantasifulle familiemedlemmer når det gjelde gaver til jul og bursdag... Og jeg elsker alle og enhver men er litt redd for at jeg ikke har noen standard-lukt. Gucci er den venlige, men den går tom nå.

Så ja, parfyme, på gutter og jenter, lukter himmelsk (som regel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...