Gå til innhold

Hjemmedate hos meg! (2 "date")


Gjest Mamma28

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma28

Jeg har endelig fått ut fingeren og fortalt en mann at jeg liker ham og har gjort det i mange år.

Jeg spurte om han ville bli bedre kjent,noe han ville... Men han sa at de Store følelsene ikke var der...ENNÅ...(hva betyr det..???)

Første "treffet" skulle egentlig være på en kafé,men jeg blir fort nervøs og liker best å gå.. Så jeg kjøpte en kaffe til ham og vi gikk.. Snakket i to timer..! Vi ble jo bedre kjent.. Lo og fjaset litt.

Så spurte jeg ham om han ville komme hjem til meg en kveld å se film og spise pizza (litt avslappet samtidig litt intimt).. Han ville det...hvordan skal jeg vite om han liker meg eller om det bare er vennskapelig??

Han er en litt sjenert mann og veeeldig snill!!

Vil så gjerne ende i armkroken hans;)

Men i og med at vi har felles venner så vil jeg ikke at det skal bli kleint... Hjelp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eneri

Jeg syns det høres ut som date nr 1 var en fin start, og at du klarte å invitere på date nr 2 mens stemninga var god er o et flott neste steg. Syns ikke du skal stresse med at han ikke har de helt store følelsene enda. Husk at du har "drømt om"/forestilt deg armkroken hans i mange år. Han må rekke å bli bedre kjent med deg, og det virker det jo absolutt som han er interessert i!

Gi ham litt tid, både fordi du ligger litt foran ham i løypa, og fordi som du skriver at han er sjenert av seg.

Det er lurt av deg å tenke på hvordan dere kan date for at du ikke skal bli så nervøs, da får han bli bedre kjent med deg.

For et drøyt år siden var jeg i sin situasjon. JEg er ingen erfaren flørter, men altoppslukende forelskelse gjorde at jeg våget meg utpå. Jeg visste at om det skulle bli noe måtte jeg ta initiativet, for han er sjenert. De første to datene var hjemme hos meg, så kom han med en ide til noe vi kunne gjøre sammen. Det var en aktivitet som han liker å drive med, og da klarte han å slappe av og by mer på seg selv. Det var godt for oss begge med en litt rolig start, og idag har vi et kjempefint forhold.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamma28

TS her..

Tuuusen takk for svar! Godt det ender bra for noen :)

Jeg er jo som du sikker har skjønt en mamma.. Og vil finne en trygg og god mann,noe denne fyren virker som!

Bare lurer på hva han kanskje forventer av en slik hjemmedate..?

(sønnen min ligger jo og sover...)

Den kvelden jeg fortalte ham at jeg likte ham så var vi begge fulle og han var med meg resten av kvelden! Hadde det utrooolig godt! Vi danset og klemte og kysset.. Så.. Jeg liker ham virkelig! Vil han ska like meg og men vil ikke ha sex med ham ennå.. Vil vise at jeg mener alvor!

Forresten... Noen med noen gode filmtips til en slik date??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...