Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har så langt opplevd:

Tretthet

Ømme bryster

Oppblåsthet

Ting lukter rart

Løper på do hele tiden

Hva har andre opplevd i de første ukene? Har enda ikke merket noe til kvalmen, men den kan jo komme..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodtrykksfall med påfølgende besvimelse og mensmurringer

AnonymBruker
Skrevet

Ingen symptomer da ;)

Anonym poster: 4192b7276189c306c7504ed72f1e078d

Skrevet

Mensmurringer

Gulping/raping

Brekninger

Da var jeg riktignok ikke klar over at jeg var gravid, så merket ikke allverden med symptomer. Kvalmen kom i uke 8 og varte til og med uke 14.

Skrevet

Jeg er ikke typen til å kjenne godt etter sånt og vil helst bare være frisk og fin hele tiden. Men det er ingen tvil om at jeg nå (4 1/2 uke) er konstant småkvalm, har ømme bryster og kroppen føles litt daff/skjelven.

Skrevet

Tror kvalmen normalt sett begynner fra uke 6 hvis den kommer..

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg hadde ømme pupper og merkbart bedre luktesans.

Kvalmen kom i slutten av uke 5 og sitter i enda(uke 12).

Skrevet (endret)

Har merket det meste over her, men ikke konstant og ikke alltid like sterkt!

Kvalmen kommer gjerne hvis det er lenge (over 3 timer) mellom hvert måltid.

Og er sulten HELE TIDEN!

I tillegg smaker sjokolade lite godt, mens sitrus, salat og juice er nyyydelig:)

Endret av Rosa.sky
Skrevet

Ja, jeg er også sulten hele tiden, og kan plutselig bli stapp mett etter noen få biter..

Skrevet

Ja, jeg er også sulten hele tiden, og kan plutselig bli stapp mett etter noen få biter..

Vondt i korsryggen,øm nederst i magen, gikk på do hele tiden,trøtt hele døgnet, ble fortere frossen(ble ikke noe bedre når man er en person som lett fryser, så her går det i ullsokker, og superundertøy innimellom)dårlig matlyst, hodepine. Er nå i uke 9 og her har kvalmen, ligamentsmerter pågått i siden uke 6-7.

Skrevet

Forresten.. Er det ingen som har fått mer kviser? Her popper det opp som hestehover langs kjeve nakke og nå skulder.. Sånne vonde underjordiske! Æsj!

Skrevet (endret)

Når jeg var i uke 5 opplevde jeg symptomer som:

- Ømme pupper.

- Murringer, strekkinger og føltes "støl".

I uke 6 kom energiløsheten og svimmelheten, og i uke 8 kom den helsikes kvalmen m/ brekninger og oppkast, samt halsbrann.

Endret av Lillah
Skrevet

Kvalme (kastet opp for første gang på 10 år)

Ømme bryster

En stor trang til å spise Hello Kitty is hele tiden (likte ikke jordbæris før jeg ble gravid)

Trøtt

Ble brun mye lettere enn jeg bruker

Kjempetørst, drakk sikkert fem liter vann om dagen

Humørsvinginger

Kjempe sentimental

Ekstra kåt

Frøs mye, men kroppstemperaturem var høyere enn vanlig

AnonymBruker
Skrevet

Kvalme (kastet opp for første gang på 10 år)

Ømme bryster

En stor trang til å spise Hello Kitty is hele tiden (likte ikke jordbæris før jeg ble gravid)

Trøtt

Ble brun mye lettere enn jeg bruker

Kjempetørst, drakk sikkert fem liter vann om dagen

Humørsvinginger

Kjempe sentimental

Ekstra kåt

Frøs mye, men kroppstemperaturem var høyere enn vanlig

:fnise:

Det er ikke meningen å le av deg, men dette var faktisk ganske festlig å lese ;)

Ser for meg ei dame som går helt bananas etter Hello Kitty is i butikken, gråter av sentimentalitet om hun ikke finner den, føler seg skikkelig kvalm men likevel er ekstremt kåt(jeg er dødskvalm, kle av deg rawr) - blir kjapt forbanna på mannen om han ikke har lyst, men blir i skikkelig godt humør igjen om han medbringer Hello Kitty is - hvorpå hun bare kollapser av tretthet kort tid etter.

Anonym poster: 628285744e83ee1e6c96f7b288359efb

• Liker 1
Skrevet

Forresten.. Er det ingen som har fått mer kviser? Her popper det opp som hestehover langs kjeve nakke og nå skulder.. Sånne vonde underjordiske! Æsj!

Åjoda, ser ut som jeg nylig har kommet i puberteten i fjeset... Festlig!

Skrevet (endret)

Jeg hadde svake mensensmerter (som om mensen var like rundt hjørnet). Mot slutten av uke 5 kom kvalmen, behovet for å tisse ofte, de ømme puppene, kvisene og trøttheten :forvirret:

Endret av Snøfnugg88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...