Gå til innhold

Uvesentlige ting man likevel husker

Fremhevede innlegg

Gjest _La Femme
Skrevet

Mobilnummer til mennesker jeg tekstet/ringte mye til for 4-5 år siden. Viktig å legge til at jeg ikke husker mitt eget nummer som jeg har nå. Skulle gjerne byttet på dette og husket mitt eget nummer i stedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker alle PLU-kodene (frukt/grønt-koder) fra matburikken jeg jobbet i for 7 år siden enda. Haha! Nyttig!

4011-Banan

4316-Agurk

4015 - Rødt eple

9999- Reker

4073 - Potet løsvekt

4064 - Tomat

4034 - Nektarin

osv...

Vær så snill hjerne - slett disse ubrukelige tallene og erstatt de med noe nyttig. Gjerne noe jeg kan bruke på eksamen!

Edit: alle var kanskje å ta i litt, men veldig mange!

Jeg slutta på Meny (Den gang Jens Evensen) for 18 år siden og kodene var det samme da, og ja, jeg kan en del av dem fremdeles. Tar meg stadig i å fortelle nye kassadamer når de leter i lista.... Og jeg kan fremdeles skifte rull, skulle vel ellers trodd at selv kassaapparatene hadde gått litt mer framover?

Skrevet

Bursdagene til alle jeg gikk på barneskolen med.

Skrevet

Litt detaljer jeg husker fra folkehøgskoleåret:

Husker at en gang jeg satt på med en av lærerne i bilen - til et eller annet sted jeg skulle, huker ikke helt hvor, - da han skulle hjem, så hadde han på seg lysebrunt skjerf og hadde ikke ytterjakke på når han kjørte.

Noe jeg husker med en av de andre lærerne - linjelæreren min - var at da vi skulle til et sted i området og være ute og ha te, så husker jeg at han hadde på seg en turkis jakke.

Skrevet

Jeg har heldigvis klart å glemme alle plu kodene fra Prixen jeg jobbet i :)

Skrevet

Husker bursdager og telefonnummer til mange jeg ikke har hatt kontakt med på flere år, og gamle klasselister med navnene i alfabetisk rekkefølge fra øverst til nederst

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Jeg husker forresten også telefonnummeret til en venninne jeg hadde for 30 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...