Gå til innhold

Pliktkos og nærhetspress


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er lite belyste tema i kjærlighetslivet, men mange kvinner presser mannen sin til å kose mer enn han har lyst til. For mange menn føles kos som plikt. Hvordan stiller kvinner seg til dette?

Anonym poster: 7ef4ad462338258b4c2cb2caf47c656a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg har en mann som ikke vil kose så mye som jeg (som forøvrig er en helt hypotetisk situasjon), ville jeg funnet meg i det. Jeg kunne godt sagt til ham at jeg ønsker mer kos, men ville ikke presset ham til å gjøre noe han slett ikke har lyst til.

Men nå er kanskje ikke jeg verdens mest kosete og dullete kvinne heller da, mannen min er mye mer kosete :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er lite belyste tema i kjærlighetslivet, men mange kvinner presser mannen sin til å kose mer enn han har lyst til. For mange menn føles kos som plikt. Hvordan stiller kvinner seg til dette?

Anonym poster: 7ef4ad462338258b4c2cb2caf47c656a

Det kan sikkert stemme. Og på den andre siden så har vi mange menn/kvinner som presser kvinnen/mannen sin til å ha mer sex enn h*n egentlig har lyst til. For mange føles også sex som plikt.

Selv synes jeg at det å "tvinge seg selv" til sex er verre enn å ligge inntil noen og kose selv om en ikke er særlig kosesyk.

Anonym poster: 25c7edbfd68ab5c007a8c3f88452d65e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sikkert stemme. Og på den andre siden så har vi mange menn/kvinner som presser kvinnen/mannen sin til å ha mer sex enn h*n egentlig har lyst til. For mange føles også sex som plikt.

Selv synes jeg at det å "tvinge seg selv" til sex er verre enn å ligge inntil noen og kose selv om en ikke er særlig kosesyk.

Anonym poster: 25c7edbfd68ab5c007a8c3f88452d65e

Så da er det greit da, at mange kvinner maser på mennene sine om mer kos og nærhet? Det er et like fult overgrep!

Anonym poster: 7ef4ad462338258b4c2cb2caf47c656a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Dette er lite belyste tema i kjærlighetslivet, men mange kvinner presser mannen sin til å kose mer enn han har lyst til. For mange menn føles kos som plikt. Hvordan stiller kvinner seg til dette?

Kjenner meg ikke igjen. Mitt forhold til kvinner er at de er så inni helvete deilige med former og silkehud som trigger meg til å kose, stryke, kysse, kjæle og tafse på herligheten.

Det er overhode ingen plikt. Nå er jeg skrudd sammen sånn at jeg følger mine intuitive tanker og instinkter og dermed praktiserer masse kos. Dessuten elsker jeg å motta kjærtegn, for meg er det helt avgjørende i forhold til bekreftelser og velvære i et forhold.

Selvsagt alt til sin tid. Om dama lander på fanget og gnåler om kos midt i kampen mellom Italia og Kroatia så møter hun en kald skulder. Det handler om sosiale antenner og ikke om mas.

Kos er kos, ikke en plikt!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er interessert i kos eller sex, ser jeg ikke poenget med at du er i et forhold.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Presser ingen til noen ting,men er det sånn at han føler at jeg presser han til noe jeg ikke vil og ikke sier i fra får han takke seg selv...

Har ingen behov for å alltid måtte ta på noen uansett,så går nok bra

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Octavo, coptyza

Hos oss er det motsatt, som regel han som klager på at jeg ikke vil kose nok, eller at jeg synes han blir for klengete. Men sånn generelt har vi et ganske fysisk forhold, vi begge er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne

Mitt forhold til kvinner er at de er så inni helvete deilige med former og silkehud som trigger meg til å kose, stryke, kysse, kjæle og tafse på herligheten.

Den uttalelsen likte jeg! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...