Gå til innhold

"Jeg syns synd på meg sjæl"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg trenger å klage litt. Vil ikke klage til noen jeg kjenner, så jeg skriver hellet et klageinnlegg her. Og til gjengeld så skal dere også få klage på noe som dere misliker i livet.

Først og fremst skal kjæresten og jeg flytte fra hverandre for en liten stund. Ingen av oss har bodd alene før, så vi skal prøve det nå. Dessuten krangler vi så mye, så begge har godt av å ha litt avstand og bare finne oss selv igjen. Jeg har dog ingen hard feelings for det, men merker jeg blir litt trist av det. Litt stressa... Jeg må liksom finne meg en sinnsykt billig hybel/leilighet for å kunne klare meg.

Og så i dag fikk jeg vite en sykt dårlig nyhet som fikk meg nesten til å grine, men jeg holder igjen. Jeg har lenge gledet meg til å begynne på noe jeg meldte på meg for noen mnd. siden. Det inneholdt mye reising osv. i ett år og jeg føler at jeg virkelig kunne trengt noe sånt... "En opplevelse for livet" liksom. Men ettersom det koster litt mye, trodde jeg jo at jeg skulle få dekka det. Men nei, det går ikke, fikk jeg vite i dag. Da må jeg finne en annen løsning og det er nesten umulig!

Så nå må jeg lete etter en jobb og det har jeg egentlig gjort helt siden sommerferien 2011. Jeg var på 6-7 intervjuer i løpet av et halvt år, men ingen jobb. Det kommer av at jeg nesten ikke har jobberfaring og pga. hørselen min.

Så nå framover må jeg lete etter jobb og hybel/leilighet som bikkja mi og jeg kan bo i. Kollektiv er ikke et alternativ. Hvis jeg har flaks og får jobb, blir det ikke noe problem å få leilighet regner jeg med. Men fram til da, så må jeg søke,lete,søke,lete,søke,lete..

Akkurat nå syns jeg ikke livet mitt er så kult. Jeg sitter ikke her og tror jeg har det sinnsykt ræva, det gjør jeg alldeles ikke! Men ting går ikke helt min vei og det har det egentlig ikke gjort helt siden i fjor sommer. Men jeg prøver jo å tenke på at det finnes folk som har det mye verre og tenker at disse problemene jeg har faktisk ikke er så big deal. Det er ikke snakk om dødsfall eller kreft eller mangel på tak over hodet og mat i magen osv. Det gleder mitt hjerte at jeg bidrar 250 kr hver mnd til plan, det gleder mitt hjerte at jeg har sendt et lite brev med bilder av meg til den lille gutten jeg hjelper, som bor i Zambia. Jeg gleder meg til å få svar fra han. Hadde jeg hatt penger nok, ville jeg såååå sykt dratt til Zambia og møtt Philly!

Bare klag i vei dere også, hvis dere føler for det. Og gjerne svar på mitt innlegg, hehe. Jeg har troa på at dette ordner seg. Det er i motbakke det går oppover!

Anonym poster: 041c3e0ea82453a0982bc3010b03c404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violetta

Det er lov til å være litt nedfor en gang i blant. Men bare vent, snart skinner solen på deg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...