Gå til innhold

han har 2 kjærester fra før


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Igår var jeg hos en fyr og vi klinte ganske lenge osv, når jeg skulle gå kom det noen inn i butikken (hun ene var visst dama, og han hadde en til). Altså han sa "du er forhåpentligvis singel?" ja sier jeg det er bra svarer han. Og ser på øynene hans og ser at han ikke er det og spør " du er ikke det??" også kommerhun jenta inn og jeg ser på han og jada det var hun, og han hadde en til ved navn regine. Og da gikk jeg jo uten å lage bråk foran hun da.. Hva bør jeg gjøre???!! Man gjør daikke sån når man er sammen med noen, og to til og med.. wtf? Tanker

Anonym poster: 70c001fcc5143150f6f0bbad850cd589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for at du ikke sa noe og unnlot drama, om dere var i en butikk !

Hvorfor kliner du med folk i en butikk???

De får be deg på en skikkelig date og wow'e deg skikkelig før de kommer i nærheten av noe lip-action fremtidig, ok? :takke:

Drit i dem alle 3. Players kan playe så mye de vil så lenge alle er med på leken. Om man er utro er det noe heeelt annet.

Steng han ute fra face og lagre han på telefon som; Lavmål !

Ikke ha noe kontakt med slike, du vil ikke bli lykkelig av slikt drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du gjør?

Nei, du kunne da kanskje prøvd å funnet ett mannfolk med en bedre moral enn han du klina på med butikken.

Synes forøvrig det var en smule vanskelig å forstå hva du faktis mente med innlegget ditt... Kanskje det bare var meg som sleit men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Hva du gjør?

Nei, du kunne da kanskje prøvd å funnet ett mannfolk med en bedre moral enn han du klina på med butikken.

Synes forøvrig det var en smule vanskelig å forstå hva du faktis mente med innlegget ditt... Kanskje det bare var meg som sleit men men.

Innlegget hennes var preget av affekt.

Tolker det slik at hun er blitt forført av en type for så å finne ut at han ikke er singel. Man blir vel litt skuffet da og trenger å få det ut på KG.

Kanskje ikke lett for deg å tolke dersom du er en rasjonell og til og med med upåklagelig moral kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...