Gå til innhold

Det å være sammen med en...


Gjest Ferja

Anbefalte innlegg

Gjest Ferja

Deprimert kjæreste? Hvordan takle det og er det noen som har gått i fra en Pga for mye depresjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er sterk psykisk så må du bare tåle alt de gjør og være der for dem... Vis at du er glad i dem!

Det er slitsomt, men er man forelsket så gir man verden for dem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deprimert kjæreste? Hvordan takle det og er det noen som har gått i fra en Pga for mye depresjon?

Det finnes ett uttal diagnoser og variasjoner innenfor det psykiske spekteret. Ingen er like. Noen fungerer greit, mens andre er det verre med.

Anonym poster: 4da46e02d72cd443f9870b198f7b2fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har truffet en over tid som jeg tror er deprimert (han vil ikke si hva det er). Det er slitsomt og forvirrende og sårende, får liksom ikke kontakt.

Du bør vurdere om du kan stå i det for din egen del, det kan ikke være meningen å bli dratt med i dragsuget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis du er sterk psykisk så må du bare tåle alt de gjør og være der for dem... Vis at du er glad i dem!

Det er slitsomt, men er man forelsket så gir man verden for dem

vel, man skal også passe på seg selv oppe i det hele. om man er i et forhold der energien blir sugd ut av deg så har man til sist ikke evne til å passe på andre.

det krever mer for å få et forhold til å fungere enn å bare være forelska.

å være forelska er bare et forstadie og har ikke nødvendigvis noe med kjærlighet å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det finnes ett uttal diagnoser og variasjoner innenfor det psykiske spekteret. Ingen er like. Noen fungerer greit, mens andre er det verre med.

Anonym poster: 4da46e02d72cd443f9870b198f7b2fa5

om man fungerer greit om man har depresjon så kan det strengt tatt ikke kalles en depresjon. en med en depressiv diagnose vil i perioder ha nedsatt livskvalitet pga depresjon. det er forskjell på en depressiv diagnose, nedstemthet og sorg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skrulle

Er ofte deprimert selv.

Det værste man kan gjøre mot en som er deprimert er å kritisere og bebreide.

Jeg tror mye av min depresjon ligger i at jeg føler folk ikke godtar meg slik som jeg er og at jeg ikke lever opp til de verdier som samfunnet verdsetter.

Da hjelper det ikke særlig med kritikk fra den som betyr mest for deg.

Kjærlighet og forståelse takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...