Gå til innhold

Hva er en fest?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I Norge er det vel typisk litt beskjedne folk som sitter i en sofa og drikker seg høylytte med musikk i bakgrunnen.

I UK er folk gjerne stående oppe, kanskje er det en innleid DJ, mye dansing og sannsynligvis litt snusk og rusk :P

Anonym poster: da904bc1eb33e263045d820fae812809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan då vera fest utan musikk? :sjokkert:

Anonym poster: 093ce3cd900cf3dbaa359eef5d56b6a1

hehe joda, for all del. Dette var hva som definerer en fest FOR MEG :) Jeg er inneforstått med at folk har forskjellige meninger :)

Skrevet

Fest er nok noe i retning 'sammenkomst av venner eller bekjente innenfor et meget begrenset område, hvor hensikt er å være sosial og generelt få utbrudd for positiv energi.' Om det er mangel på etanol i området så er det jo berre flott for min del, og gjerne skal aktiviteter og musikk være inkludert, samt snacks og ugiftig drikke. Fester er gjerne utpå kvelden og ut i de sene nattetimer, og man har egentlig ingen mål og mening med å være der, annet enn for å bedrive tiden til noe utenom det helt vanlige.

Er hensikten å hedre eller feire noen, slik man gjer i bryllup og dåp, kaller jeg det ikke ei fest, men heller en feiring. Kan heller ikke se for meg en fest med familie, selvom jeg anser sammenkomster av den typen lagt mer givende enn dagens 'dans og drikk'-kvelder.

• Liker 4
Skrevet

hæla i taket og tenna i tapeten -det er fest minus alkohol på meg.

Sammenkomst er ofte på dagtid, roligere tempo og ja ... Litt mer casualt og ikke så høy dansefaktor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...