Gå til innhold

hvorofor er det ikke følelser der...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Har holdt på med en nå i snart et halvt år. vi sees nesten hver dag, spiser middag, ser film, går ut på konsert/kino/fest, har sex, koser, leier hender offentlig. (Sitter til og med på kinoen og holder hender gjennom hele filmen) Har møtt hverandres venner og også noe familie.

Likevel er det fra h*n sin side kun snakk om vennskap, og ikke noe mer. Det at vi lever som et par, uten å være det er noe jeg på mange måter har slått meg til ro med. At det er en midlertidig greie, til noen andre dukker opp. Samtidig er det frustrerende, fordi jeg har følelser og skulle virkelig ønske vi bare kunne bli sammen på ordentlig. Har spurt og spurt, men er vanskelig å få svar på dette med følelser.

Noen som har vært i samme situasjon? Er det virkelig mulig å være så tett på en annen uten å i det hele tatt føle noe som helst? Hvorfor kommer det ikke følelser... Et vennskap hvor man også har det fysiske til stede er jo mer enn et vanlig vennskap.

Anonym poster: e5fa50a971a19e5ced3781f91ef73eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kakemonster

Du har godt av å gå videre.

Oppdager dere begge at dere er glad i hverandre likevel så bli sammen på ordentlig.

Hvis ikke får du mulighet til å møte den store kjærligheten.

Hvis det er det du vil. Og det er ok derfor du lufter det på KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva søren???? Og det finner du deg i ?

Å bli holdt slik på gresset er kjipt..

Men plusspoeng for at h*n er ærlig ang. følelsene..

Men har du selvrespekt så move on... Så gir du i allefall anledning til å bli savnet...

Kanskje vet h*n ikke hva h*n har før det ser ut som det kan mistes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å si det, men mannfolk kan tømme seg i hva som helst. Siden du har så sterke følelser så er det kanskje best for deg å move on. Så du finner deg en mann som vil ha deg!

Anonym poster: 1dd6a316f5cd1bcc7feaae356c076d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Ja hvorfor jeg finner meg i det vet jeg egentlig ikke. Personen har jo hele veien vært klar på at det ikke kan bli noe seriøst, og at jeg gir en slags god følelse og en nærhet, som gjør han glad.

Alle mennesker har jo behov for det, det gir jo meg den samme følelsen, jeg nyter jo også godt av å ha en som bryr seg om meg på en spesiell måte.

Føler ikke jeg kan tenke at jeg blir utnytta. Selv om jeg kanskje blir det.

Har snakka om dette med hva om jeg møter en ny jeg vil date. Da måtte han bare leve med å ha mista meg.

Vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut av dette heller, eller om jeg egentlig vil. Det er vondt å miste en man er så glad i og har det så fint sammen med. Vil jo bare at det skal være oss to, lever nok i håpet om at en dag så kanskje det kommer følelser. Også skjønner jeg ikke helt hvorfor han ikke vil være sammen med meg.

Livet har på mange måter blitt mye bedre etter vi møttes, og så mye mer forvirrende. Så vet jeg at så lenge denne relasjonen fortsetter klarer jeg ikke møte noen ny...

Anonym poster: e5fa50a971a19e5ced3781f91ef73eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si takk og farvell, kanskje han da finner ut at det faktisk var følelser for deg han hadde, hvis ikke så får du det bedre med noen andre.

Anonym poster: 6b4343b70968d3b4df26684e6837d155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så redd for å angre, for den vonde kjærelighetssorgen og savnet som kommer :tristbla: Var igjennom et tøft brudd for noen år siden og orker ikke den følelsen igjen. Har ikke følt det sånn for noen siden da. Føler meg ikke så ensom og alene når jeg har han her, Men det er kanskje nødvendig før det går enda lenger.

At det skal være så vanskelig...

TS.

Anonym poster: e5fa50a971a19e5ced3781f91ef73eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke styre følelsene sine.

Jeg har også hatt slike ikke-forhold i mine single perioder.

Disse mennene har vært helt perfekte, men jeg har likevel aldri følt noe mer for de enn jeg føler for venninnene mine, og det har aldri vært noe problem å dumpe de når jeg har møtt menn jeg har blitt forelsket i.

Dersom du er ute etter et seriøst forhold, vil jeg anbefale deg å dumpe han og gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har holdt på med en nå i snart et halvt år. vi sees nesten hver dag, spiser middag, ser film, går ut på konsert/kino/fest, har sex, koser, leier hender offentlig. (Sitter til og med på kinoen og holder hender gjennom hele filmen) Har møtt hverandres venner og også noe familie.

Likevel er det fra h*n sin side kun snakk om vennskap, og ikke noe mer. Det at vi lever som et par, uten å være det er noe jeg på mange måter har slått meg til ro med. At det er en midlertidig greie, til noen andre dukker opp. Samtidig er det frustrerende, fordi jeg har følelser og skulle virkelig ønske vi bare kunne bli sammen på ordentlig. Har spurt og spurt, men er vanskelig å få svar på dette med følelser.

Noen som har vært i samme situasjon? Er det virkelig mulig å være så tett på en annen uten å i det hele tatt føle noe som helst? Hvorfor kommer det ikke følelser... Et vennskap hvor man også har det fysiske til stede er jo mer enn et vanlig vennskap.

Anonym poster: e5fa50a971a19e5ced3781f91ef73eeb

Sånt er kjipt. Men han er i hvert fall ærlig, det er det ikke alle som velger å være.

Kutt han ut. Treff andre. Det er vanskelig, men jeg lover deg... du kommer ikke til å angre. Bare gi det litt tid. Ikke gå tilbake til han selv om du føler deg trist en god tid.

Gi en annen mann en sjanse...

Anonym poster: a47fc0baabeae9566455650e62449c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Hei,

Har holdt på med en nå i snart et halvt år. vi sees nesten hver dag, spiser middag, ser film, går ut på konsert/kino/fest, har sex, koser, leier hender offentlig. (Sitter til og med på kinoen og holder hender gjennom hele filmen) Har møtt hverandres venner og også noe familie.

Likevel er det fra h*n sin side kun snakk om vennskap, og ikke noe mer. Det at vi lever som et par, uten å være det er noe jeg på mange måter har slått meg til ro med. At det er en midlertidig greie, til noen andre dukker opp. Samtidig er det frustrerende, fordi jeg har følelser og skulle virkelig ønske vi bare kunne bli sammen på ordentlig. Har spurt og spurt, men er vanskelig å få svar på dette med følelser.

Noen som har vært i samme situasjon? Er det virkelig mulig å være så tett på en annen uten å i det hele tatt føle noe som helst? Hvorfor kommer det ikke følelser... Et vennskap hvor man også har det fysiske til stede er jo mer enn et vanlig vennskap.

Anonym poster: e5fa50a971a19e5ced3781f91ef73eeb

Meget spesielt forhold og vanskelig å svare på.

Mine tanker går vel iden retningen at han på en måte har det han vil ha uten noe press - Det blir litt som å ta hverandre for gitt.

Hvordan ville han reagere dersom tryggheten ble truet tro? Om han plutselig fikk en konkurrent. Det kunne vært interessant å vite. Men det er mine tanker og det er ikke sikker du er typen til å teste ut det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk fått testet han ut litt. Var sist helg ute og tok noen øl med en tidligere flamme, og sjekka derfor ikke mobilen på en liten stund. Brått hadde han sendt meg flere meldinger, og ringt når han ikke fikk noe svar.

Ville etterhvert komme til utestedet vi var på og møte oss, deretter ville han ha med meg hjem.

Virka som han egentlig ble litt sjalu og ville ha kontroll over hva som skjedde. At jeg ikke ble med han jeg var ute med hjem. Kanskje jeg kan ta dette som et tegn på at det likevel finnes følelser?

TS.

Anonym poster: e5fa50a971a19e5ced3781f91ef73eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Har faktisk fått testet han ut litt. Var sist helg ute og tok noen øl med en tidligere flamme, og sjekka derfor ikke mobilen på en liten stund. Brått hadde han sendt meg flere meldinger, og ringt når han ikke fikk noe svar.

Ville etterhvert komme til utestedet vi var på og møte oss, deretter ville han ha med meg hjem.

Virka som han egentlig ble litt sjalu og ville ha kontroll over hva som skjedde. At jeg ikke ble med han jeg var ute med hjem. Kanskje jeg kan ta dette som et tegn på at det likevel finnes følelser?

TS.

Anonym poster: e5fa50a971a19e5ced3781f91ef73eeb

Tommelen opp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk fått testet han ut litt. Var sist helg ute og tok noen øl med en tidligere flamme, og sjekka derfor ikke mobilen på en liten stund. Brått hadde han sendt meg flere meldinger, og ringt når han ikke fikk noe svar.

Ville etterhvert komme til utestedet vi var på og møte oss, deretter ville han ha med meg hjem.

Virka som han egentlig ble litt sjalu og ville ha kontroll over hva som skjedde. At jeg ikke ble med han jeg var ute med hjem. Kanskje jeg kan ta dette som et tegn på at det likevel finnes følelser?

TS.

Anonym poster: e5fa50a971a19e5ced3781f91ef73eeb

Var på lignende måte jeg fikk han som er kjæresten min nå til å innse at han faktisk hadde følelser og var forelsket i meg.

Jeg sa - JAVEL, hvis du ikke vil ha meg, så er det andre jeg heller vil treffe og bygge et ordentlig forhold med.

Skal si han fikk noia. Treff andre. Og ha det gøy med det!! Du kommer til å lysne opp, og han kommer såååå til å ville være kjæresten din.

Anonym poster: a47fc0baabeae9566455650e62449c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

selv om han har følelser for deg så betyr det ikke at han vil binde seg til deg. det er nok større sjans for at han kun holder deg opå gress enn at han faktisk skal bli sammen med deg.

dessuten er det forskjel på å ha følelser og det å være eiesyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...