Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Det stemmer ikke.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Det gjør det vel. Det er nederst i maslows behovspyramide på lik linje med behovet for mat og søvn. Alle blir kåte iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Du mener "de kule som lå rundt med alt og alle, festet seg nesten ihjel og sitter igjen med 2-3 unger idag som 20-åring?"

mm de var kule..

Jeg syntes aldri at slike ungdommer var kule jeg, jeg ble invitert på flere fester, jeg var der, men drakk ikke ;)

Er ikke ALLE som drikker seg dritings som ung BARE for å være kul..

Men tenker meg at det var vel det du gjorde siden du sier "kanskje i din sære gjeng?" ;)

Jeg skrev SÅKALT kule .... Jeg sa ikke at jeg syns de var det. Lær deg å lese. dessuten er det tydelig at han er sær når han er 29 og er asexuell.. For da vil iallefall en 19 åring ha han?? Ehh i think not

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da bare 29 år gammel. Er vell alle ungjenters drøm å bli erobret av et ekte mannfolk? Så lenge du ser like flott ut som dine yngre konkurrenter ;)

Jeg er vell der at "jo eldre jo bedre" Elsker alt med de som er 10år+ eldre enn meg selv. Og det er ingen vits i å prøve seg på meg om man er yngre enn 24. Føler meg også som en pedofil om jeg er sammen med noen som er yngre enn dette. Samtidig som at disse ungguttene ofte har tendenser til å tenke mer på sine egne behov, og er heller ikke ute etter noe seriøst.

Jente,17.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker jenter som er betydelig yngre enn meg selv. Gjerne 8-10 år yngre. Jeg er 29. Noen vil kanskje dømme meg, men er det egentlig umoralsk å ha en slik preferanse?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Da jeg var 19 ble jeg sammen med en mann på 34. Han fallt alltid for yngre kvinner. Mye yngre.

Det viste seg at han hadde masse trøbbel med sin sexualitet, og sin selvtillit. Og yngre damer blir lettere imponert. Men når de blir eldre, så har de større krav.

Etter mye terapi er han nå frisk og har modnet noe veldig. Kanskje du bør tenke litt igjennom hvorfor?

Hvis det kun går pådet overfladiske, at de er penere, mer veltrent, mer sexuellt frigjorte / letere få seng, så kan jeg jo forstå det godt :-D

Kjenner en mann som var så veldig kjekk, morsom og sjarmerende, så når den lidenskapelige tiden var over og hun begynte å stille krav og "bli vanskelig", så fant han seg en ny modell (herregud, de var smellvakre!). slik levde han i mange år. Nå er han så utrolig ensom og ser mange av damene har familie og barn, mens han er ensom og angrer.

Anonym poster: 038b9e6c67e7516393db1f0fa418eb2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god selvtillit, jeg :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er viktig at mannen er litt eldre for å unngå at kvinnen tar fullstendig kontroll i forholdet.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Jeg tror det er viktig at mannen er litt eldre for å unngå at kvinnen tar fullstendig kontroll i forholdet.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Hva har dette med alder å gjøre?

Er man en dominant drittsekk, så er man det i tidlige tyveår også. Det er ikke noe som bare skjer når man f.eks fyller 29.

Makan til dustete tråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være drittsekk for å holde kvinnen i sjakk. Men det er en fordel å være litt eldre. Kvinner har mer respekt for eldre menn.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Trenger ikke være drittsekk for å holde kvinnen i sjakk. Men det er en fordel å være litt eldre. Kvinner har mer respekt for eldre menn.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Hvorfor skal en kvinne "holdes i sjakk"? Tror du vi er ville dyr eller? Høres ut som du egentlig bare kunne skaffet deg en ørkenrotte.

Og nei, kvinner har ikke respekt for eldre menn. Vi har respekt for menn som oppfører seg som anstendige mennesker, uansett alder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne ønsker å holdes i sjakk. Hun vil ikke ha en mann som hopper når hun sier hopp.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne ønsker å holdes i sjakk. Hun vil ikke ha en mann som hopper når hun sier hopp.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Haha. At en kvinne ikke vil ha en tøffel betyr ikke at hun ønsker en mann som holder henne i sjakk. Likeverdig og selvstendig er nok nøkkelord.

Anonym poster: 049a2d874e7e0e07df8aa39fa43df82b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en kvinne sier hopp og mannen ikke hopper, da holder mannen kvinnen i sjakk.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en kvinne ikke vil ha en mann som hopper, hvorfor sier hun da hopp?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

En kvinne ønsker å holdes i sjakk. Hun vil ikke ha en mann som hopper når hun sier hopp.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Noen kvinner ønsker dette. Noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnen er til kun for å frakte sæden fra penis til toalettet. Da spiller det ikke så stor rolle hvor gammel hun er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg deler nok ikke det kvinnesynet :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

Kvinnen er til kun for å frakte sæden fra penis til toalettet. Da spiller det ikke så stor rolle hvor gammel hun er.

Ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Hva er den greia hvor noen damer absolutt skal rakke ned på andre for å styrke sin egne seksuelle valuta? Hvis dere er misfornøyd med egen tiltrekningskraft så gjør noe med det selv istedet for å "ta menn" som foretrekker andre. Det er helt sinnsykt lite tiltrekkende med damer som går rett i forsvarsposisjon fordi de føler seg truet av 17-åringer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hva er den greia hvor noen damer absolutt skal rakke ned på andre for å styrke sin egne seksuelle valuta? Hvis dere er misfornøyd med egen tiltrekningskraft så gjør noe med det selv istedet for å "ta menn" som foretrekker andre. Det er helt sinnsykt lite tiltrekkende med damer som går rett i forsvarsposisjon fordi de føler seg truet av 17-åringer.

Og det er liksom hva du får ut av TS innlegg og våre svar her? At vi er avemsjuke på pene tenåringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se noen annen grunn i hvert fall.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...