AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #21 Del Skrevet 13. juni 2012 Risikoen er omtrent som i et monogamt forhold med sidesprang........ Jeg er sykepleier på hematologisk sengepost, og vi behandler mange som har blitt hiv-smittet av utro partnere. Så du har rett i det. Anonym poster: da400d7cc536d5e2ca86ed0dcacba704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #22 Del Skrevet 13. juni 2012 Men de skal være potensielle livsledsagere? Hvorfor det, når du ikke vil være noens livsledsager? Du høres ut som den ultimate drittsekk. Heller en ærlig pulevenn sier jeg da! Du later som du er noe du ikke er, nemlig en hederlig gentleman. Jeg sier aldri at jeg er en hederlig gentleman. Jeg har erfaring med kvinner som sier de er veldig seriøse og så skinner noe annet igjennom (gifte). Det var der jeg fant ut at det med potensiell livsledsager er viktig for å skape spenning. Det er jo ikke reelt men fint når damene blomstrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #23 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg er sykepleier på hematologisk sengepost, og vi behandler mange som har blitt hiv-smittet av utro partnere. Så du har rett i det. Anonym poster: da400d7cc536d5e2ca86ed0dcacba704 Det er derfor jeg velger seriøse og ikke de som bare skal ha en pulevenn eller ONS. Sykepleiere er gode kandidater. Den mest lys tnei haremet er det. Og en mulig innkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #24 Del Skrevet 13. juni 2012 sjeik og sjeik, tror du er et troll jeg gitt Anonym poster: 0a3d68b251f790867fc6881233b1bb6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #25 Del Skrevet 13. juni 2012 Så lenge du er ærlig om at du har flere pulevenninner, så går nok det her greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 13. juni 2012 #26 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg sier aldri at jeg er en hederlig gentleman. Jeg har erfaring med kvinner som sier de er veldig seriøse og så skinner noe annet igjennom (gifte). Det var der jeg fant ut at det med potensiell livsledsager er viktig for å skape spenning. Det er jo ikke reelt men fint når damene blomstrer. Det finnes et eget begrep for dette på engelsk: A ‘narcissistic harem’ is typically a number of people clucking around someone giving them an ego stroke. Kilde: http://baggagereclaim.com/ Du får kose deg med egoet ditt da! Godt du skrev at du "elsker" disse kvinnene,da. Den eneste du elsker her er vel deg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #27 Del Skrevet 13. juni 2012 sjeik og sjeik, tror du er et troll jeg gitt Anonym poster: 0a3d68b251f790867fc6881233b1bb6d Tro hva du vil. Alt jeg har skrevet er reelt. Jeg har funnet ut hva som virker for meg. 1:1 forhold er historie, kjærlighet er en illusjon (men en viktig illusjon selvsagt) og en pragmatisk tilnærming sikrer at jeg aldri må signere ett papir. Forpliktelsene er små, jentene er selvdrevne og godt utdannede og de liker å være selvstendige i egne boliger. Akkurat som meg. Win win. Det eneste jeg gir opp er å bli kontrollert av en ektefelle/samboer. Det ideelle er kanskje å elske 1 person men jeg er ikke der. Ikke nå lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 13. juni 2012 #28 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Vokt deg vel for ikke å smelle noen på tjukka da! Sjansen er 5 ganger større vettu... Endret 13. juni 2012 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #29 Del Skrevet 13. juni 2012 Det finnes et eget begrep for dette på engelsk: A ‘narcissistic harem’ is typically a number of people clucking around someone giving them an ego stroke. Kilde: http://baggagereclaim.com/ Du får kose deg med egoet ditt da! Godt du skrev at du "elsker" disse kvinnene,da. Den eneste du elsker her er vel deg selv. ‘Narcissistic harem’ viser nok mer til damenes behov for status. Omtrent som behovet for ny bil, smykker og andre statussymboler. Jeg er ikke materialist. Jentene må nok skaffe seg sine materielle ting på egenhånd. Jeg har et helt normalt ego. Mine barn, damene og de som kjenner meg vet at jeg ofrer meg for dem så mye at jeg glemmer å ta vare på meg selv. En i haremet begynner forresten å peke segut. Hun har vært med før. Kanskje jeg tør å stole på henne. Men da må jeg gi opp løsningen på samlivet. Hmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #30 Del Skrevet 13. juni 2012 Vokt deg vel for ikke å smelle noen på tjukka da! Sjansen er 5 ganger større vettu... Sterilisering frister ikke. Ikke kondom heller. Har aldri likt noen av delene. Bare en av dem har vært nødt til å ta abort så langt. Det er mindre enn det jeg har vært årsak til før jeg ble gift og skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 13. juni 2012 #31 Del Skrevet 13. juni 2012 Sterilisering frister ikke. Ikke kondom heller. Har aldri likt noen av delene. Bare en av dem har vært nødt til å ta abort så langt. Det er mindre enn det jeg har vært årsak til før jeg ble gift og skilt. Og der mistet du meg. Jeg som trodde på deg et øyeblikk. Tok plutselig litt av her liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #32 Del Skrevet 13. juni 2012 Og der mistet du meg. Jeg som trodde på deg et øyeblikk. Tok plutselig litt av her liksom... Lykke til videre på reisen Sobril. Jeg takker for at du kom inn i tråden og for at du forlot den. Ting varer så lenge de skal. Slik er det i haremet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #33 Del Skrevet 13. juni 2012 Haremet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #34 Del Skrevet 14. juni 2012 Hæ ? Kan ikke skjønne at folk bare tror han troller. Han har jo det ultimate !!!!!!!!!!! jeg har alltid endt opp slik han forteller , bortsett fra at det ofte endte litt dramatisk når de vil ha mer og får for mye følelser involvert. Fantastisk å ha masse menn å bytte på.. Dra på en romantisk middag , da hjem ha sex kose litt og sees igjen når vi føler får , når man er lei så kan man hente inn en ny.ja høres sikkert ekkelt ut men det er så deilig med så mye kjærlighet uten alt det våset som pleide å følge med. Det er ikke galt i å holde på sånn så lenge man tar vare på seg og alle er klar over hvordan det funker. Det var FANTASTISK . Men noe manglet , ja. DEN RETTE ! Og han er her med meg nå og har ikke vært med noen andre enn han på 3 år. Men jeg mener at hvis man ikke finner den rette så kan man ha "forhold" med flere . Det er koselig det å, så lenge det ikke skader noen så hvorfor dømme???? For meg føles det helt naturlig å ha masse menn rundt meg , føler meg bra. Og jeg er absolutt ikke stygg å se på heller, og hvem liker ikke å bli beundret? Ja kan hende det høres ut som jeg er totalt full av meg selv, men jeg er bare ærlig og vil ha det bra. Og det har jeg hatt og det har jeg nå , også min partner og min tidligere parntere ( med mindre de selv går får langt med sine følelser) men ja de alle kunne vært potensielle , men ikke potensielle NOK. Men bra menn var de. Anonym poster: 05b4b7a2b75a4b29a2d0d1f61d038bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #35 Del Skrevet 14. juni 2012 Hæ ? Kan ikke skjønne at folk bare tror han troller. Han har jo det ultimate !!!!!!!!!!! jeg har alltid endt opp slik han forteller , bortsett fra at det ofte endte litt dramatisk når de vil ha mer og får for mye følelser involvert. Fantastisk å ha masse menn å bytte på.. Dra på en romantisk middag , da hjem ha sex kose litt og sees igjen når vi føler får , når man er lei så kan man hente inn en ny.ja høres sikkert ekkelt ut men det er så deilig med så mye kjærlighet uten alt det våset som pleide å følge med. Det er ikke galt i å holde på sånn så lenge man tar vare på seg og alle er klar over hvordan det funker. Det var FANTASTISK . Men noe manglet , ja. DEN RETTE ! Og han er her med meg nå og har ikke vært med noen andre enn han på 3 år. Men jeg mener at hvis man ikke finner den rette så kan man ha "forhold" med flere . Det er koselig det å, så lenge det ikke skader noen så hvorfor dømme???? For meg føles det helt naturlig å ha masse menn rundt meg , føler meg bra. Og jeg er absolutt ikke stygg å se på heller, og hvem liker ikke å bli beundret? Ja kan hende det høres ut som jeg er totalt full av meg selv, men jeg er bare ærlig og vil ha det bra. Og det har jeg hatt og det har jeg nå , også min partner og min tidligere parntere ( med mindre de selv går får langt med sine følelser) men ja de alle kunne vært potensielle , men ikke potensielle NOK. Men bra menn var de. Anonym poster: 05b4b7a2b75a4b29a2d0d1f61d038bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 14. juni 2012 #36 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg lærte dette av en eldre person som levde slik hele resten av livet etter han ble enkemann. Han ble nesten 100 år og så ut som han var 65. Ingen kone stresset på han kreft og hjertesykdom. Han fant noe som jeg kan bruke til å forme mitt liv. Damene trives godt så snart de har endret syn på forholdet. Jeg er snill og gir dem masse oppmerksomhet, hjelp og gode råd. Og de gir det samme til meg. Bedre med 3-5 gode og snille "koner" enn 1 kranglete plageånd. Så det er han du har fått ideen og fantasien fra. Det er så få i Norge som lever slik at det skal mye til for at en innskriver til KG er en av dem. Finnes ikke mange damer som ville godta den ordningen. PS I fantasien så kunne det vært fint med flere menn som tilfredsstiller forskjellige behov også. Men om det var virkeligheten hadde jeg ikke hatt sjansen til å erfare ekte dyp kjærliget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maneater Skrevet 14. juni 2012 #37 Del Skrevet 14. juni 2012 Hæ ? Kan ikke skjønne at folk bare tror han troller. Han har jo det ultimate !!!!!!!!!!! jeg har alltid endt opp slik han forteller , bortsett fra at det ofte endte litt dramatisk når de vil ha mer og får for mye følelser involvert. Fantastisk å ha masse menn å bytte på.. Dra på en romantisk middag , da hjem ha sex kose litt og sees igjen når vi føler får , når man er lei så kan man hente inn en ny.ja høres sikkert ekkelt ut men det er så deilig med så mye kjærlighet uten alt det våset som pleide å følge med. Det er ikke galt i å holde på sånn så lenge man tar vare på seg og alle er klar over hvordan det funker. Det var FANTASTISK . Men noe manglet , ja. DEN RETTE ! Og han er her med meg nå og har ikke vært med noen andre enn han på 3 år. Men jeg mener at hvis man ikke finner den rette så kan man ha "forhold" med flere . Det er koselig det å, så lenge det ikke skader noen så hvorfor dømme???? For meg føles det helt naturlig å ha masse menn rundt meg , føler meg bra. Og jeg er absolutt ikke stygg å se på heller, og hvem liker ikke å bli beundret? Ja kan hende det høres ut som jeg er totalt full av meg selv, men jeg er bare ærlig og vil ha det bra. Og det har jeg hatt og det har jeg nå , også min partner og min tidligere parntere ( med mindre de selv går får langt med sine følelser) men ja de alle kunne vært potensielle , men ikke potensielle NOK. Men bra menn var de. Anonym poster: 05b4b7a2b75a4b29a2d0d1f61d038bcc Du så vel mitt første innlegg på saken; Selv så identifiserte jeg TS som troll straks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 14. juni 2012 #38 Del Skrevet 14. juni 2012 Når jeg kobler på en ny så er forutsetningen at de aksepterer at jeg har flere. Noen føler jeg noe for. Andre ingenting. Men de er fine og spennende. En stund. Vil noen ha meg veldig mye så sier jeg at jeg ikke føler noe som helst for dem men at vi kan møtes og ha det fint. De synes det er bedre enn ingenting. Nesten ingen har sagt nei. Når jentene vet de ikke er alene konkurrerer de om min gunst og ingen er sure. Lei seg inni kanskje. Men det er en del av det. Jentene kan gjøre akkurat som de vil. Jeg har ikke noe spesielt syn på det. Vil de ha noen andre en periode så er det helt ok. Vil de videre så sier jeg takk for det som var, ønsker lykke til med en varm klem, kanskje en tåre og et kyss inne i hånden og så ønsker jeg dem alt godt i livet. Et liv jeg aldri kan gi dem :-) de vet det. Helt fra starten. De håper kanskje. Men jeg kan ikke. Jeg vet et forhold med kun 1 ikke fungerer. Jeg har rett og slett ikke lengre evnen til å være med bare en. Det har aldri fungert særlig lenge. Jeg var gift før. Etter det hadde jeg noen forhold. Noen år maksimum. Ofte bare noen måneder. Nesten aldri ONS. Skal redusere. Men usikkerheten knyttet til å ha mange er en slags sikkerhet som jeg trenger. Mister jeg 1 kan jeg ta inn en ny. Så jeg slipper å legge alle eggene i 1 kurv. Å være med 1 er -alt for høy risiko! Så lenge du ikke lurer noen så er vel dette helt greit egentlig. Hvis du har beveget deg ut på den galeien så blir du innhentet ganske kjapt, og får opplevelser du helt sikkert ville vært foruten. For egen del kunne jeg aldri vært i forhold med en slik som deg. Ikke på noen måte. Jeg vet ikke hvordan du ser for deg å bli eldre, og nå en alder der du ikke lenger er den karen som kan velge og vrake blant de jentene som finner din levemåte attraktiv. Den situasjonen vil du måtte forholde deg til, og helst ha forberedt deg godt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 14. juni 2012 #39 Del Skrevet 14. juni 2012 Hæ ? Kan ikke skjønne at folk bare tror han troller. Han har jo det ultimate !!!!!!!!!!! jeg har alltid endt opp slik han forteller , bortsett fra at det ofte endte litt dramatisk når de vil ha mer og får for mye følelser involvert. Fantastisk å ha masse menn å bytte på.. Dra på en romantisk middag , da hjem ha sex kose litt og sees igjen når vi føler får , når man er lei så kan man hente inn en ny.ja høres sikkert ekkelt ut men det er så deilig med så mye kjærlighet uten alt det våset som pleide å følge med. Det er ikke galt i å holde på sånn så lenge man tar vare på seg og alle er klar over hvordan det funker. Det var FANTASTISK . Men noe manglet , ja. DEN RETTE ! Og han er her med meg nå og har ikke vært med noen andre enn han på 3 år. Men jeg mener at hvis man ikke finner den rette så kan man ha "forhold" med flere . Det er koselig det å, så lenge det ikke skader noen så hvorfor dømme???? For meg føles det helt naturlig å ha masse menn rundt meg , føler meg bra. Og jeg er absolutt ikke stygg å se på heller, og hvem liker ikke å bli beundret? Ja kan hende det høres ut som jeg er totalt full av meg selv, men jeg er bare ærlig og vil ha det bra. Og det har jeg hatt og det har jeg nå , også min partner og min tidligere parntere ( med mindre de selv går får langt med sine følelser) men ja de alle kunne vært potensielle , men ikke potensielle NOK. Men bra menn var de. Anonym poster: 05b4b7a2b75a4b29a2d0d1f61d038bcc Jeg kjenner også kvinner som foretrekker det på samme måte. Kvinnelige "sjeiker" er mer vanlig enn man skulle tro. Det er ikke noe kjønnsrollmessig som ligger bak dette. Det er kun en praktisk løsning som gir samlivets gleder og som fjerner mange av ulempene som de som velger kun 1 må slite med. Nei, du virker ikke full av deg selv. Kun praktisk. Og realistisk. Hvorfor sitte og gråte og lete etter den store kjærligheten når det finnes så mange små? Og sammen er de kanskje akkurat det du trenger. For noen varer dette hele livet for andre er det en fase før man velger å satse på kun 1. Igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 14. juni 2012 #40 Del Skrevet 14. juni 2012 Så det er han du har fått ideen og fantasien fra. Det er så få i Norge som lever slik at det skal mye til for at en innskriver til KG er en av dem. Finnes ikke mange damer som ville godta den ordningen. PS I fantasien så kunne det vært fint med flere menn som tilfredsstiller forskjellige behov også. Men om det var virkeligheten hadde jeg ikke hatt sjansen til å erfare ekte dyp kjærliget. Sannsynlighetsregningen din må du ta ansvar for selv Maneater. Jeg uttaler meg kun om min egen situasjon og hvordan den har oppstått. Og, jo, det finnes mange kvinner som godtar ordningen. Og hvis du tror dette har med kjønn å gjøre så tar du feil. Jeg kjenner kvinner som har ordnet seg på samme måte. Felles for alle er at de skifter ut mannskap hvis dypere føleleser melder seg. Han er 1 av flere som jeg har lært av. Jeg observerer, erfarer og ser ut i fra min egen situasjon hva jeg kan leve med. Dette er ingen fantasi. Det sitter flere jenter som vil inn i varmen. Alle er ressurssterke og intelligente. Balnt dem er det ei som har den høyeste utdanningen man kan få. Jeg er enig med deg i at det hindrer muligheten til å oppleve ekte dyp kjærlighet. Men det utelukker ikke at man likevel kan finne den ene når og hvis tiden kommer. Da takker jeg alle som har vært med. Og vi er venner for livet. Svært gode venner som forstår så mye mer enn de som er låst i et 1:1 forhold og aldri har opplevd noe annet i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå