Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #1 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg fungerer ikke i et forhold med kun 1 annen person. Jeg har derfor gjennom flere år etablert mitt eet harem hvor jeg skifter ut etter behov. De bor for seg og jeg hos meg. Så besøker vi hverandre etter behov i perioder. Jeg har helt sluttet å ønske meg 1 kjæreste. Jeg ønsker meg heller flere og får det jeg vil. Det har vart i 6 år og jeg ser dette som det ultimate. Null sjalusi, null kjefting, masse ydmykhet, varme hver dag jeg trenger det, variert sex med mange i ulik alder, reisevenninner mm. Er det flere som har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #2 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg fungerer ikke i et forhold med kun 1 annen person. Jeg har derfor gjennom flere år etablert mitt eet harem hvor jeg skifter ut etter behov. De bor for seg og jeg hos meg. Så besøker vi hverandre etter behov i perioder. Jeg har helt sluttet å ønske meg 1 kjæreste. Jeg ønsker meg heller flere og får det jeg vil. Det har vart i 6 år og jeg ser dette som det ultimate. Null sjalusi, null kjefting, masse ydmykhet, varme hver dag jeg trenger det, variert sex med mange i ulik alder, reisevenninner mm. Er det flere som har det slik? Vet disse kvinnene at de er en del at dette "haremet" ditt? Om de ikke gjør det, vil det ikke bli så veldig gunstig å være i dine sko. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #3 Del Skrevet 13. juni 2012 Så lenge jentene er klar over, og godtar dette så får du vel bare kjøre på da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #4 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg fungerer ikke i et forhold med kun 1 annen person. Jeg har derfor gjennom flere år etablert mitt eet harem hvor jeg skifter ut etter behov. De bor for seg og jeg hos meg. Så besøker vi hverandre etter behov i perioder. Jeg har helt sluttet å ønske meg 1 kjæreste. Jeg ønsker meg heller flere og får det jeg vil. Det har vart i 6 år og jeg ser dette som det ultimate. Null sjalusi, null kjefting, masse ydmykhet, varme hver dag jeg trenger det, variert sex med mange i ulik alder, reisevenninner mm. Er det flere som har det slik? Det er helt greit så lenge du er åpen om det. De fleste ønsker ikke å dele kjæresten sin med andre. Anonym poster: db61b2379ed651331a6e3cbcfba82599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #5 Del Skrevet 13. juni 2012 Tåler du at harem-jentene dine har andre kjærester, da? Anonym poster: db61b2379ed651331a6e3cbcfba82599 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #6 Del Skrevet 13. juni 2012 Når jeg kobler på en ny så er forutsetningen at de aksepterer at jeg har flere. Noen føler jeg noe for. Andre ingenting. Men de er fine og spennende. En stund. Vil noen ha meg veldig mye så sier jeg at jeg ikke føler noe som helst for dem men at vi kan møtes og ha det fint. De synes det er bedre enn ingenting. Nesten ingen har sagt nei. Når jentene vet de ikke er alene konkurrerer de om min gunst og ingen er sure. Lei seg inni kanskje. Men det er en del av det. Jentene kan gjøre akkurat som de vil. Jeg har ikke noe spesielt syn på det. Vil de ha noen andre en periode så er det helt ok. Vil de videre så sier jeg takk for det som var, ønsker lykke til med en varm klem, kanskje en tåre og et kyss inne i hånden og så ønsker jeg dem alt godt i livet. Et liv jeg aldri kan gi dem :-) de vet det. Helt fra starten. De håper kanskje. Men jeg kan ikke. Jeg vet et forhold med kun 1 ikke fungerer. Jeg har rett og slett ikke lengre evnen til å være med bare en. Det har aldri fungert særlig lenge. Jeg var gift før. Etter det hadde jeg noen forhold. Noen år maksimum. Ofte bare noen måneder. Nesten aldri ONS. Skal redusere. Men usikkerheten knyttet til å ha mange er en slags sikkerhet som jeg trenger. Mister jeg 1 kan jeg ta inn en ny. Så jeg slipper å legge alle eggene i 1 kurv. Å være med 1 er -alt for høy risiko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 13. juni 2012 #7 Del Skrevet 13. juni 2012 Whatever floats your boat. Hvis dette funker for deg, så er jo det fint. Bra at du er ærlig med jentene også. Bare vær forsiktig så du ikke får grønn sperm eller noe, du har jo ingen garanti for at ikke jentene ligger med andre menn enn deg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 13. juni 2012 #8 Del Skrevet 13. juni 2012 Etablert ditt eget harem? Det var jo en veldig blomstrende beskrivelse av det å ha flere pulevenninner, men det er både relativt vanlig og helt greit. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #9 Del Skrevet 13. juni 2012 Her er det foreløpig bare deilig milk sjeik, Elissima! Ved å holde et harem på 3-5 stk aktive (+innkommende og utgående) er jo risikoen mye lavere enn med ONS'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #10 Del Skrevet 13. juni 2012 Jo, Cathrine88, du har rett. Det er vel omtrent det samme som pulevenninner. Men det passer ikke så godt fordi det er ganske mye respekt inne i bildet og alle har kvaliteter nok til at de kunne vært min livsledsager men ingen av dem vil få mulighet til å oppnå det selv om det er det de vil. Det er noe av det som skaper haremet. De kan få alt de vil ha bortsett fra de de til syvende og sist ønsker. Går du ut og søker etter eller finner en pulevenn så får du en annen type mennesker. De skal ikke jeg ha inn. De skal alle være potensielle livsledsagere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #11 Del Skrevet 13. juni 2012 Oi, du høres bra spesiell ut. Særdeles høye tanker om deg selv hvertfall Husk kondom da hvertfall. Klamydia er for det meste symptomfritt og man kan være bærer i årevis, og det er en svært vanlig årsak til at kvinner har blitt sterile i ung alder. Hiv/Aids er vel heller ikke noe man har spesielt lyst på. Ei heller uønskede graviditeter (en enkel måte å låse fast en mann for alltid). Anonym poster: da400d7cc536d5e2ca86ed0dcacba704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 13. juni 2012 #12 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Jo, Cathrine88, du har rett. Det er vel omtrent det samme som pulevenninner. Men det passer ikke så godt fordi det er ganske mye respekt inne i bildet og alle har kvaliteter nok til at de kunne vært min livsledsager men ingen av dem vil få mulighet til å oppnå det selv om det er det de vil. Det er noe av det som skaper haremet. De kan få alt de vil ha bortsett fra de de til syvende og sist ønsker. Går du ut og søker etter eller finner en pulevenn så får du en annen type mennesker. De skal ikke jeg ha inn. De skal alle være potensielle livsledsagere. De fleste med faste pulevenn(inn)er velger vel mennesker de liker til å joine "haremet" sitt. Du virker som du har et ganske enormet behov for å bli sett opp til. På grensen til det kjedelige, faktisk. Endret 13. juni 2012 av Flair 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #13 Del Skrevet 13. juni 2012 Høres ganske ekkelt ut. Du høres ut som en kåt Peter Pan, som ikke tør å bli voksen mtp ansvaret det vil medføre (kone, barn osv). Høres ut som om du har skapt deg en litt alternativ verden. Anonym poster: da400d7cc536d5e2ca86ed0dcacba704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 13. juni 2012 #14 Del Skrevet 13. juni 2012 Er det noe nytt at man har pulevenner man behandler med respekt og vennlighet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #15 Del Skrevet 13. juni 2012 Høres ganske ekkelt ut. Du høres ut som en kåt Peter Pan, som ikke tør å bli voksen mtp ansvaret det vil medføre (kone, barn osv). Høres ut som om du har skapt deg en litt alternativ verden. Anonym poster: da400d7cc536d5e2ca86ed0dcacba704 Har barn. Har en ekskone. Har alt materielt. Og har nok damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 13. juni 2012 #16 Del Skrevet 13. juni 2012 Men de skal være potensielle livsledsagere? Hvorfor det, når du ikke vil være noens livsledsager? Du høres ut som den ultimate drittsekk. Heller en ærlig pulevenn sier jeg da! Du later som du er noe du ikke er, nemlig en hederlig gentleman. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #17 Del Skrevet 13. juni 2012 De fleste med faste pulevenn(inn)er velger vel mennesker de liker til å joine "haremet" sitt. Du virker som du har et ganske enormet behov for å bli sett opp til. På grensen til det kjedelige, faktisk. Det er en betydelig forskjell på å velge noen man bare liker og det å velge en potensiell livsledsager. Jeg er lei meg for at du føler at jeg har et "ganske enormt behov for å bli sett opp til". Jeg har ikke noe spesielt behov for det og jeg ser opp til damene mine. De er virkelig verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 13. juni 2012 #18 Del Skrevet 13. juni 2012 Det er nok flere enn deg som fantaserer. Men du troller om de til tillegg. Diagnose Troll. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #19 Del Skrevet 13. juni 2012 Oi, du høres bra spesiell ut. Særdeles høye tanker om deg selv hvertfall Husk kondom da hvertfall. Klamydia er for det meste symptomfritt og man kan være bærer i årevis, og det er en svært vanlig årsak til at kvinner har blitt sterile i ung alder. Hiv/Aids er vel heller ikke noe man har spesielt lyst på. Ei heller uønskede graviditeter (en enkel måte å låse fast en mann for alltid). Anonym poster: da400d7cc536d5e2ca86ed0dcacba704 Risikoen er omtrent som i et monogamt forhold med sidesprang........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjeiken Skrevet 13. juni 2012 #20 Del Skrevet 13. juni 2012 Det er nok flere enn deg som fantaserer. Men du troller om de til tillegg. Diagnose Troll. Jeg lærte dette av en eldre person som levde slik hele resten av livet etter han ble enkemann. Han ble nesten 100 år og så ut som han var 65. Ingen kone stresset på han kreft og hjertesykdom. Han fant noe som jeg kan bruke til å forme mitt liv. Damene trives godt så snart de har endret syn på forholdet. Jeg er snill og gir dem masse oppmerksomhet, hjelp og gode råd. Og de gir det samme til meg. Bedre med 3-5 gode og snille "koner" enn 1 kranglete plageånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå