Gå til innhold

Hvordan holde seg unna han for en stund?

Gjest Helen

Anbefalte innlegg

Gjest Helen

Hei. jeg har en fyr jeg på en måte holder på med. men for øyeblikket har vi en liten pause før vi fortsetter videre siden det ble så mye på en gang. vi har blitt enige om å fortsatt ha litt kontakt. men jeg føler at han synes det blir for mye når jeg er den første til å ta kontakt. derfor vil jeg helst prøve å holde meg litt unna han for en liten stund, hvor jeg ikke tar kontakt med han på noen måte. jeg vil at han skal virkelig kjenne på det å savne meg. men det er så vanskelig når jeg ser han på facebook og overalt på telefonen min. jeg vil ikke slette han fra facebook i frykt for at han skal tro det er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får bare bite tenna sammen og holde deg unna rett å slett. og vente til han tar kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han selv sagt at det er litt mye? Ettersom dere må ha pause fra hverandre.. Da kan det vel ikke være så altfor vanskelig å ikke sende en melding, hvis du virkelig har lyst på å holde på interessen hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har en fyr jeg på en måte holder på med. men for øyeblikket har vi en liten pause før vi fortsetter videre siden det ble så mye på en gang.

Her føler jeg at du må utdype litt mer. Ble begge to lei av hverandre? Eller ble bare han lei av deg? Kan høres litt ut som om han holder deg på gress, eller bare ikke gadd å ta bryet med å slå opp...

Anonym poster: 42e8ef3f74bd2388ac8c105ba8016b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen

Her føler jeg at du må utdype litt mer. Ble begge to lei av hverandre? Eller ble bare han lei av deg? Kan høres litt ut som om han holder deg på gress, eller bare ikke gadd å ta bryet med å slå opp...

Anonym poster: 42e8ef3f74bd2388ac8c105ba8016b20

vi ble ikke lei av hverandre,han bor for tiden i en annen by,men flytter tilbake om noen mnd. vi snakket om det, å ble enig om å ta pause, med tanke på at han virket litt usikker på hva som holdt på å danne seg, han trodde jeg tok det for seriøst til å begynne med. så skal vi fortsetter videre å ser hva som skjer når han flytter tilbake har vi snakket om. det var forresten han som fortalte at han ville vi fortsatt skulle holde kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen

Har han selv sagt at det er litt mye? Ettersom dere må ha pause fra hverandre.. Da kan det vel ikke være så altfor vanskelig å ikke sende en melding, hvis du virkelig har lyst på å holde på interessen hans?

han ville ikke at vi skulle bli for seriøs før han kommer tilbake. men fra før av har vi et bra forhold som gjør det vanskelig å ikke snakke hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen

Du får bare bite tenna sammen og holde deg unna rett å slett. og vente til han tar kontakt :)

ja det ser nesten ut som at det er det jeg må gjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...