Ana Skrevet 27. mai 2002 #1 Del Skrevet 27. mai 2002 Er lidenskapelig opptatt av klær og mote, og kunne godt tenke meg å jobbe med noe som har med det å gjøre. Er det noen som har noen tips om hvilke muligheter jeg har når det gjelder utdanning og jobb?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemon Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 Stylist? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 28. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2002 Men hvilken utdanning trenger jeg da?? Har hørt at hår og sminke er det viktigste å kunne som stylist, og det er ikke like interessant. Noen som kommer på noen andre alternativer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 28. mai 2002 #4 Del Skrevet 28. mai 2002 Klesdesigner er jo en mulighet. Jeg vet ikke noe om skolene, men det finnes det sikkert informasjon om.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #5 Del Skrevet 28. mai 2002 jeg er på vei i denne retningen...går kledsdesign på Esmod,er fornøyd,men det koster en god del penger,det er en 3årlig utanning,men du kan søke på kunsk og håndverk høyskolen,der er det offentlig,men du må nesten være helt super på dette! vanskelig å få opptak der.. jeg har fullført første året der nå,men har ikke tenkt å fortsette der fant ut at det var en hoby for meg,søkt heller eindomsmegling til høsten.. om du skal ta en slik utanning, så husk at markedet er ganske dårlig på dette, men starter du for deg selv så er det noe annet. jeg hadde heller dratt til paris eller Millano å studert der istedet for å betale så mye til en skole i norge.. har også gått søm linjen på videregående,tok en lærlings tid på to år og har fagbrev som kjole og drakt syer, Å holde på med noe slik må du være ganske kreativ og ha interessen for. jeg syns dette er den mest kreative og spennede jobben som finnes på denne jord,men skal prøve noe annet ti høsten... awesta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 29. mai 2002 #6 Del Skrevet 29. mai 2002 Mange som utdanner seg til designere ender opp som innkjøper for de store kjedene. Mulig det er noe? Du kan jo evt ta kontakt med noen store kleskjeder og høre hva de krever av kompetanse.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå