lacim Skrevet 18. juni 2012 #181 Del Skrevet 18. juni 2012 Nekter: - alt som faller innenfor utroskap - dumme økonomiske valg, som f.eks forbrukslån 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2012 #182 Del Skrevet 18. juni 2012 Nekter er kanskje feil ord. Men h'n vet at jeg går om: - h'n har sex med andre uten at jeg vet om det på forhånd. - lyver. - utsetter folk jeg bryr meg om for fare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2012 #183 Del Skrevet 21. juni 2012 Nekter er kanskje feil ord. Men h'n vet at jeg går om: - h'n har sex med andre uten at jeg vet om det på forhånd. - lyver. - utsetter folk jeg bryr meg om for fare. Sånne ting er helt normalt å tenke. Noe alle i forhold burde tenke ut selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 21. juni 2012 #184 Del Skrevet 21. juni 2012 Nekte ham som i "nei! du vet du ikke får gjøre det!": bite negler. Ikke at det fungerer, men jeg prøver iallefall så godt jeg kan å redde fingertuppene hans... som stort sett er røde og fulle av sår med omtrent usynlige negler, så jeg synes jeg kjemper for en god sak. Ellers har han vel fått med seg at det er slutt den dagen han roter med/har sex med noen andre, uten at det har blitt uttrykt i fullt så mange ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2012 #185 Del Skrevet 21. juni 2012 Sånne ting er helt normalt å tenke. Noe alle i forhold burde tenke ut selv. Skader ikke å nevne, spesielt siden det ofte kan være uklart om sex med andre er noe som bør diskuteres før eller etter det skjer (polyforhold, så sex med andre er ikke automatisk fy-fy her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 21. juni 2012 #186 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg nekter han ingenting. Det har jeg ingen rett til. MEN jeg har jo mine meninger om hva jeg ønsker av han og ikke, og det respekterer han som regel. Ønsker han å være utro får han være det, men da er jeg ute på dagen. Og det vet han:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellab Skrevet 21. juni 2012 #187 Del Skrevet 21. juni 2012 Nekter han ingenting, men har noen små regler som at vi hjelper hverandre med å lage mat og husarbeidet. Sånn at ikke jeg gjør alt selv om han jobber mer enn meg for tiden. En ting jeg nekter han forresten! Å knekke med fingrene! Han kan gjøre det så mye han vil bare jeg ikke merker det. Er det verste jeg vet! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2012 #188 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Har sett denne tråden lenge og tenkt at jeg synes det er skikkelig barnslig å NEKTE partneren sin noe - og det var vel også derfor den andre tråden ble opprettet (om hva du ikke LIKER at partneren din gjør). Men så kom jeg plutselig på at jeg faktisk nekter mannen min ikke bare en, men to ting : - Det at han legger på seg så mye at han får antydning manboobs...Da er det slankekur og trim ASAP - Snorking. Det har gjerne kommet hvis han har lagt på seg litt (og da blir han "tvangsslanket" til han slutter med snorkinga) eller forkjølelse (og da blir han "tvangsbehandlet" med alskens for at han skal bli frisk.) Jeg var gift med en kar i 4 år, som snorket så jævlig at jeg synes det er under at vi i det hele tatt fikk laga sønnen vår. Brukte ikke mye tid i samme seng, nei... Endret 21. juni 2012 av Moose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 22. juni 2012 #189 Del Skrevet 22. juni 2012 nekter og nekter..men jeg har vel gitt et og annet ultimatum da han ville melde seg til tjeneste i afganistan. Nei takk! Jeg sitter ikke her og har vondt i magen av bekymring for at han skal ut og være "tøffing" og tjene "enkle penger".. Hørtes kanskje litt bitchy ut, men det hadde jeg ikke takla bra. Hvis dette er noe han virkelig vil... vil du da nekte han det? Han kommer uansett ikke til Afghanistan sånn "helt uten videre" heller - krever ganske tøft forarbeid. Hvis han ikke tidligere har karriere i forsvaret kan han uansett se litt langt etter "de enkle pengene". Mamma er der støtt og stadig - hun blir faktisk lykkelig av jobben hun gjør der nede. Hvis din mann har kvalifikasjonene til jobben og vil dette selv, syns jeg ikke din vondt-i-magen er så veldig mye å stille opp med. La nå han få gjøre det han selv vil. Kom forresten på en ting til som jeg nekter min kjære å gjøre! Skitne og brukte boxere/håndkler på gulvet. En ting er når man har dusjet og kler på seg, men når de ligger der i et par-tre timer flere dager.... ARGH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #190 Del Skrevet 22. juni 2012 Ja rett og slett, hva nekter dere samboeren deres? Sikkert ting dere ikke er særlig stolte av, men la oss få vite Å drikke alkohol foran ungen (det har skjedd et unntak)... Å drikke (det jeg anser som) for mye alkohol generelt. Anonym poster: 4e3d7de08963135d93e8253441d0ed45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 24. juni 2012 #191 Del Skrevet 24. juni 2012 Har sett denne tråden lenge og tenkt at jeg synes det er skikkelig barnslig å NEKTE partneren sin noe - og det var vel også derfor den andre tråden ble opprettet (om hva du ikke LIKER at partneren din gjør). Men så kom jeg plutselig på at jeg faktisk nekter mannen min ikke bare en, men to ting : - Det at han legger på seg så mye at han får antydning manboobs...Da er det slankekur og trim ASAP - Snorking. Det har gjerne kommet hvis han har lagt på seg litt (og da blir han "tvangsslanket" til han slutter med snorkinga) eller forkjølelse (og da blir han "tvangsbehandlet" med alskens for at han skal bli frisk.) Jeg var gift med en kar i 4 år, som snorket så jævlig at jeg synes det er under at vi i det hele tatt fikk laga sønnen vår. Brukte ikke mye tid i samme seng, nei... Beklager, men her måtte jeg le litt Var bare en morsom måte å skrive det på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #192 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg nekter han å: Klype/kile meg uansett hva jeg hater det Anonym poster: 14e997c415b3d7e61712ddbd6edcb1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2012 #193 Del Skrevet 9. juli 2012 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå