Mord-Sith Skrevet 14. juni 2012 #161 Del Skrevet 14. juni 2012 Eg vil bare at han ikkje skal ljuge til meg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤ Pikekyss ¤ Skrevet 14. juni 2012 #162 Del Skrevet 14. juni 2012 Kom på en ting. Husker under en samtale med ei jeg kjenner fikk jeg slengt opp i ansiktet at jeg måtte ikke være så ettergivende overfor samboeren min. Ettergivende? Ja for hun hadde da observert at samboeren min fikk lov til å gjøre akkurat som han ville. I hennes forhold måtte mannen pent spørre om lov viss han skulle noen plass, viss han hadde lyst til å kjøpe seg noe for sine egne penger som ikke gikk til felles bruk, viss han ville se på fotball ute sammen med kompiser - noe han sjelden fikk lov til for da ble hun sittende alene, og ikke fikk han lov til å snakke med kvinnelige kollegaer som ringte etter jobb uten at hun satt ved siden av og lyttet. Jeg syns så synd på den karen. Har observert at han kan være oppriktig lei seg for at han ikke kan gjøre som han vil. Mangler bare svart og hvit stripete genser, fotlenke og en lapp på brystet hvor det står tøffelhelt... Da lever jeg gjerne med å være "ettergivende". Selv om det irriterer meg grenseløst å bli tatt for å være noe jeg ikke er. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 14. juni 2012 #163 Del Skrevet 14. juni 2012 Ellers er analsex og brukt snus på stuebordet veldig upopulært, og han får IKKE løfte på meg! Det får jeg helt fnatt av :gjeiper: Skjønner godt at analsex på stuebordet er lite populært :-P hihi ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kamilla Skrevet 14. juni 2012 #164 Del Skrevet 14. juni 2012 Lar du også skapene stå åpne så du skal slippe å lukke dem opp igjen neste gang? Anonym poster: cd72ff861064740cfc629d5e438c9605 Det gjorde jeg før! Var jo så greit at alt var fremme Min mor er likedan, så hadde det nok med hjemmefra. Samboeren min har nå lært meg skapdørkotyme... Ellers har vi ganske lik oppfatning av hvordan vi vil ha det, så de helt store uenighetene har uteblitt. Han er litt mer ute og flyr enn meg, og jeg er litt mer glad i å være alene hjemme. Å nekte hverandre venner av ymse slag blir bare tåpelig. Vi må kunne stole på hverandre, og viser det seg at vi ikke kan det, så er det ikke liv laga for min del uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #165 Del Skrevet 14. juni 2012 det er mange kvinner som nekter samboeren sin ulike ting, som regel er sexnekt våpenet.ironisk nok er det ofte sexmangel som gjør at mannen bryter forholdet Anonym poster: e4ebfab2406f55f7fc81f945517acc6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. juni 2012 #166 Del Skrevet 14. juni 2012 Kom på en ting. Husker under en samtale med ei jeg kjenner fikk jeg slengt opp i ansiktet at jeg måtte ikke være så ettergivende overfor samboeren min. Ettergivende? Ja for hun hadde da observert at samboeren min fikk lov til å gjøre akkurat som han ville. I hennes forhold måtte mannen pent spørre om lov viss han skulle noen plass, viss han hadde lyst til å kjøpe seg noe for sine egne penger som ikke gikk til felles bruk, viss han ville se på fotball ute sammen med kompiser - noe han sjelden fikk lov til for da ble hun sittende alene, og ikke fikk han lov til å snakke med kvinnelige kollegaer som ringte etter jobb uten at hun satt ved siden av og lyttet. Jeg syns så synd på den karen. Har observert at han kan være oppriktig lei seg for at han ikke kan gjøre som han vil. Mangler bare svart og hvit stripete genser, fotlenke og en lapp på brystet hvor det står tøffelhelt... Da lever jeg gjerne med å være "ettergivende". Selv om det irriterer meg grenseløst å bli tatt for å være noe jeg ikke er. herregud så teit at han vil være sammen med henne fortsatt når hun behandler han slik. Han er jo samboeren hennes, ikke sønnen hennes. Får lov til.. herregud for en megge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 14. juni 2012 #167 Del Skrevet 14. juni 2012 Så mye rart som gutta blir nektet her ? Nekter ikke samboern min noe som helst. Vi snakker sammen og begge vet hvor den andres grenser er. Selv om vi er kjærester og samboere, så er vi fortsatt to individer, to personer som lever sammen. Da er det så klart en selvfølge å si ifra om man kommer hjem senere enn vanlig, eller om man skal ut og treffe venner osv, sånn at den andre ikke sitter hjemme og lurer. Men å nekte den andre å gjøre ting på egenhånd, enten det er overtidsjobbing, treffe venner (eller nekte kjæresten å treffe Hanne, for Hanne er så vakker, så tenk om han blir fristet!?).. det er jo rett og slett kontrollerende. Jeg nekter ikke samboern min noe, men jeg "tvinger" han til å vaske badet. Den som tisser stående (hvor følgende er at tisset spruter over hele doen også oppå kanten) den skal få vaske doen, og så tar han resten av badet når han er i gang. (Heldigvis at jeg fikk gjennom den, for jeg hater å vaske bad, og spesielt doen). Til gjengjeld så gjør jeg annet husarbeid som han ikke liker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 14. juni 2012 #168 Del Skrevet 14. juni 2012 Nå fikk vi jo forslag til løsning på det der da. Alle menn som skal ut må ha øyebind og blindestokk så de ikke kan se på tøytene. Jeg syns absolutt det der er noe for Muslimbrødrene å implementere, altså. Så bra at mitt strenge regime kan være et forbilde for andre, jeg støtter deg i forslaget ditt, spre ideen om frivillig blindhet til folket, jeg føler meg så bra etter jeg nektet han å se ute blant folk, for nå er jeg den fineste i verden Jeg nekter han å oppholde tven hele kvelden med kun fotball kamper i EM tiden. En kamp hver kveld får holde,resten ser han se via nett. Synes du er raus Hadde det sånn en gang, ba henne ryke og reise, dro ut og kom sent hjem etter en tur på by'n med gutta, med lukt av parfyme og øl, leppestift på kragen, klaska henne på baken og sa: "Så var det din tur, tjukka!" Er rystet langt inn i sjelen min over å høre slik oppførsel fra en voksen mann, tenke seg til å klippe fleksilinen og selv bestemme over eget liv, hmf noe så uforskammet Politisk ukorekthet til side Hadde min samboer nektet meg å gå med caps, crocs eller joggebukse, bestemt hva jeg skulle spise eller trumfet gjennom hva jeg ikke skulle spise tror jeg dumpet kontrollfreeken og klippet løpesnoren. Jeg eier han ikke, han er ikke min kjæledegge eller min baby. Vi snakker om ting vi er uenige i, hvilken verdier vi har, hva vi ønsker oss av den motsatte part, har vi sterke innvendinger på hvordan noe blir gjort av den andre så prøver vi å ordne dette opp uten å si ”jeg nekter deg å ha venner av motsatt kjønn” f.eks, jeg tror gubben hadde sitt rart på meg og fått et hysterisk latteranfall av slikt. Han kan gjøre nett hva han vil, ønsker han å knulle et par på byen, bli nynazist, konservativ kristen eller muslim så må han får all del gjøre det, men han sover han ikke på sofaen av slikt han sover ikke her i det hele tatt. Det handler om at jeg ikke kan bestemme over hans liv, men jeg kan i alle fall bestemme over mitt. Men nå vet jeg at dette var et meget politisk korrekt svar, dritkjedelig så jeg skal slutte å spolere tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kubrak Skrevet 14. juni 2012 #169 Del Skrevet 14. juni 2012 Å gå med crocs. Neida. Men jeg har god lyst. hva? crocs er jo stilig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤ Pikekyss ¤ Skrevet 14. juni 2012 #170 Del Skrevet 14. juni 2012 herregud så teit at han vil være sammen med henne fortsatt når hun behandler han slik. Han er jo samboeren hennes, ikke sønnen hennes. Får lov til.. herregud for en megge. Ja jeg ble litt overrasket når jeg innså at hun faktisk mente det. Og hun blir muligens en enda større megge da det virker som om hun gjør akkurat det som passer henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 14. juni 2012 #171 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg nekter samboeren min å oppføre seg som en kontrollsyk sosiopat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 14. juni 2012 #172 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg nekter kjæresten min å henge et svært brannflagg på hovedveggen i stua... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonis Skrevet 14. juni 2012 #173 Del Skrevet 14. juni 2012 Det eneste jeg nekter han er å gå i klær jeg synes er stygge, hehe Tøffeltype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. juni 2012 #174 Del Skrevet 14. juni 2012 Ja jeg ble litt overrasket når jeg innså at hun faktisk mente det. Og hun blir muligens en enda større megge da det virker som om hun gjør akkurat det som passer henne. er det mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. juni 2012 #175 Del Skrevet 14. juni 2012 Ville bare dele denne som er så søt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fugleskremsel Skrevet 14. juni 2012 #176 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg nekter kjæresten min å henge et svært brannflagg på hovedveggen i stua... Ikke når det er brannkamp engang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 14. juni 2012 #177 Del Skrevet 14. juni 2012 Men sex f.eks må det jo være lov å nekte samboeren. Det har jo med ens egen kropp å gjøre. Nå sier jeg ikke at det er spesielt snilt å nekte sin samboer sex over lengre tid, altså. Men hvis jeg overhode ikke har lyst, må jeg jo nekte ham sex. Noe annet blir helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2012 #178 Del Skrevet 18. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotcha Skrevet 18. juni 2012 #179 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg nekter ham uten unntak å klippe tånegler mens jeg er i rommet. Skulle tro det ikke var nødvendig å sette den grensen, og heller stole på sunn fornuft, men det holdt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #180 Del Skrevet 18. juni 2012 Ja rett og slett, hva nekter dere samboeren deres? Sikkert ting dere ikke er særlig stolte av, men la oss få vite Hm har jo ikke samboer nå, men vi sover ofte sammen. Jeg har fremdeles ikke nektet han å vekke meg når vi sover på natten, men ellers tror jeg ikke han får fått noen regelmappe med seg ut døra... Jo vi er veldig uenige på en sak, men det blir for privat å legge ut. Men han får ikke tillatelse av meg til å ligge med flere enn han har gjort og det skjedde bare en gang, etter at vi ble sammen mer enn som venner, men jeg er heller ikke uskyldig. Men en gang holder, og kan man regne til to ganger er det over. Jeg er i et helt nytt kjæresteforhold som er veldig vanskelig å forholde seg til, vi har det mer enn bra når vi møtes, men jeg reiser mye og det har hendt ting vi begge må ta hensyn til så vi kan ikke møtes like ofte som før. Men noen regler får han ikke, annet enn om han får følelser for en annen må han si i fra til meg. Da er det kroken på døren, ikke som uvenner men som det er nå. Anonym poster: 23354defc73891c4626d560efe8f554e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå