AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #61 Del Skrevet 13. juni 2012 Jente 23 her: Nekter min samboer : - Å sove om ettermidagen - Å sende melding med andre jenter - Å spille tvspill Hvorfor skal han ikke få sove på ettermiddagen hvis han er trøtt? Da gjør vel du aldri det heller? Helt merkelig. Anonym poster: a6ec7144dc8d063eaa968f2596c1d193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 13. juni 2012 #62 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) HERREGUD! Jeg blir så oppgitt over alle dere som stiller dere helt uforstående til TS sitt spørsmål. Jeg tror vi alle vet at vi er mennesker hele gjengen her og det sier seg selv at det er visse ting man ikke aksepterer når man er samboer eller gift for den saks skyld. Vi er ikke roboter uten følelser, noen ting reagerer vi selvsagt på, så slutt å lat som at dere ikke har NOEN "regler" for hva dere aksepterer og ikke i et forhold, vær så snill! Dere lurer ingen andre enn dere selv, please! Og ikke kom her å si at "jammen det står nekter", jeg tror det TS mener er hva er uakseptabelt i deres samboerskap. Det er LOV å tenke selv kjære dere! Trenger ikke ta alt så forbanna bokstavelig! For at jeg skal trives i et samboerskap er det visse ting jeg "krever" fra min kjæreste, og det er f eks: + Vi må gi beskjed hvis vi ikke kommer hjem om kvelden, hvis vi skal sove et annet sted. + Vi må spørre/avtale med hverandre hvis den ene skal ha besøk av en venn/venner. + Vi forteller hverandre hvordan uka vår ser ut; hva vi har av planer, avtaler + Møter man en ny venn av motsatt kjønn er det en selvfølge at man er åpen om dette og introduserer vedkommede for den andre. + Være åpen og ærlig. For dere som har tungt for det, og det er det mange her i tråden som har, så betyr dette oversatt at jeg vil si at jeg nekter min kjæreste å være utro, flørte over lengre tid over sms/facebook osv - og hvis han gjør det, så er det rett ut. Da funker det ikke for min del. Så SELVFØLGELIG står han fritt til å gjøre hva han vil selv om jeg nekter han det, MEN da vil jeg ikke være i et forhold med han lenger! Guud, blir så oppgitt over at alle skal få det til å virke som at de er i åpne forhold hvor alt er tillatt og hvor man ikke har noen felles regler eller ting man har blitt enige om eller noenting!! Anonym poster: ca04423a3d610ec73f8f3e060291b8ee De tingene du nevner her er vel selvfølgeligheter for de aller fleste samboere?! Jeg tenker vel at TS er ute etter litt andre ting enn dette Edit: Trykkleif Endret 13. juni 2012 av micromaya 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #63 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg nekter han å kontrollere meg ) Og å snakke med andre jente bak ryggen min. Og vær utro. Han nekter meg å se filmer med mye kuk, se på andre gutter, se på serier osv med mye dritt i osv, og ikke kle meg horete tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #64 Del Skrevet 13. juni 2012 Og ha sex med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juni 2012 #65 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg nekta han å bruke ei skikkelgi utstlitt og stygg jogggebukse! Det må vel være det eneste, men den kastet han faktisk selv så den forsvant ikke tilfeldigvis i vaskemaskinen e.l.! =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 13. juni 2012 #66 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Naar jeg leser traader som dette vet jeg at jeg har gjort det rette naar jeg bestemte meg for og holde meg singel Endret 13. juni 2012 av Corto Maltese 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #67 Del Skrevet 13. juni 2012 Jente 23 her: Nekter min samboer : - Å sende melding med andre jenter Gjelder dette også jenter han er i slekt med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roma68 Skrevet 13. juni 2012 #68 Del Skrevet 13. juni 2012 He he... for en tåpelig tråd... "hva nekter dere samboeren? " vi er vel voksne mennesker, jeg nekter ikke min kjære mann en dritt... det kan være ting han vet at jeg ikke liker han gjør, men det er en annen ting, han er voksen og tar sine valg. Helt klart at vedkommende som starter tråden ikke er i et sundt forhold! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carousel Skrevet 13. juni 2012 #69 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg nekter samboeren min å ha nachspiel når han har vært ute, og jeg ligger og sover. Ellers får han gjøre som han vil og tåle konsekvensene - som alle andre her i verden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenK Skrevet 13. juni 2012 #70 Del Skrevet 13. juni 2012 Akkurat det kan jeg skjønne. Har hørt at på noen sykehus i England og USA så kaller deg motorsyklister "donorer"... Bra andre er enige med meg! Når det kommer repotasjer,nyheter,dokumentarer om "tøffinger" som har lekt med livet og nå feks er lam skruer jeg opp volume på tv til de grader, hehe.. men han har sjønt poenget for lenge siden så jeg tviler på at han noen gang finner på noe så dumt å kjøpe seg en racersykkel:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 13. juni 2012 #71 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg nekter ikke mannen min noenting. Han er en voksen og fornuftig person, som jeg ikke har noe med å holde i bånd. Selvfølgelig har vi tanker om hvordan et forhold skal fungere, og ønsker for hvordan ting skal være, men det blir i mine øyne noe annet enn å sette opp en forbudsliste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. juni 2012 #72 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg nekter mannen min å anlegge bart! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bachata Skrevet 13. juni 2012 #73 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg nekter sambo ett og annet, til tross for at vi er voksne, så tviler jeg litt på hans evner til å holde ett hjem normalt til tider... Jeg nekter ham f.eks - å oppbevare verktøyet sitt i kjøkkenskuffer og skap (han skulle gjerne flyttet all kjøkkenting i boden og hatt verktøy og skruplass på kjøkkenet, hvis han fikk gjøre som han ville. Det er jo meg som bruker kjøkkenet til å lage mat, bake etc...) - å bruke sårt trengt kjøkkenhylle til oppbevaring av rc-biler og verktøy - å sette på robotstøvsugern når vi er hjemme, fordi han synes den er så morsom... (den bråker og bruker lang tid) - å tisse med doringen nede, fordi han synes det er ekkelt å ta på den... (som om jeg synes det er mer digg å sitte i hans tiss da eller?) - å sette matsøppel på plattinga over natta, fordi han ikke gidder gå ut med den. (vi har hatt mus allerede der, i splitter ny blokk) - å kjøre som om han var alene i bilen når jeg (og etterhvert baby) sitter på. Det går nemlig i rykk og napp, og jeg sitter som ei filledukke, noe som IKKE er behagelig. - å sette brukte glass inn igjen i skapet sammen med reine glass, "fordi han skal bruke det seinere".. Det er sikkert mer, sambo er ikke veldig vant til å bo sammen med noen, så det blir litt kjøreregler som må til.... hahahah. og dette altså selv om vi er både voksne og oppegående. Bare med litt forskjellige ønsker om diverse, som altså må presses på plass til å passe mer en ungkarsbule. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #74 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg nekter han å gå med en forferdelig stygg utvasket shorts i "kosebukse"stoff når vi har folk på besøk. Jeg nekter han halvveis å begynne med dykking. Jeg er livredd for at han skal drukne, må være den verste måte å dø på. Men han har ikke spesielt lyst å begynne med det, det er bare at vi har en kamerat som kan gi oss kurset gratis. Vi vurderer å ta kurset, men noe mer enn det blir det ikke. Jeg husker at min mor "krevde" at min far skulle slutte å dykke da de fikk barn. Han skjønte henne godt Anonym poster: 85b55ff5c1ecc6b8e5286e63f5f351ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #75 Del Skrevet 13. juni 2012 Jente 23 her: Nekter min samboer : - Å sove om ettermidagen - Å sende melding med andre jenter - Å spille tvspill Serr? Stakkar type... Anonym poster: 98f97ca0065068d4d4e668f51e9d5f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #76 Del Skrevet 13. juni 2012 Naar jeg leser traader som dette vet jeg at jeg har gjort det rette naar jeg bestemte meg for og holde meg singel Ble veldig glade for egen singelstatus selv også. Seriøst folk er ikke helt gode, skal eie kjæresten sin med hud og hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #77 Del Skrevet 13. juni 2012 Ble veldig glade for egen singelstatus selv også. Seriøst folk er ikke helt gode, skal eie kjæresten sin med hud og hår. Å heeerregud, som dere overdriver!!! Det Ts sikker mener er sånne ting som " ikke vær utro, ikke kast snusen på borde" osv. Hun kunne kanskje ha skrevet overskriften litt annerledes. JEg vil foreksempel ikke at kjæresten min skal bite negler, hater det. MEN jeg NEKTER han det fortsatt ikke. La vær å les denne tråden visst det plager dere så sykt! Ingen som tvinger dere å lese dett, eller åkommentere;-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #78 Del Skrevet 13. juni 2012 Å heeerregud, som dere overdriver!!! Det Ts sikker mener er sånne ting som " ikke vær utro, ikke kast snusen på borde" osv. Hun kunne kanskje ha skrevet overskriften litt annerledes. JEg vil foreksempel ikke at kjæresten min skal bite negler, hater det. MEN jeg NEKTER han det fortsatt ikke. La vær å les denne tråden visst det plager dere så sykt! Ingen som tvinger dere å lese dett, eller åkommentere;-) Du er på et diskusjonsforum, alle vi som er her har lov til å kommentere på hvilken som helst tråd vi ønsker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #79 Del Skrevet 13. juni 2012 Du er på et diskusjonsforum, alle vi som er her har lov til å kommentere på hvilken som helst tråd vi ønsker. Selvfølgelig! Men det er fortsatt unødvendig. Svar heller på det TS spør om 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 13. juni 2012 #80 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Nå har ikke jeg samboer, men da jeg hadde nektet jeg han ikke noe som helst. Men gi og ta mener jeg er viktig. Man kan ikke alltid få det som man vil, få det man vil eller gjøre det man vil, man må noen ganger gi den andre rett eller møtes på halvveien. Så slik sett "nektet" jeg vel han ett og annet i blant, uten at det var noe konkret som gikk igjen. Dessverre taklet han ikke dette, og vi er ikke sammen i dag, for å si det slik. Utroskap tåler jeg ikke, men jeg går ikke rundt og nekter kontakt med andre, velger heller og stole på han, og håpe han vet hvilket gress han skal holde seg på Endret 13. juni 2012 av SnowLeopard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå