AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Del Skrevet 12. juni 2012 Ja rett og slett, hva nekter dere samboeren deres? Sikkert ting dere ikke er særlig stolte av, men la oss få vite 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Del Skrevet 12. juni 2012 Ingenting, hva faen er dette med å nekte voksne, selvstendige mennesker ting? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Del Skrevet 12. juni 2012 Jente 23 her: Nekter min samboer : - Å sove om ettermidagen - Å sende melding med andre jenter - Å spille tvspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #4 Del Skrevet 12. juni 2012 Min samboer jobber med biler, han får ikke snakke om bilder nå han kommer hjem. Hater det tørre pratet :tristbla: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. juni 2012 #5 Del Skrevet 12. juni 2012 Ikke noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 12. juni 2012 #6 Del Skrevet 12. juni 2012 Ha ha... Kun en ting jeg kommer på, og det er å være sur om morgenen. Han mente han var "morgengretten", men det måtte han bare lære seg å slutte med. Går ikke an å gå rundt som en primadonna med masse unger i hus. Eller ikke noe som ikke sees på som en selvfølge i et forhold ( f. Ex være utro osv) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 12. juni 2012 #7 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg nekter han ingenting Det blir det bare bråk og juging av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 12. juni 2012 #8 Del Skrevet 12. juni 2012 Hva jeg nekter han? Jeg nekter ikke noe. Han får gjøre som han vil, men det er visse ting jeg ikke aksepterer og det er: - Løgn (samme hva, stor eller liten) - Å skjule ting (f.eks å prate med jenter langt utpå natta uten å fortelle det) - Strippeklubb - Utroskap Egentlig bare de tingene som ikke er greit når man har kjæreste. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #9 Del Skrevet 12. juni 2012 Jente 23 her: Nekter min samboer : - Å sove om ettermidagen - Å sende melding med andre jenter - Å spille tvspill troll! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. juni 2012 #10 Del Skrevet 12. juni 2012 Bare det å stille spørsmålet vitner om at endel kvinner faktisk gjør slikt, og forsvarer det og møter i verste fall latter og overbærende kommentarer. Menn som nekter samboeren sin noe som helst er mishandlere.............. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 12. juni 2012 #11 Del Skrevet 12. juni 2012 Jente 23 her: Nekter min samboer : - Å sove om ettermidagen - Å sende melding med andre jenter - Å spille tvspill Seriøst? Stakkars gutt :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #12 Del Skrevet 12. juni 2012 Å ta med seg kompiser hjem når han har vært på byen. Anonym poster: 2185decf5527d212a6f3807b0811d0d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 12. juni 2012 #13 Del Skrevet 12. juni 2012 Man nekter ikke et voksent menneske noe som helst, men derimot kan man gjøre det klart hva for oppførsel og handlinger som ikke blir tatt godt i mot av deg. I mitt tilfelle må det være, som en over her nevner, ting som går i retning løgn, bedrag, vold og generell omsorgssvikt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #14 Del Skrevet 12. juni 2012 Å legge den brukte snusen på bordet! Satan altså, du har en søppelbøtte RETT bak deg! ARH Anonym poster: ff0fd938735b09288eceeca733219732 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #15 Del Skrevet 12. juni 2012 Jente, 21: - Å fingre/gå ned på meg når vi har sex under mensen - Analsex Anonym poster: 3509da189edd1c54ebd08a3adb555d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12. juni 2012 #16 Del Skrevet 12. juni 2012 Ja rett og slett, hva nekter dere samboeren deres? Sikkert ting dere ikke er særlig stolte av, men la oss få vite ????? Ok ærlighet varer lengst -Han får ikke se EM fotball på tv, min tv kontroll, som all anna kontroll er min. -Jeg tar på han øyenbind og gir han en blindestokk når han er ute, slik har han godt i alle år vi har vært sammen. Det hjelper for selvfølelsen da jeg er sikker på at han ikke ser på andre kvinner -Ellers får han både vått og tørt under streng diet selvsagt så han ikke legger på seg og får øl mage og blir ulekker. Ellers er båndet ganske slakt, fleksilinen er på flere meter så jeg er både raus og romselig! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. juni 2012 #17 Del Skrevet 12. juni 2012 Hadde jeg hatt samboer ville jeg nektet henne å skravle i mobile rett ved siden av meg, hun hadde måttet gå et annet sted. Dette kommer jo selvfølgelig ann på hvem som var der først osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) Skrevet 12. juni 2012 #18 Del Skrevet 12. juni 2012 Egentlig ingenting, hvis han gjør noe dumt så får han heller ta konsekvensene av det etterpå :-) men han er såpass oppegående at han vet hva som er greit og ikke greit, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bleu Skrevet 12. juni 2012 #19 Del Skrevet 12. juni 2012 Å, så politisk korrekte alle sammen skal være. Skal jeg liksom tro at ingen av dere synes noe som helst er uakseptabelt? Sure, "nekter" er kanskje et sterkt ord, men jeg skjønner hva TS mener. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #20 Del Skrevet 12. juni 2012 Å, så politisk korrekte alle sammen skal være. Skal jeg liksom tro at ingen av dere synes noe som helst er uakseptabelt? Sure, "nekter" er kanskje et sterkt ord, men jeg skjønner hva TS mener. Tja, når man bruker idiotiske ord i innlegget så får en vel svarene som følger med, som en roper i skogen får en som regel svar, handler ikke om politisk korrekthet det, det handler vel litt mer om logikk. Anonym poster: 3f6a94b52a3c2ee0c64f45732bbc0557 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå