Gå til innhold

Naboen sin unge kjører med moped

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte meg en corvette moped da jeg var tretten år i 1999. Ingen naboer sa noe på det. Kjørte min brors offroad 125cc motorsykkel da jeg var 14 år i skogen. begynte å kjøre min brors bil da jeg var 14 år i skog og på gårdsveier. kjøpte min første bil da jeg var femten år og kjørte på gårdsveier og i skogen. kjøpte meg en racing snøscooter da jeg var 16 år. bodde tettbygd men ingen sa noe. gårdsveiene tilhørte naboen som hadde gård og er i slekt, og så var det mye halvslekt og bekjentskap i området på denne bygda.

Ok. Poenget er?

Anonym poster: aaacedd322dae24689491b6e82f5763a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blander du deg opp i at nabobarna kjører moped?

Leste du ikke hva hun skrev? Det er hennes vei og det bråker. Derfor legger hun seg opp i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha for ei f/&!%¤!e du er TS. tipper du er rundt 35-45? tror hele verden er for dine føtter og at du kan true deg til alt. spikermatte!? haha :D hadde jeg vært den gutten og fått ødelagt dekkene på min moped, hadde jeg til gjengjeld begynt å kjøre mopeden på gårdsplassen deres, ja kanskje ødelagt plena deres kl 0300 på lørdagsnatta..

lykke til med spikermatta :D

Anonym poster: 74eea928eb75a430d417bb1bb6432d72

Ikke så veldig lyst på lappen skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker skrev:

haha for ei f/&!%¤!e du er TS. tipper du er rundt 35-45? tror hele verden er for dine føtter og at du kan true deg til alt. spikermatte!? haha :D hadde jeg vært den gutten og fått ødelagt dekkene på min moped, hadde jeg til gjengjeld begynt å kjøre mopeden på gårdsplassen deres, ja kanskje ødelagt plena deres kl 0300 på lørdagsnatta..

lykke til med spikermatta :D

---------------------------------

Er jeg ei fitte fordi jeg synes lyden er svært irriterende? Jeg har kun sagt til gutten en gang at han må slutte å kjøre her, for lyden mellom to hus som ligger her gjør at det blir et ekko med høy lyd inne i huset. Da jeg sa dette, så hadde han kjørt her fra klokka var 11-19 på kvelden.

Når jeg da neste dag hører han, så TENKER jeg på en spikermatte. Jeg tenker på det fortsatt.

Jeg er 25.

Til dere som påstår at det ikke er lov å kjøre før man er 16. Jeg gjentar: Politiet sa det var lov

Anonym poster: cc43943f011b1c71688b46ee31eff32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Leste du ikke hva hun skrev? Det er hennes vei og det bråker. Derfor legger hun seg opp i det.

Så hun har hevd på veien altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg da neste dag hører han, så TENKER jeg på en spikermatte. Jeg tenker på det fortsatt.

Jeg er 25.

Renspikket idioti, så lenge han holder en gjennomsnittlig høy fart så kan du ende opp med å ta livet av eller fysisk skade han på en annen måte, det er ikke gutten som opptrer mest barnslig i dette tilfellet for å si det mildt.

Skal jeg sette opp en barriere rundt nærmeste sving siden jeg ikke liker lyden av biler som kjører dagen lang?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg sette opp en barriere rundt nærmeste sving siden jeg ikke liker lyden av biler som kjører dagen lang?

Lyder av biler er noe heeelt annet! Virker som mange har aldri har hørt en drittmoped før.

Anonym poster: 96a590c94c54c86f67ff0f604571c5c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En moped uten lyddemper er helt absurd bråkete (jeg hadde en selv når jeg var i den alderen :sjenert: ) og jeg har full forståelse for at TS ikke orker å høre på det i lengden.

Har du snakket med foreldrene? Kanskje det er lettere å komme igjennom der enn hos gutten selv?

Anonym poster: 1f5b4ef8464fbbb426094238f292fcbe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Hvorofor må du riktiggjøre deg for de som er uenig med deg her?

Det er din tomt og du bestemmer!! Om du vil ha blomstrer der eller spikermatte!

Mitt forslag er at du sier ifra til foreldrene hans på en rolig måte at dette plager deg. (ikke nevn spikermatte for all del, for guttene i en slik alder er veldig hissige og kan bare ødelegge mere for deg, f.eks. kaste søppel, kjøre på natta når du sover osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

hvordan gikk det TS? hva gjorde du?

Anonym poster: e299134f0986410d2f124965d1aa2962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...