Gå til innhold

Naboen sin unge kjører med moped

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naboen sin drittunge kjører med moped opp og ned en privatvei. Naboen eier ikke denne veien og drittungen er under 16. Derfor bruker han veien vår til å kjøre opp og ned. Det bråker og er veldig irriterende! Han gjør det dag inn og dag ut.

Hvor får jeg kjøpt spikermatte?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å snakke med ungen eller foreldrene først?

Hærregud menneske, har du aldri hørt om kommunikasjon?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta en prat med ham da vel. Er ikke sikkert han er en drittunge vet du, antakeligvis er han bare en guttunge, som guttunger flest i den alderen.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet var å snakket med han i en annen vei han hadde drevet på sånn, men nå er det på`n igjen. Han kjører ikke i trafikken, men på privatveier.

Nei, jeg synes spikermatta er bra forslag. Jeg har alt sagt jeg ikke liker det til han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å snakke med ungen eller foreldrene først?

Hærregud menneske, har du aldri hørt om kommunikasjon?

Signerer denne!

Start med å snakke med naboen din.

Du oppnår ingenting med å legge ut en spikematte, bortsett fra uvennskap. Må jo være av interesse å være enige med naboene også?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne!

Start med å snakke med naboen din.

Du oppnår ingenting med å legge ut en spikematte, bortsett fra uvennskap. Må jo være av interesse å være enige med naboene også?

Det har ærlig talt naboen og ungen gjort allerede.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puss politiet på ham igjen. De er nok strengere med ham når det er andre gangen de må ta praten med ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ærlig talt naboen og ungen gjort allerede.

Jeg syns TS skal la være å synke på et så lavt nivå men heller ta opp det på en voksen måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker selv de de sinte surpuppene i veien vår når jeg selv var ung. Vi bare elsket å erte dem!

Dessverre, kan det være akkurat det som skjer her TS.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ringe politiet, ettersom det er ulovlig?

Er du sikker på det? Det nevnes ikke noe om at eieren av veien har nektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spikermatte kan du lage selv om du trenger det. Men det blir mindre pes for deg om du bare ringer politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en corvette moped da jeg var tretten år i 1999. Ingen naboer sa noe på det. Kjørte min brors offroad 125cc motorsykkel da jeg var 14 år i skogen. begynte å kjøre min brors bil da jeg var 14 år i skog og på gårdsveier. kjøpte min første bil da jeg var femten år og kjørte på gårdsveier og i skogen. kjøpte meg en racing snøscooter da jeg var 16 år. bodde tettbygd men ingen sa noe. gårdsveiene tilhørte naboen som hadde gård og er i slekt, og så var det mye halvslekt og bekjentskap i området på denne bygda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på det? Det nevnes ikke noe om at eieren av veien har nektet.

Gutten er under 16 = ulovlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel måte på hvor sær du skal være TS? Plager det deg virkelig så mye at nabogutten kjører litt på moped?

Spikermatte høres særs barnslig ut. Og ikke minst dårlig gjort.

Snakk med foreldrene hans hvis du synes det er så fryktelig ille.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en corvette moped da jeg var tretten år i 1999. Ingen naboer sa noe på det. Kjørte min brors offroad 125cc motorsykkel da jeg var 14 år i skogen. begynte å kjøre min brors bil da jeg var 14 år i skog og på gårdsveier. kjøpte min første bil da jeg var femten år og kjørte på gårdsveier og i skogen. kjøpte meg en racing snøscooter da jeg var 16 år. bodde tettbygd men ingen sa noe. gårdsveiene tilhørte naboen som hadde gård og er i slekt, og så var det mye halvslekt og bekjentskap i området på denne bygda.

Stakkars naboer. Ellers må de ha veldig lydtette hus.

Ts.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel snakk om privat vei. Der trenger man hverken ha lappen eller være 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må sette deg inn i litt regler. Politiet sa han hadde lov. Det er ikke det som er problemet. Det er den lyden hele dagen lang!

Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...