Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2012 #41 Del Skrevet 21. juni 2012 Har jeg misforstått denne regelen, eller kan jeg, som fikk mensen i 2000, ha sex med 11-åringer? Elleveårige meg ville vært lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommee Skrevet 21. juni 2012 #42 Del Skrevet 21. juni 2012 Du er nok enig, du har bare misforstått meg. jeg sa at jenter ikke nødvendigvis tar mer skade en gutter,altså at begge kan ta like mye skade eventuelt og mest sannsynlig: ingen skade. Har da blitt sjekket opp av eldre menn flere ganger, og jeg har det helt fint med meg selv. Hvis en man gidder å komme bort til meg bare for å fortelle meg at jeg er nydelig/vakker, tar jeg det som et komplimang, uansett alder Anonym poster: 29a444e0453de0481ff9b248ef9812c6 JEG er helt enig, et par andre damer her synes det er helt forkastelig med ti års aldersforskjell(når mannen er eldst), og siste argumentet de hadde var dette med at de mente jentene lett ble seksuelt traumatisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 21. juni 2012 #43 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg hadde sex med en unggutt for noen år siden. Han var vel 20 år tror jeg. Det er den mest dyriske og hemningsløse sexen jeg noensinne har hatt. Men å inngå et forhold til han hadde vært helt uaktuellt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samine89 Skrevet 22. juni 2012 #44 Del Skrevet 22. juni 2012 Kvinner som går på unggutter? Kvalmt! Hvorfor finner dere ikke noen på deres egen alder? Mentalt tilbakestående? Anonym poster: 0697beec669652945d1a909f7b94c1c5 Det er jo herlig med litt fresh meat Veltrente unge kropper, nam Sier jeg som er så "gammel" :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttevalp Skrevet 22. juni 2012 #45 Del Skrevet 22. juni 2012 Ingen andre enn meg som syns denne er klassisk? Absolutt! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 22. juni 2012 #46 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg har alltid vært tiltrukket av eldre menn. Alltid. Jeg hadde aldri i verden trodd jeg ville føle meg tiltrukket av såkalte "yngre menn", men nå som jeg begynner å komme litt opp i årene selv (28), merker jeg jo at det finnes menn (gutter) som er yngre, og som jeg egentlig godt kunne tenkt meg å.. Hoppe i høyet med! Grunnen til at jeg lager denne tråden nå, er at det er en fyr som har et godt øye til meg. Han er kjekk å se på, har fin kropp, og alt det der... Men han ser ut til å være veldig ung. Utrolig vanskelig å si egentlig. Har ikke spurt. Jeg tenkte først 21-22, men jeg begynner å lure på om han kan være 18-19.. Yaiks.. Da føler jeg forskjellen blir for stor. Hadde jo ikke vært for noe mer enn en sengekompis uansett, for er ikke på utkikk etter kjæreste e.l. Og når jeg en gang får meg kjæreste, er jeg ganske klar på hva jeg er på utkikk etter, og det er ikke noen som så vidt er ferdig på videregående for å si det sånn. Så hva er det yngste jeg kan tillate meg selv? Eller, hva er det yngste dere ville tillatt dere selv? For en ONS e.l.? Og hva er det yngste dere har vært med? Nå snakker jeg til dere damer og jenter, ikke dere menn, da det ikke er noe sjokk om dere har vært med mye yngre jenter akkurat. Laveste grensa mi er 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttevalp Skrevet 22. juni 2012 #47 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeesus, jeg leser gjennom tråden her og tenker litt over saken selv. I en alder av 16 kunne jeg lett hatt meg med en 28 gammel frøken, så lenge kroppen var på plass. Jeg ser ofte langt etter mødre som fremdeles har fine hofter og ikke har mugnet ... for det er min største skrekk; kvinner som plopper ut en liten "god-bolle" og så forvandles til en grinete hval foran farens øyne. Han kan jo ikke akkurat stikke av når han sitter i baret D-: Jeg ser på pene, unge mødre og tenker ofte at jeg kunne hatt et fast forhold til dem både pga. kropp og fordi mange tenåringsjenter er *kremt* lite interessante som samtalepartnere. (HVOR syk er jeg??) Hvis du er 28, stram i både kropp og mus, og har interessante historier ... hook me up ! Eller ... vent, jeg tror jeg bryter jomfrudommen med ei på samme alder så jeg får opplevd det først (Har jo også en aldri så liten crush på ei rålekker, og absolutt moden 17 åring for tiden også, vi får ta det når du har passert 30 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 22. juni 2012 #48 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeesus, jeg leser gjennom tråden her og tenker litt over saken selv. I en alder av 16 kunne jeg lett hatt meg med en 28 gammel frøken, så lenge kroppen var på plass. Jeg ser ofte langt etter mødre som fremdeles har fine hofter og ikke har mugnet ... for det er min største skrekk; kvinner som plopper ut en liten "god-bolle" og så forvandles til en grinete hval foran farens øyne. Han kan jo ikke akkurat stikke av når han sitter i baret D-: Jeg ser på pene, unge mødre og tenker ofte at jeg kunne hatt et fast forhold til dem både pga. kropp og fordi mange tenåringsjenter er *kremt* lite interessante som samtalepartnere. (HVOR syk er jeg??) Hvis du er 28, stram i både kropp og mus, og har interessante historier ... hook me up ! Eller ... vent, jeg tror jeg bryter jomfrudommen med ei på samme alder så jeg får opplevd det først (Har jo også en aldri så liten crush på ei rålekker, og absolutt moden 17 åring for tiden også, vi får ta det når du har passert 30 :-D Du passer til kallenavnet ditt lille venn. Du kan umulig være en mer interessant samtalepartner enn jentene på din alder. Du virker ekstremt umoden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttevalp Skrevet 22. juni 2012 #49 Del Skrevet 22. juni 2012 Du passer til kallenavnet ditt lille venn. Du kan umulig være en mer interessant samtalepartner enn jentene på din alder. Du virker ekstremt umoden. Du har nok rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 22. juni 2012 #50 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeesus, jeg leser gjennom tråden her og tenker litt over saken selv. I en alder av 16 kunne jeg lett hatt meg med en 28 gammel frøken, så lenge kroppen var på plass. Jeg ser ofte langt etter mødre som fremdeles har fine hofter og ikke har mugnet ... for det er min største skrekk; kvinner som plopper ut en liten "god-bolle" og så forvandles til en grinete hval foran farens øyne. Han kan jo ikke akkurat stikke av når han sitter i baret D-: Jeg ser på pene, unge mødre og tenker ofte at jeg kunne hatt et fast forhold til dem både pga. kropp og fordi mange tenåringsjenter er *kremt* lite interessante som samtalepartnere. (HVOR syk er jeg??) Hvis du er 28, stram i både kropp og mus, og har interessante historier ... hook me up ! Eller ... vent, jeg tror jeg bryter jomfrudommen med ei på samme alder så jeg får opplevd det først (Har jo også en aldri så liten crush på ei rålekker, og absolutt moden 17 åring for tiden også, vi får ta det når du har passert 30 :-D En moden kvinne er ikke veldig interessert i 16-årige jomfruer. Jevnt over ikke så veldig interessert i en 16-åring punktum. Yngre menn som vil ha seg en med en som er betydelig eldre, er helst opptatt av erfarenheten og selvsikkerheten til dama, ikke om puppene har mistet spensten eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 22. juni 2012 #51 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Jeg hadde sex med en unggutt for noen år siden. Han var vel 20 år tror jeg. Det er den mest dyriske og hemningsløse sexen jeg noensinne har hatt. Men å inngå et forhold til han hadde vært helt uaktuellt. Fy søren, bruker oss ungutter som sexobjekter man bare kaster vekk etter bruk, fy fy Nei, seriøst, liker egentlig best å være med damer som er eldre enn meg. Føler de er mye mer rolige og stresser ikke så mye. Greiere å snakke med og mindre drama Synes ikke damer er finest i 18-22 års alderen. Tror kanskje jeg er litt sær/rar på det, men jeg synes det er noe veldig heit med en dame som ser voksen ut. Russejentene i år så ut som små dritt unger, fikk helt sjokk. Endret 22. juni 2012 av .-L-. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 22. juni 2012 #52 Del Skrevet 22. juni 2012 Fy søren, bruker oss ungutter som sexobjekter man bare kaster vekk etter bruk, fy fy Nei, seriøst, liker egentlig best å være med damer som er eldre enn meg. Føler de er mye mer rolige og stresser ikke så mye. Greiere å snakke med og mindre drama Synes ikke damer er finest i 18-22 års alderen. Tror kanskje jeg er litt sær/rar på det, men jeg synes det er noe veldig heit med en dame som ser voksen ut. Russejentene i år så ut som små dritt unger, fikk helt sjokk. Haha, dette var nok veldig gjensidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 22. juni 2012 #53 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Haha, dette var nok veldig gjensidig Hehe, det tror jeg nok Endret 22. juni 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #54 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg bruker "mensen-regelen". Så lenge jeg ikke hadde fått mensen da han ble født, så kunne jeg ikke vært mora hans. Denne regelen fungerer best når man fikk mensen sent, da har man flere å velge mellom. Genialt !!! Den yngste jeg har hatt sex med var 11 år yngre enn meg. Og jeg fikk mensen da jeg var 14, så ... Anonym poster: 6d1146e14c11cef472a9f2ccbd949334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 1. juli 2012 #55 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg vet ikke for det har mest med mannen å gjøre og hvilke følelser som oppstår, men langt under 30 går jeg ikke. Men ingen regel uten unntak. Jeg har draget på menn som er i 30 årene men jeg synes de er for unge, ikke for en ons, men med tanke på et fast forhold, men også der kan jeg være fleksibel. Men nå er jeg visst ikke singel mer, i alle fall ikke så singel som jeg trodde jeg var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå