Gå til innhold

Hvor ung er FOR ung?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært tiltrukket av eldre menn. Alltid.

Jeg hadde aldri i verden trodd jeg ville føle meg tiltrukket av såkalte "yngre menn", men nå som jeg begynner å komme litt opp i årene selv (28), merker jeg jo at det finnes menn (gutter) som er yngre, og som jeg egentlig godt kunne tenkt meg å.. Hoppe i høyet med!

Grunnen til at jeg lager denne tråden nå, er at det er en fyr som har et godt øye til meg. Han er kjekk å se på, har fin kropp, og alt det der... Men han ser ut til å være veldig ung. Utrolig vanskelig å si egentlig. Har ikke spurt. Jeg tenkte først 21-22, men jeg begynner å lure på om han kan være 18-19.. Yaiks.. Da føler jeg forskjellen blir for stor. Hadde jo ikke vært for noe mer enn en sengekompis uansett, for er ikke på utkikk etter kjæreste e.l. Og når jeg en gang får meg kjæreste, er jeg ganske klar på hva jeg er på utkikk etter, og det er ikke noen som så vidt er ferdig på videregående for å si det sånn.

Så hva er det yngste jeg kan tillate meg selv? Eller, hva er det yngste dere ville tillatt dere selv? For en ONS e.l.? Og hva er det yngste dere har vært med? Nå snakker jeg til dere damer og jenter, ikke dere menn, da det ikke er noe sjokk om dere har vært med mye yngre jenter akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen grense hvis begge er over 25. Ellers maks fem år :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå som jeg begynner å komme litt opp i årene selv (28),

Opp i åra? WTF, du er 28 år!

Så lenge dere begge er over 18 år ser jeg ikke det helt store problemet, selv om jeg ikke ser helt hva 50-åringer gjør sammen med 18-åringer - bortsett fra å hoppe i høyet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp i åra? WTF, du er 28 år!

Så lenge dere begge er over 18 år ser jeg ikke det helt store problemet, selv om jeg ikke ser helt hva 50-åringer gjør sammen med 18-åringer - bortsett fra å hoppe i høyet.

Hehe, joda, var vel et dårlig forsøke på å være morsom. Selv om, jeg føler meg nå ganske så gammel nå som jeg nærmer meg 30! Men, men.

Men er det noen som har erfaringer med å hoppe i høyet med yngre gutter? Hjelp, hvis han er 18 var han jo ikke født da jeg gikk i 3. Klasse på barneskolen... Freaky...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grense hvis begge er over 25. Ellers maks fem år :)

Så om der ikke er noen grense over 25, men om man er yngre enn 25 så er det maks 5 år?

Så han yngste jeg i følge den loven kan være med er 23? Hm.. Nja.. Jeg tror jeg kunne ha strukket meg til 22. Selv om, om denne fyren her ser ut til å legge an på meg (som er godt tenkelig neste gang jeg ser ham).. Hvis han da forteller meg han er 20, tror jeg det er greit det også. Men 18 og 19.. Nei, de numrene liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for en 28 åring er vel er 18 åring er barn, seksuelt sett ?? eller ??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må innrømme at eg er nett som deg, TS. Likte alltid "eldre menn" før, men no som eg "ser 30-talet", ser eg ein god del yngre menn eg kan tenkje meg ;) Både som livs- og sengepartnarar ;) Vil helst at dei skal ha fylt 20, men kunne nok ha strukke meg til 18.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare snakk om hopping i høyet så er det du som må sette grensen. Ingen som kommer til å få vite hvem du er uansett. For kompisene hans vil du uansett være hun på 28 år som står på skrytelista ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Er det bare snakk om hopping i høyet så er det du som må sette grensen. Ingen som kommer til å få vite hvem du er uansett. For kompisene hans vil du uansett være hun på 28 år som står på skrytelista ;)

Det er jo et intensivt om å gjøre sitt aller beste. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge syntes at gutter i tidlig 20-årene er svært attraktive. Da jeg selv var 24-25 tenkte jeg ikke noe videre over det. Men nå når jeg er 28, nærmere 29... :sjenert:

For en tid tilbake var det en jeg syntes var så flott, forhørte meg litt om vedkommende, og kameraten min svarte bare; Vet du hvor gammel han er eller? 20!

I går la jeg merke til at en annen jeg syntes er sinnsykt deilig, gikk i genser merket; russ 2010. :fnise:

Jeg digger yngre gutter. De er flotte. Men vet ikke hvordan det hadde vært å involvert seg romlemantisk med en som var 7-8 år yngre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iblant skulle jeg bare ønske jeg hadde utseendet med meg da jeg var 18-20. Men hverken da eller nå som jeg er ca 30...

Anonym poster: 542ce9e6d0666043cabd79598d5053d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring meg for helvete!

Anonym poster: 518d826ad9342a4249abb2634977f724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge syntes at gutter i tidlig 20-årene er svært attraktive. Da jeg selv var 24-25 tenkte jeg ikke noe videre over det. Men nå når jeg er 28, nærmere 29... :sjenert:

For en tid tilbake var det en jeg syntes var så flott, forhørte meg litt om vedkommende, og kameraten min svarte bare; Vet du hvor gammel han er eller? 20!

I går la jeg merke til at en annen jeg syntes er sinnsykt deilig, gikk i genser merket; russ 2010. :fnise:

Jeg digger yngre gutter. De er flotte. Men vet ikke hvordan det hadde vært å involvert seg romlemantisk med en som var 7-8 år yngre.

Hvis du er en god pedagog kan du få en som kan tilfredstille deg 24/7.

Hvis ikke får du en som er klar for å pule 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 28 og har kjæreste på 21. Vi har det veldig bra men merker jo at han er litt mer uerfaren på enkelte områder. Synes ikke alder har så mye å si så lenge begge er over 20.

Anonym poster: faf5a8a6a8368f81f59ab4b2c489ffbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katten.

Fylt 18 år.

Så det er helt ok for en 28 år gammel kvinne å gå på 18 år gamle gutter, men om en 29 år gammel mann går på 19-åringer, da er han en som skader jentene for livet?

Herlig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte damer er utrolig bitre når de drar på åra, sånn er det bare.

Heldigvis er de fleste forståelsesfulle når det kommer til dette temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som går på unggutter? Kvalmt! Hvorfor finner dere ikke noen på deres egen alder? Mentalt tilbakestående?

Anonym poster: 0697beec669652945d1a909f7b94c1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg bruker "mensen-regelen". Så lenge jeg ikke hadde fått mensen da han ble født, så kunne jeg ikke vært mora hans. Denne regelen fungerer best når man fikk mensen sent, da har man flere å velge mellom.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...