marielle171 Skrevet 13. juni 2012 #41 Del Skrevet 13. juni 2012 Vi er to damer i et forhold og begge ser på EM.. på kl.18:00 og 20:45 kampen;) her må vi få med oss alt! Heia NEDERLAND! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. juni 2012 #42 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg tror ikke slike forhold finnes. Men hvis de gjør det får han la være å støvsuge foran skjermen og stikke ut for å kjøpe bamsemums til henne. Kjenner til i hvert fall to! Heldigvis ikke min siden vi begge ser mer enn gjerne. Men kjenner til et par der kvinnen vurderer å reise på ferie hver gang det er fotball VM/EM og evt olympiske leker for å få sett nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. juni 2012 #43 Del Skrevet 13. juni 2012 Ikke ser jeg på Paradise Hotel og ikke liker mannen fotball heller. Han synes det både er hjernedødt og kjedelig, så jeg tror i grunn ikke det vil skape noen som helst problemer. Om ikke annet så er jeg mer interessert i fotball enn min mann. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 13. juni 2012 #44 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg ser nesten ikke tv ,og mannen min ser ikke på fotball, har en mann som ikke liker fotball, men vil heller ha tid med meg og barna:) Ikke alle kvinner ser på såpeserier(forøvrig spyr jeg av reality og såperserier). MEn kan selvsagt se på Xena, Supernatural og Heroes på DVD:) men det kommer under en helt annen kategori:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ronja Skrevet 13. juni 2012 #45 Del Skrevet 13. juni 2012 Kjenner meg ikke igjen i problemstillinga, hadde lurt på om typen var syk om jeg fant han foran skjermen tittende på en fotballkamp. Han har nemlig konstruktive hobbyer, han leser magasiner som omhandler teknologi, han er oppdatert på krig/økonomi/politikk og jobber aktivt for å spre skjult budskap, han lager nyttige skript og systemer og har generelt litt mer mellom øra enn den gjennomsnittlige sportsidioten. Heter idiot for en grunn. Menmen, noen må jo også følge med på om gresset gror kjapt nok, og være sammen med de mindre intelligente kvinnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. juni 2012 #46 Del Skrevet 13. juni 2012 Ronja, har du et behov for å heve deg over andre? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #47 Del Skrevet 13. juni 2012 Vet dere at fotball har mye større nytteverdi for hjernestimuli enn all den makabre møkka dere ser på som paradise, top modell og all den hjerneløse, billige underholdningen dere tillater dere å se kveld etter kveld. Fotball er et spill bestående av 3-6 potensielle valg per pasning, med påfølgende potensielle valg og utfall ved takling, forsvar, angrep, osv osv osv. Det er som sjakk. Man må ha en hjerne for å forstå hva som foregår! Så når mannen deres sitter der og nyter dette vakre spillet dere fortviler dere sånn over og ikke skjønner dritten av, så vit det at han faktisk får mer ut av det og konsentrerer seg om noe mye mer nyttig de få timene enn hva dere gjør på en hel tv-sesong. takk. Jeg sier alltid på første date at jeg hater sport, så da er det opp til ham om han vil se meg igjen. Anonym poster: b4bc839878a294b1bba8eb40801466eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 13. juni 2012 #48 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Kjenner meg ikke igjen i problemstillinga, hadde lurt på om typen var syk om jeg fant han foran skjermen tittende på en fotballkamp. Han har nemlig konstruktive hobbyer, han leser magasiner som omhandler teknologi, han er oppdatert på krig/økonomi/politikk og jobber aktivt for å spre skjult budskap, han lager nyttige skript og systemer og har generelt litt mer mellom øra enn den gjennomsnittlige sportsidioten. Heter idiot for en grunn. Menmen, noen må jo også følge med på om gresset gror kjapt nok, og være sammen med de mindre intelligente kvinnene. Ja for man kan ikke være smart hvis man er interessert i fotball Endret 13. juni 2012 av Naive 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #49 Del Skrevet 13. juni 2012 Kjenner meg ikke igjen i problemstillinga, hadde lurt på om typen var syk om jeg fant han foran skjermen tittende på en fotballkamp. Han har nemlig konstruktive hobbyer, han leser magasiner som omhandler teknologi, han er oppdatert på krig/økonomi/politikk og jobber aktivt for å spre skjult budskap, han lager nyttige skript og systemer og har generelt litt mer mellom øra enn den gjennomsnittlige sportsidioten. Heter idiot for en grunn. Menmen, noen må jo også følge med på om gresset gror kjapt nok, og være sammen med de mindre intelligente kvinnene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ronja Skrevet 13. juni 2012 #50 Del Skrevet 13. juni 2012 Ronja, har du et behov for å heve deg over andre? Neida, jeg erkjenner ofte ovenfor andre at de er flinkere enn meg, løfter opp og roser de som fortjener det:) Jeg er bare ekstremt lei av hysteriet rundt denne bransjen, jeg stiller den på lik linje med menneskesmugling, salg av dop og prostitusjon når det kommer til samfunnsnyttighet. Denne oppgittheten gjelder naturlig nok også de menneskene som vier livet og lommeboka til denne bransjen slik at den får fortsette. Og personlig har jeg aldri møtt en ektefelle/kjæreste av en sportsidiot som har hatt mer enn all verdens mellom øra. Men det er min subjektive mening:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #51 Del Skrevet 13. juni 2012 Kjenner til i hvert fall to! Heldigvis ikke min siden vi begge ser mer enn gjerne. Men kjenner til et par der kvinnen vurderer å reise på ferie hver gang det er fotball VM/EM og evt olympiske leker for å få sett nok Hun får sette opp et lite skjul i hagen og innrede seg med TV og parabol. Hvis man gjør det smart kan man tilogmed se vintersport der og koke kaffe og grille seg mat på ute-peis rett utenfor. Da får man sin egen lille sports-leir under OL, VM olign. Jeg garanterer at det blir poppis å komme på besøk dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. juni 2012 #52 Del Skrevet 13. juni 2012 Kjenner meg ikke igjen i problemstillinga, hadde lurt på om typen var syk om jeg fant han foran skjermen tittende på en fotballkamp. Han har nemlig konstruktive hobbyer, han leser magasiner som omhandler teknologi, han er oppdatert på krig/økonomi/politikk og jobber aktivt for å spre skjult budskap, han lager nyttige skript og systemer og har generelt litt mer mellom øra enn den gjennomsnittlige sportsidioten. Heter idiot for en grunn. Menmen, noen må jo også følge med på om gresset gror kjapt nok, og være sammen med de mindre intelligente kvinnene. Jeg er vel en mindre intelligent kvinne, da, som liker fotball. Ser på EM i skrivende stund, og jeg er mye mer interessert enn mannen min. Du vet at det er mulig å ha ulike interesser, og likevel være oppegående? Selv om man liker sport, trenger man ikke være idiot, og man kan være interessert i mer intellektuelle ting i tillegg. Det som framstår som lite intelligent, er å rakke ned på andre for å heve seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #53 Del Skrevet 13. juni 2012 Neida, jeg erkjenner ofte ovenfor andre at de er flinkere enn meg, løfter opp og roser de som fortjener det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #54 Del Skrevet 13. juni 2012 Roser du folk som ikke fortjener det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ronja Skrevet 13. juni 2012 #55 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg er vel en mindre intelligent kvinne, da, som liker fotball. Ser på EM i skrivende stund, og jeg er mye mer interessert enn mannen min. Du vet at det er mulig å ha ulike interesser, og likevel være oppegående? Selv om man liker sport, trenger man ikke være idiot, og man kan være interessert i mer intellektuelle ting i tillegg. Det som framstår som lite intelligent, er å rakke ned på andre for å heve seg selv. det er ikke meningen å rakke ned på andre, har ikke noe behov for å heve meg selv. Ja, jeg ser at ordene mine er litt vel skarpe og meningene i det sterkeste laget. Men jeg står for dem, har hatt mine runder med sportidioter og så og si aldri fått noe igjen av det. Jeg er møkka lei av bransjen i det store bildet, fotball gir ingenting nyttig til verdensbildet, og finnes ufattelig mange andre mer konstruktive ting å bruke på tiden og pengene på. Menmen, skjønner at jeg ikke skal stille meg midt i kjernen av fanskaren og kritisere. Får vel fortsette å holde det for meg selv og la alle andre mainstreame ivei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 13. juni 2012 #56 Del Skrevet 13. juni 2012 Buuhuu, får ikke sett Tyskland vs Nederland i kveld Fotball Em går hvert 2 år og vm hvert 4? Meh, synes ikke det er noe å klage over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. juni 2012 #57 Del Skrevet 13. juni 2012 det er ikke meningen å rakke ned på andre, har ikke noe behov for å heve meg selv. Ja, jeg ser at ordene mine er litt vel skarpe og meningene i det sterkeste laget. Men jeg står for dem, har hatt mine runder med sportidioter og så og si aldri fått noe igjen av det. Jeg er møkka lei av bransjen i det store bildet, fotball gir ingenting nyttig til verdensbildet, og finnes ufattelig mange andre mer konstruktive ting å bruke på tiden og pengene på. Menmen, skjønner at jeg ikke skal stille meg midt i kjernen av fanskaren og kritisere. Får vel fortsette å holde det for meg selv og la alle andre mainstreame ivei. Det var da veldig så nedlatende. Klart fotball har noe å si i det store bildet, og fører utrolig mye positivt med seg. Om du tenker deg om et par ganger, forstår du det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #58 Del Skrevet 13. juni 2012 Buuhuu, får ikke sett Tyskland vs Nederland i kveld Fotball Em går hvert 2 år og vm hvert 4? Meh, synes ikke det er noe å klage over. Får du ikke sett det på nett-TV heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 13. juni 2012 #59 Del Skrevet 13. juni 2012 Får du ikke sett det på nett-TV heller? Hmm, går kampen på nett etter at den har blitt vist da? Er ikke så teknisk av meg :gjeiper: Kan sjekke når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moffeliten Skrevet 13. juni 2012 #60 Del Skrevet 13. juni 2012 Buuhuu, får ikke sett Tyskland vs Nederland i kveld Fotball Em går hvert 2 år og vm hvert 4? Meh, synes ikke det er noe å klage over. Og ellers i uken er det fotball eller annen såkalt sport hver eneste dag. Er glad jeg har en mann som hater fotball og annen idrett like mye som jeg. Så det så :frown: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå