Gå til innhold

Helvetes kvinner som lager drama ut av fotball-EM.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet dere at fotball har mye større nytteverdi for hjernestimuli enn all den makabre møkka dere ser på som paradise, top modell og all den hjerneløse, billige underholdningen dere tillater dere å se kveld etter kveld. Fotball er et spill bestående av 3-6 potensielle valg per pasning, med påfølgende potensielle valg og utfall ved takling, forsvar, angrep, osv osv osv. Det er som sjakk. Man må ha en hjerne for å forstå hva som foregår!

Så når mannen deres sitter der og nyter dette vakre spillet dere fortviler dere sånn over og ikke skjønner dritten av, så vit det at han faktisk får mer ut av det og konsentrerer seg om noe mye mer nyttig de få timene enn hva dere gjør på en hel tv-sesong. takk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du burde si dette til dama di, framfor oss? :gjeiper:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unyanisert sagt, men det er jo tydlig du har ei kaklekjerring over skuldra di. Si det du skrev her til henne da og ignorer evt utbtudd hun får.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde si dette til dama di, framfor oss? :gjeiper:

Nei, men håper hun leser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ja, det kan være fint å ha en hjerneaktivitet å forholde seg til, men problemet er at når alle andre program viker for fotball i stua, så forstår jeg at det ikke kan være så hyggelig for den andre i forholdet som IKKE digger fotball på den måten.

Hva om kvinner hadde sett på glamour/ paradise hotel episoder 2 ganger om kvelden HVER DAG en gang i måneden annethvert år ? tipper du hadde blitt lei også.takk. :popcorn:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sankk om å generalisere.. :roll:

Det finnes kvinner som elsker fotball også. :hjerte:

*sitter klistra*

:popcorn:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig ser jeg på Em med stor glede, men jeg kan jo skjønne at ikke alle gjør det. Forskjellen på fotball og andre programmer er at fotball og blir vist på ymse puber rundt om. Det gjør ikke frustrerte fruer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Helvetes mannfolk som må legge ut denne dramaen på KVINNEGUIDEN...." :sjenert:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dama til

Vet dere at fotball har mye større nytteverdi for hjernestimuli enn all den makabre møkka dere ser på som paradise, top modell og all den hjerneløse, billige underholdningen dere tillater dere å se kveld etter kveld. Fotball er et spill bestående av 3-6 potensielle valg per pasning, med påfølgende potensielle valg og utfall ved takling, forsvar, angrep, osv osv osv. Det er som sjakk. Man må ha en hjerne for å forstå hva som foregår!

Så når mannen deres sitter der og nyter dette vakre spillet dere fortviler dere sånn over og ikke skjønner dritten av, så vit det at han faktisk får mer ut av det og konsentrerer seg om noe mye mer nyttig de få timene enn hva dere gjør på en hel tv-sesong. takk.

Nå må du huske på at dealler fleste damer ville sikkert ha sett på med stor entusiasme dersom de fikk reglene forklart og kjente til plasseringer i historien til de ulike lagene.

Når man ser på Paradise Hotell så er faktisk også det et intrikat spill.

Min kjære krymper seg hver gang det skal igang med en ny sesong av Jakten på Kjærligheten, stakkar. :fnise: Men også der kreves det sosial intelligens for å følge med og forstå utviklingen.

Men jeg forstår så klart hva du sikter til.

Et råd til deg er å støvsuge litt foran skjermen og bak putene i sofaen, så hun blir distrahert neste gang hun ser på Hotel Cæsar. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dama til

Personlig ser jeg på Em med stor glede, men jeg kan jo skjønne at ikke alle gjør det. Forskjellen på fotball og andre programmer er at fotball og blir vist på ymse puber rundt om. Det gjør ikke frustrerte fruer.

Men sender man han til en pub for å se sport så har man i grunn lagt til rette for at han drikker og spiser usunne snacks mens han ser på.

Ingen går på pub og blir sittende å se på en kamp uten at de kjøper og drikker øl. Det er konseptet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia EM! Få deg et bedre kvinnfolk :gjeiper:

Skulle gjerne ha lagt ut bilde i EM trøya mi, men det tør jeg ikke.

GOD EM alle sammen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men sender man han til en pub for å se sport så har man i grunn lagt til rette for at han drikker og spiser usunne snacks mens han ser på.

Ingen går på pub og blir sittende å se på en kamp uten at de kjøper og drikker øl. Det er konseptet der.

Jeg var på pub igår og drakk øl :) Uansett, folk får gjøre som dem vil. Jeg syns det kan være gøy å se kamp ute pga stemningen. Ikke alle kampene men de største hvertfall.

Haha også skriver jeg øl! Jeg skulle skrive at jeg drakk kaffe, IKKE øl.

Endret av Karpuzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dama til

Jeg var på pub igår og drakk øl :) Uansett, folk får gjøre som dem vil. Jeg syns det kan være gøy å se kamp ute pga stemningen. Ikke alle kampene men de største hvertfall.

Haha også skriver jeg øl! Jeg skulle skrive at jeg drakk kaffe, IKKE øl.

Ja, der er svært sannsynlig at alle menn som går på pub kommer til å sitte og bestille kaffe hele kvelden. :ironi:

Grunnen til at pubene viser sport er for å selge mere øl.

Menn går ikke dit for å drikke kaffe.

Kaffe drikkes på cafe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, men håper hun leser det.

Litt dumt å sitte å klage når du ikke har baller til å ta det opp med den det gjelder.

Slutt å vær tøffel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der er svært sannsynlig at alle menn som går på pub kommer til å sitte og bestille kaffe hele kvelden. :ironi:

Grunnen til at pubene viser sport er for å selge mere øl.

Menn går ikke dit for å drikke kaffe.

Kaffe drikkes på cafe.

JEG drikker kaffe der det passer meg å drikke kaffe :) Selges det kaffe så er det for en grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Men sender man han til en pub for å se sport så har man i grunn lagt til rette for at han drikker og spiser usunne snacks mens han ser på.

Ingen går på pub og blir sittende å se på en kamp uten at de kjøper og drikker øl. Det er konseptet der.

Får han ikke lov til å drikke øl og spise snacks?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dama til

Får han ikke lov til å drikke øl og spise snacks?

I følge et svar et annet sted på forumet så var det ikke så populært at menn drakk alkohol og spiste usunne snacks mens de så fotball. Da er det vel ikke så lynsmart å henvise dem til en pub sammen med andre som bestiller øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...