Gå til innhold

Dagens kvinneideal

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes også at Marilyn er flott, men den kroppstypen er fullstendig uoppnåelig for min del. De er det ikke så festlig å høre til stadighet at dette er så mye finere enn min egen kroppstype (strykebrett).

Jeg sier slett ikke at "tynn" er idealet, for det er håper jeg heller ikke at det er. Vi har forskjellig utgangspunkt, og vi burde også kunne si at noe er pent uten å rakke ned på det som er annerledes.

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Kvinneidealet er forskjellig fra menneske til menneske.

Jeg synes at fit er det nye slank. Altså muskler og en sunn kropp, over en tynn. Det er ihvertfall blant mine idealer :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Skivebom å starte en tråd om dagens kvinneideal for deretter å redusere den til en diskusjon om utseende. Men det var ikke sikkert menn var invitert med denne gangen :vetikke:

Skrevet

Kvinneidealer endrer seg stadig. Med alt treningsmaset og birkenhysteriet i dag så tipper jeg neste ideal blir den steinharde, muskuløse kroppen.

:sukk::grine::trist:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har da vært himla mye fokus på kropp og vekt her inne i det siste så der synes jeg TS har rett. Jeg for min del er for mangfold, men ikke syklig enten den ene eller andre veien.

Skrevet

Tjah, men var idealet så annerledes egentlig? Joda, det finnes alt for tynne modeller nå, men jeg ville ikke påstå at det er bare det som er idealet. Tenker at det er heller Victorias Secret type som anses som fint av folk flest.

Men det er jo heller ikke noe så nytt? Så i går en dokumentar om Grace Kelly og hun var jo ganske så veldig slank og ville påstå at hun definitivt definerte idealet på sin tid.

Må man være så bastant og anta at det nå bare finnes ett ideal? Jeg tenker at vi klart ser at det blir flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...