Mafalda Skrevet 12. juni 2012 #41 Del Skrevet 12. juni 2012 Når fotball er over skal jeg ha maraton med America's Next Top Model. I stua. Mellom 18 og 22 hver eneste dag. Mohahahahaha! GIRLPOWER! ANTI-FOOTBALL-POWER mener du vel? Jeg er jo dame, eller "girl", og kan ikke tenke meg noe verre enn å måtte glane på Top Model. Heller en kjedelig 0-0-kamp mellom Laos og Usbekistan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inlovewith Skrevet 12. juni 2012 #42 Del Skrevet 12. juni 2012 Det var TS jeg siktet etter siden hun sa hun ikke bor sammen med han. Ikke deg. Kan ikke helt skjønne selv at det er så veldig stor grunn til brøle/banne osv osv Skal nå innrømme at jeg kan juble litt selv om det kommer et bra mål men ellers sitter jeg som et barn på golvet og følger med :kgbaby: Sorry:P Han mannen min er noe for selv når det gjelder fotball da. Jeg stikker av og til inn på soverommet og setter på en serie eller film på pcen, men han overdøver alltid det jeg ser på med "ER DU BLIND ELLER?", "ER DET MULIG Å BOMME DERFRA?" og "FYYYYYY FAEN ASS, KNULL MEG I RÆVA!" Herlig eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inlovewith Skrevet 12. juni 2012 #43 Del Skrevet 12. juni 2012 ANTI-FOOTBALL-POWER mener du vel? Jeg er jo dame, eller "girl", og kan ikke tenke meg noe verre enn å måtte glane på Top Model. Heller en kjedelig 0-0-kamp mellom Laos og Usbekistan... Hver har sin smak:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. juni 2012 #44 Del Skrevet 12. juni 2012 For min del har det absolutt ingenting med respekt å gjøre. Jeg respekterer mannen min og setter pris på at han har interesser og hobbyer. Jeg visste også dette da jeg ble sammen med ham. Men det må da være lov til å klage litt på et anonymt forum en gang i blant vel? Han vet dessuten veldig godt hva jeg synes om fotballen. Og det med ''hevn'' som noen sa så fint var bare for å illustrere hvor uaktuelt det hadde vært å faktisk sette på en jenteserie hver eneste kveld i to uker. Av og til tror jeg disse mannfolka (nå generaliserer jeg) ser seg litt blind på faktisk hvor mye tid de bruker på fotballen. Her i huset løser vi det fint ved at han har stua og jeg har soverommet. Før leggetid altså. Jeg har ikke sparket ham ut av sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 12. juni 2012 #45 Del Skrevet 12. juni 2012 Vi er like glad i EM begge to. Kanskje jeg er litt mer interessert faktisk. Er så mange sexy menn på TV disse to ukene. Forstår at det kan være slitsomt, men nå er det jo bare to uker da. Er sikker på at det er mye du ser på som han ikke liker, så la ham bare kose seg med det han synes er spennende. Dere kan jo se på kamper sammen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 12. juni 2012 #46 Del Skrevet 12. juni 2012 Det er ikke idioti. Dessuten kan man ikke bare henvise til sportskanal, for det er ikke alle som har det.Og hva skulle de ha gjort da? Ikke fått sett på? Det går jo ikke. Fotball er en interesse for mange. Og når det er EM er det en interesse for folk som ikke vanligvis ser på også. Selvsagt går det ann å ikke så på! Er man virkelig interessert, så skaffer man seg sportskanalen! Eller kjøper seg tilgang til å se via nett-tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 12. juni 2012 #47 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Jeg inviterer kjæresten min over på kamp nå som det er kamp hver dag. Jeg har tilgang til alle kampene - og iblant inviterer jeg over hele guttegjengen. Han har selv sagt at han ikke trenger å se alle kampene, men jeg vet at han har lyst! Så hvorfor ikke? Ikke fordi jeg er så fryktelig interessert i det, at jeg må se fotball, men jeg syns det er veldig hyggelig å gjøre noe han syns er gøy og spennende. Jeg prøver å se det fra hans side. Og det føles og blir gøy når jeg deler det med han. Jeg kan knaske litt godis og potetgull, holde på litt med mobilen eller bla i et blad om det er litt kjedelig kamp, og jeg får masse kyss i løpet av kampene. "Så du det? Å herregud, han er så sykt god"... også blir jeg overfalt av kyss Win-win. Jeg syns synd på kompisene hans som ikke får se kampen, som får se kampen uten lyd - eller andre diverse kommando de får fra sine kjære. Kanskje kjæresten din ikke er kommunikativ under kampene og i pausene for han vet hva som venter han? Hva om du prøver å endre innstilling? Endret 12. juni 2012 av ninuska_ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tv-slaven Skrevet 12. juni 2012 #48 Del Skrevet 12. juni 2012 Hver sin tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 12. juni 2012 #49 Del Skrevet 12. juni 2012 Selvsagt går det ann å ikke så på! Er man virkelig interessert, så skaffer man seg sportskanalen! Eller kjøper seg tilgang til å se via nett-tv! Da kan vel jeg si det samme om program som One Tree Hill, som står på på Tv'n min akkurat nå.. Eller Top Model og Biggest Looser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 12. juni 2012 #50 Del Skrevet 12. juni 2012 Hihi av mine ekser er det stort sett jeg som har vært mest fotball entusiast. Har en tendens til å møte gutter som ikke liker fotball. Men EM varer da ikke så lenge, la han unne seg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #51 Del Skrevet 12. juni 2012 Hihi av mine ekser er det stort sett jeg som har vært mest fotball entusiast. Har en tendens til å møte gutter som ikke liker fotball. Men EM varer da ikke så lenge, la han unne seg det Sånn med meg også ; JEG har alltid vært den som likte fotball ( OG fått lov til det uten sure miner ) i forholdene mine . Bare største dritten av mine ekser likte fotball , men så manglet han alt det andre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 12. juni 2012 #52 Del Skrevet 12. juni 2012 Ærlig talt, når vi kun krever TV'n i noen uker for store begivenheter innimellom, mens damene camper TV'n resten av tiden, så burde det være mindre syting fra de som klager. Stjerne i boken for ninuska_. SE Å LÆR DAMER! SE Å LÆR! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shades Skrevet 12. juni 2012 #53 Del Skrevet 12. juni 2012 La nå menna deres får være litt teite en gang iblant da, kan da umulig koste dere så mye? Dessuten bygger dere opp "kosekontoen" når kampen/em/vm er over. Nå ser ikke jeg på fotball, men eksene mine har måtte se sin del kampsport filmer :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt 26 Skrevet 12. juni 2012 #54 Del Skrevet 12. juni 2012 Er gutt selv og bor med 3 kamerater. Er middel glad i sport men de jeg bor med ser HELE dagen. Og til dere som sier det er "KUN HVERT ANDRE ÅR" glemmer at etter det kommer det -ski vm -ski em -tour de france -champions leauge -MMA eventer -Hopp -slalom -superG -fotball vm -utfor -snooker -tour de ski -Håndball em -håndball vm -boksing -tennis(av alle ting) -rally Alt dette ser kompisene mine på, høres ikke så gale ut for din del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 12. juni 2012 #55 Del Skrevet 12. juni 2012 Og til dere som sier det er "KUN HVERT ANDRE ÅR" glemmer at etter det kommer det *snip* Jeg leste opp listen din til samboeren min og han mente det var en god del som manglet på den.. Han er håpløs, jeg resignerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mango Skrevet 12. juni 2012 #56 Del Skrevet 12. juni 2012 Er gutt selv og bor med 3 kamerater. Er middel glad i sport men de jeg bor med ser HELE dagen. Og til dere som sier det er "KUN HVERT ANDRE ÅR" glemmer at etter det kommer det -ski vm -ski em -tour de france -champions leauge -MMA eventer -Hopp -slalom -superG -fotball vm -utfor -snooker -tour de ski -Håndball em -håndball vm -boksing -tennis(av alle ting) -rally Alt dette ser kompisene mine på, høres ikke så gale ut for din del. Bor du med typen min, eller? hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 12. juni 2012 #57 Del Skrevet 12. juni 2012 Men alt blir avløst av no nytt. Kjærsten min ser MYE sport og da spes fotball... Aaaah, så da er overskriften her helt feil da ??? -"ta mannen, ikke ballen" !! og i juli følger : Helvetes Tour de France..... i august : Helvetes OL..... and it goes on and on and on...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 12. juni 2012 #58 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg skjønner deg. Fotball er for meg "fandens verk". Jeg er skikkelig anti-fotball og hadde daten min vært fotballglad hadde det vært dealbreaker. Sorry liksom :o) Heldigvis er min mann ikke interessert i å se på sport på TV, bedre å uttøve det selv. Han spiller heldigvis ikke fotball allikevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dama til Skrevet 12. juni 2012 #59 Del Skrevet 12. juni 2012 Er gutt selv og bor med 3 kamerater. Er middel glad i sport men de jeg bor med ser HELE dagen. Og til dere som sier det er "KUN HVERT ANDRE ÅR" glemmer at etter det kommer det -ski vm -ski em -tour de france -champions leauge -MMA eventer -Hopp -slalom -superG -fotball vm -utfor -snooker -tour de ski -Håndball em -håndball vm -boksing -tennis(av alle ting) -rally Alt dette ser kompisene mine på, høres ikke så gale ut for din del. Ja, bevare meg vel. Det må være helt fryktelig å bo sammen med noen som har normale, sunne interesser i stedet for å dope seg, drikke eller sitte og fantasere med nesa dypt inne i et dataspill hele døgnet. Jeg ser på jenteprogrammer hele tiden som kjøresten min ikke har interesse for. Nå skal jeg feks se på Grønn Glede. Jeg har okkupert TV i hele ettermiddag med programmer som får han til å jogge seg en tur i stedet. Det er ikke noe annerledes det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 12. juni 2012 #60 Del Skrevet 12. juni 2012 Er gutt selv og bor med 3 kamerater. Er middel glad i sport men de jeg bor med ser HELE dagen. Og til dere som sier det er "KUN HVERT ANDRE ÅR" glemmer at etter det kommer det -ski vm -ski em -tour de france -champions leauge -MMA eventer -Hopp -slalom -superG -fotball vm -utfor -snooker -tour de ski -Håndball em -håndball vm -boksing -tennis(av alle ting) -rally Alt dette ser kompisene mine på, høres ikke så gale ut for din del. At man liker fotball betyr ikke at man har samme lidenskap for alt du ramser opp her. Isåfall er det en helt annen problemstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå