Gå til innhold

Kjæresten er i syden med en kompisgjeng

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, ville bare si at jeg skjønner deg veldig godt!

Jeg og min er for tiden i et avstandsforhold, og har ikke sett hverandre på over en mnd. Akkurat her har vi vel så og si ingen problemer med sjalusi ol, da ingen av oss hadde orket et forhold uten tillitt.

Om en mnd derimot skal han på guttetur til Amsterdam, og jeg kjenner faktisk at jeg gruer meg litt. Jeg tror egentlig ikke at han kommer til å være utro, eller finne på noe dumt. Men jeg merker allikavel at jeg er redd for at noe skal skje. Som du sier, det kan være fort gjort å gjøre feiltrinn i fylla, eller bli "revet" med med tanke på alt som skjer rundt en.

Jeg vet også veldig godt at jeg ikke har noen særlig grunn å tvile på han, men uansett. Er man veldig glad i en person, så frykter man jo til tider at noe skal skje- uansett om man har begrunnelse for det eller ikke.

Jeg forstår veldig godt at det er kjipt at han tar så lite kontakt, men mest sannsynlig så er han sikkert bare ute å har det gøy. Min oppfatning er at gutter ikke har like behov for bekreftelse for at alt er i orden, så lenge man har det fint i utgangspunktet.

Prøv bare å stol på kjæresten din du, du blir nok letta når han kommer hjem. Det er ikke noe du får gjort med situasjonen i dette tidspunktet uansett.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar og forståelse :)

Jeg har fått roet meg litt, slapper mer av nå. Som dere sier så er det jo ingenting man kan gjøre med saken. Så da har jeg lagt litt planer med venner for helgen, og gleder meg til det!

Jeg fikk svar på meldingen for litt siden, med en forklaring på hvorfor han ikke har svart... så er roet også meg ned. :)

"Er man veldig glad i en person, så frykter man jo til tider at noe skal skje- uansett om man har begrunnelse for det eller ikke. "

Dette er jeg så enig i. Jeg stoler på han og jeg er sikker på han, men likevel er jeg nervøs. Jaja, det er godt å få det ut her da :)

Anonym poster: 8277a953a1f78bcdd24e9497182e16bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...