AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #41 Skrevet 13. juni 2012 For å si det pent så er både hund og katt uønsket i senga. Hadde jeg datet en mann som skulle ha dyret sitt i senga med oss så hadde mannen vært over og ut dersom han ikke var villig til å la dyret sitt sove andre steder. Jeg nekter å sove med et dyr, møkk og annet slags dritt de drar inn, som skal ut og inn i løpet av natta og all røytingen. Anonym poster: aa5d54f1fbb8d01d324c97f8a4620e63 3
Auroressa Skrevet 21. juni 2012 #42 Skrevet 21. juni 2012 Så fort jeg hører en mann kommentere at dyr er uaktuelt i senga så går jeg ikke ut med han i utgangspunktet. Måtte bare kommentere etter kommentaren over meg. Men folk er forskjellige, og det er jo greit :-) 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #43 Skrevet 21. juni 2012 Jeg tillater ikke dyr i sengen av frykt for å utvikle allergier. Det å ligge og puste inn allergener fra puten hele natten kan være en utløsende faktor for allergi. Javisst hadde det vært kos, men om prisen var at man måtte kvitte med dyret grunnet allergi så lar jeg være. Anonym poster: 7b065e1e6cc3c62640943ca584fb2d45
Ryvre Skrevet 21. juni 2012 #45 Skrevet 21. juni 2012 Jeg tenker bare.. Æsj. Uhygienisk. Samme her. Spiller ingen rolle om hunden er tilsynelatende ren og børstet, det er fortsatt uhygenisk. Ingen av mine dyr får lov til å gå inn på soverommet. Det er MITT sted og jeg vil gjerne sove i et pelsfritt rom
Lilla-dings Skrevet 21. juni 2012 #46 Skrevet 21. juni 2012 Kjæresten min har både katt og hund i senga, hvilket jeg finner veldig ekkelt. Det blir totalt uaktuelt den dagen vi flytter sammen og jeg har bestemmelsesrett. 1
Gjest Candy Pie Skrevet 24. juni 2012 #47 Skrevet 24. juni 2012 gullklumpen min ligger på ryggen ved siden av meg nå han Han er så søt, ligger alltid på ryggen å stirrer opp i taket eller vendt mot meg før han legger seg bedre til rette når han skal sove ordentlig. Noen synes sikkert det er ekkelt med dyr i sengen, men det får så være. Er mange andre ting som er verre vil jeg tro. F.eks smågodt, frukt osv i butikkene. Tenk på hvor mange "ekle" mennesker som har tatt opp i der osv. Men skal man tenke sånn blir det vanskelig 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå