Gå til innhold

Hund i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å ha hunder sovende i senga med eiere, eller la hunden ligge i senga ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste som finnes er hund i senga, ligger mellom oss hver natt, sørger jo selvfølgelig for at hun er ren og nybørset først.

Skifter på senga en gang i uken.

• Liker 7
Skrevet

Det er koselig med hunden i senga. Bedre enn å sove alene, men så blir man jo så varm etterhvert så det ender ofte med at bikkja går ned eller at jeg ber hun gå :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange syntes det er latterlig. Jeg er IKKE for menneskelig gjøring av hunden, men dette må jo være noe eier bestemmer selv. Noen liker denne ordningen, andre ikke.

Vokste opp med husky, den ville omtrent ikke være inne. Men har nå en liten en i senga med meg. Tror det kommer veldig ann på rase. Nå for tiden er det mange som har selskapshunder. De knytter seg jo veldig til eier, og for eksempel fransk bulldog, som jeg har, trives dårlig alene. Dette er hunder som bli deprimerte av å leve i hundegård, den skal ha sin bopel inne med familien, og anbefales ikke å sette på kennel. (men det betyr jo ikke at man skal ha den i senga da, ville bare poengtere hvor forskjellige rasene er)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker bare.. Æsj. Uhygienisk.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Her er soverommet det eneste rommet hundene ikke får være. Med hunder er det alltid hår og sand overalt føler jeg, så akkurat sengen min vil jeg ha ren og for meg selv.

• Liker 2
Skrevet

Hunden min ligger under dyna med meg hver natt :hjerte:

Han liker det og jeg liker det!

Hva andre mener om det, bryr meg fint lite da det bare er meg og samboeren som skal ligge her.

• Liker 10
Gjest Badabing
Skrevet

Men hvor stor hund har dere? Vi har en vanlig dobbeltseng, og jeg tviler på det ville blitt plass til meg, min to meter lange mann og to bikkjer, hvor den ene er av typen som sparker og dytter meg ut av sofaen for å legge seg godt til rette. :fnise:

Gjest Twinklefart
Skrevet (endret)

-

Endret av Twinklefart
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

da kan bare jeg og hunden ligge der (80kg den hunden)...

Gjest Bella90
Skrevet

Vi har rottweiler så det å ha henne i sengen er uaktuelt. Hvis det er små hunder synes jeg det er greit så lenge de er rene.

Skrevet

Men hvor stor hund har dere? Vi har en vanlig dobbeltseng, og jeg tviler på det ville blitt plass til meg, min to meter lange mann og to bikkjer, hvor den ene er av typen som sparker og dytter meg ut av sofaen for å legge seg godt til rette. :fnise:

20 kg, 56 høy lite fangbarn ;)

Skrevet

En liten nakenhund på 5kg. Får akkurat plass i armkroken :hjerte:

Skrevet

Aldri hund i sengen, eller på soverommet. Min lille på 12 kg får ikke lov å være verken på soverommet eller på kjøkkenet, og dette syns jeg er like greit. Vi er ikke så mye inne likevel, og ettersom man bare sover på soverommet er det like greit at hun sover i sin egen seng i stua eller balkongen, avhengig av hvor varmt det er. Vil heller ikke ha henne på kjøkkenet, da jeg ikke er så glad i pels i maten. ;) Det fungerer bra. Hun får jo være med overalt ellers uansett, så det er ikke noe problem. :)

• Liker 2
Skrevet

nei takk. Mest på sand,møkk,div ting fra skogen ikl. flått ,edderkopper osv.

• Liker 1
Skrevet

nei takk. Mest på sand,møkk,div ting fra skogen ikl. flått ,edderkopper osv.

Jeg for min del steller bikkja etter skogstur, børster over henne hver kveld, sjekker for flått o.l, sand spyles av når det fins.

• Liker 4
Skrevet

Det gjør ikke jeg,orker ikke 4 timers stell hver kveld .Leonberger på 65kg inn på vårt bad er håpløst.

Grer igjennom med fingrene ,men det holder. Vil ha senga mi i fred

• Liker 1
Skrevet

Det gjør ikke jeg,orker ikke 4 timers stell hver kveld .Leonberger på 65kg inn på vårt bad er håpløst.

Grer igjennom med fingrene ,men det holder. Vil ha senga mi i fred

Den ser jeg ;) De er ikke akkurat kjent for selvrensende eller lettørket pels, litt stor for sengekos og:)

Skrevet

Har to små ( papillon ) sovendes i senga vær natt , er kjempe stas :) Eldstegutt liker og sove litt i fred så han sover gjerne i enden av sengen, mens minstegutt skal alltid ligge inntil meg enten det er på hodeputen min eller bare strekke seg ut ved siden av meg :rodmer:

Ville nok hatt hund i senga uansett om den veier 1 eller 100 kilo. Og uansett hvor mange det er.

Her byttes det på senga en gang i uken, og dem har vanlig pelsstell. Hår ja, møkk ja, men slik er det og ha dyr, er man redd for litt møkk så bør man ikke skaffe seg dyr heller :jepp:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...