Gå til innhold

Fikk beskjed om at det ikke var lov å røyke på egen verande etter kl 23:00!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Mann29

Når en bor sammen må en ta litt normalt hensyn. Røykere er intet unntak.

Greit nok, men hva med å ta litt hensyn til dem som røyker også? De fleste har nok sine uvaner, enten man røyker eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

hehehe ja jeg skal spørre en annen nabo i morgen om dette stemmer :-) jeg har lest i ordensreglene og det står ingenting om dette faktisk, rart de ikke har hengt opp nye regler hvis det stemte, men det sto ingenting i min nye perm jeg fikk fra boligsameie i husordensreglene om dette, det sto om grilling og alt mulig annet men ikke røyking :skravle::popcorn::kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bolle

Greit nok, men hva med å ta litt hensyn til dem som røyker også? De fleste har nok sine uvaner, enten man røyker eller ikke.

ta hensyn til andre som har påført seg selv en avhengighet av rusmidler som de nyter i all offentlighet der de påfører uskyldige diverse plager? Lykke til med å kreve det hensynet..

Hadde jeg sovnet på gulvet på den verandaen og du røyka to - tre sigretter på rad hadde jeg daua eller blitt innlagt. Skal du røyke på verandaen får du bygge den inn i glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta hensyn til andre som har påført seg selv en avhengighet av rusmidler som de nyter i all offentlighet der de påfører uskyldige diverse plager? Lykke til med å kreve det hensynet..

Hadde jeg sovnet på gulvet på den verandaen og du røyka to - tre sigretter på rad hadde jeg daua eller blitt innlagt. Skal du røyke på verandaen får du bygge den inn i glass.

Og skal du ha bikkje får du kutte av den stemmebånda. Hadde den bjeffa to - tre minutter på rad hadde jeg fått migrene og blitt sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...