Gå til innhold

Kommunikasjon er viktig


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg vil gjerne ha mer kommunikasjon mellom kjæresten og meg, altså når vi ikke er sammen.

Jeg vil gjerne høre fra han hver dag, i det minste annen hver dag. Sende meldinger med hverandre om hva vi driver med, hva vi har gjort idag, planer for kvelden osv. Jeg har blitt flinkere til å sende han meldinger, men føler ikke jeg kommer så veldig langt med det..

Jeg har vanskelig for å fortelle akkurat hva jeg føler, klarer liksom ikke slutte å gå rundt grøten på en måte. Så med mindre han snakker i koder, tror jeg ikke han helt forstår at kommunikasjon er veldig viktig for meg.

Det er viktig for meg å høre fra han, jo mer vi prater sammen jo mer åpen klarer jeg å bli ovenfor han. Og jeg blir også mer sikker på forholdet vårt.

Det er det siste der jeg gjerne vil han skal forstå. Er det noen tips som kan hjelpe meg å ta det opp uten å "gå rundt grøten"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Veritas

Skriv deti et flott brev med en liten oppmerksomhet. La han lese det og del en flaske vin. In vino veritas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fortsett å send han meldinger. Spør han hva som skjer hos han, hva han skal den dagen osv. Send søte nattameldinger inne i mellom eller bare "tenker på deg".

Alle setter pris på oppmerksomhet, om det er fra kjæresten eller en venn. Etterhvert vil han nok bli flinkere han og hvis det "alltid" er du som tar kontakt på den måten.

Bryr han seg ikke, så er ddet kanskje ikke noe å satse på i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det siste der jeg gjerne vil han skal forstå. Er det noen tips som kan hjelpe meg å ta det opp uten å "gå rundt grøten"?

Si det til han. Rett ut. Hva du føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...